2015-09-11, 01:49
Medlem
Veeoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psyktabu
Första xbox
Gladius? Min google-fu börjar sina nu
Citera
2015-09-11, 15:11
Medlem
Psyktabus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Veeoon
Gladius? Min google-fu börjar sina nu

Haha nej fan!! Får ta och ringa min polare som jag spela det hos som liten
Citera
2015-09-12, 18:08
Medlem
iVanillaGorillas avatar
Söker ett gammalt spel jag hade till PC när jag var liten. Det är ett action fyllt gangster spel. Minns att spelet började med att man låg misshandlad i en mörk gränd och man reste sig upp och plockade upp ett järnrör. Spelet innehöll sjukt mycket svordomar minns jag också, därifrån jag lärde mig de flesta engelska svordomarna när jag var liten.

I början av spelet var det bara 'normala' vapen som järnrör, pistoler, shotgun etc men desto längre man kom desto sjukare vapen fick man som typ mini guns, bazooka liknande vapen där man kunde spränga fienden i massa bitar osv.
Citera
2015-09-13, 07:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iVanillaGorilla
Söker ett gammalt spel jag hade till PC när jag var liten. Det är ett action fyllt gangster spel. Minns att spelet började med att man låg misshandlad i en mörk gränd och man reste sig upp och plockade upp ett järnrör. Spelet innehöll sjukt mycket svordomar minns jag också, därifrån jag lärde mig de flesta engelska svordomarna när jag var liten.

I början av spelet var det bara 'normala' vapen som järnrör, pistoler, shotgun etc men desto längre man kom desto sjukare vapen fick man som typ mini guns, bazooka liknande vapen där man kunde spränga fienden i massa bitar osv.

Kingpin!
40 sekunder in i det här klippet:
https://www.youtube.com/watch?v=--5lDw8v3xA
Citera
2015-09-13, 11:49
Medlem
iVanillaGorillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av martacus
Kingpin!

Tackar!
Citera
2015-09-13, 13:19
Medlem
Adelaides avatar
Söker ett onlinespel. Det är typ ett tankespel som går ut på att man ska låta klossar falla på varandra på en yta och sen att de ska hålla balansen i ett x antal sekunder.

Någon som vet vilket?
Citera
2015-09-13, 15:14
Medlem
Racerbyces avatar
Ett mobilspel som jag såg en grabb spela häromdagen. Verkade gå ut på att sitta och "trumma" med tummarna på skärmen i en jämn och snabb takt och det rasade ner en massa mynt. Tror det var en kista på skärmen med. Såg inte direkt kul ut, mer som någon form av terapi för hyperaktiva, men blev lite nyfiken vad det skulle kunna heta.
Citera
2015-09-13, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av martacus
Kingpin!
Kungspel. Minns ej själva storyn men minns att jag hade jäkligt kul med spelet.
Citera
2015-09-13, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arkade
Eftersom jag inte fick ett svar förra gången jag ställde frågan så ställer jag den igen:

Jag söker namnet på ett klassiskt datorspel som jag spelade när jag var liten. Man spelar som ett grått rymdskepp och ska skjuta ihjäl röda rymdskepp i en liten "labyrint".

Jag har gjort en liten bild i Paint som visar ungefär hur det såg ut.

http://oi59.tinypic.com/f2r66h.jpg
Det enda jag kommer o tänka på är bomberman enligt din skiss. Är ju inte rätt såklart men.
Citera
2015-09-13, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apsvansen4
Är the thing ett spel???
Ja. Testa Fahrenheit också!
Citera
2015-09-14, 19:07
Medlem
Closters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Racerbyce
Ett mobilspel som jag såg en grabb spela häromdagen. Verkade gå ut på att sitta och "trumma" med tummarna på skärmen i en jämn och snabb takt och det rasade ner en massa mynt. Tror det var en kista på skärmen med. Såg inte direkt kul ut, mer som någon form av terapi för hyperaktiva, men blev lite nyfiken vad det skulle kunna heta.

Det låter som det skulle kunna vara "Bitcoin Billionaire"!
Citera
2015-09-25, 19:52
Medlem
Söker ett spel då man skulle göra ett antal skada på en ''alien'' eller vad det nu var. Man skulle sätta ut ''fällor'' som utomjordingen sedan gick på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in