Citat:
Ursprungligen postat av
Oh-be-wan
Jag antar att det är Armstrong ni diskuterar, orkar inte bry mig om den snubben.
Han prognosticerade att DJIA skulle ligga på 32.000 under första halvåret 2015. Det ser inte ut att bli så (ligger på hälften i nuläget)
Han började med att förklara att det kommer bli krasch på alla plan inklusive börskrasch. Ny video berättar han att börsen kommer öka snabbt i värde, eftersom det är obligationskrasch. Aktier och fasta tillgångar kommer öka kraftigt i hans senaste prognos. Gah.
Så började han med att förklara att räntorna skulle sticka, nu tycker han att räntorna kommer ligga still länge osv. Snubben ändrar sig som jag bytar kalsonger, en gång per halvår.
Hela tiden håller han på och försöker tuta i folk att alla kommer söka sig till dollar, vilket är trams, jag tror inte ett skit på det. Dollar är på dekis och alla seriösa investerare vet att USA inte har likviditet bakom sin dollar, allt bygger på icke-betalningsbara skulder, och det blir bara värre när dollar går upp eftersom USAs handelsbalans går åthelvete.
Visa vart han påstår att DJIA skulle ligga på 32.000 under första halvåret 2015, så får jag se hur du har uppfattat honom och hur han egentligen uttryckt sig. Säger inte att du har fel, jag är bara nyfiken.
När jag läst armstrongs prognoser så säger han aldrig något sånt, han har utgångspunkter och olika index som måste korrelera med varandra, men jag kanske har missat något där som han påstått rakt upp och ner. Sen ska vi inte glömma att det här är egentligen inte martin, det är Sokrates, datorprogramet.
Ser fram emot ditt svar!
Citat:
Ursprungligen postat av
Oh-be-wan
Haha hade du höga förväntningar om någon som nickar namnet BajsBoo? Snubben är en debil och fick googla för att veta vad han var för något.
Jag har höga förväntningar på dig, padawan.