2015-09-12, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 5549
Är det stor skillnad för hundarna om BO blöder ut 1,5 liter blod eller 0,75 liter? Förstår du hur jag tänker? Dom har väl så pass starkt luktsinne att dom ändå skulle få spår om dom rörde sig i närheten. Gissar jag.

Mängden kanske inte spelar någon roll om den överstiger en viss mängd som krävs för att hundarna ska hitta. Jag har ärligt talat ingen koll på hur mycket det krävs.
Men jag tänker att hugg i halsen och/eller avskuren hals bör innebära en större radie av blodstänk åt olika håll än om BO tex dog av en sten mot huvudet.
Och att ju fler stänk av blod det finns, desto fler chanser att hunden fångar upp spåret.
Citera
2015-09-12, 22:08
Medlem
Mich13s avatar
Varför kom det in tips om GM? Varför trodde tisparen att GM var inblandad?
Citera
2015-09-12, 22:11
Medlem
henkesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mich13

Det vet vi inte än, kan vara hans egen mamma som tipsat. Skulle inte förvåna mig.
Citera
2015-09-12, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henkess
Det vet vi inte än, kan vara hans egen mamma som tipsat. Skulle inte förvåna mig.

https://www.facebook.com/marica.helmersson

denna mamma provocerar mig. Uppfostra en mördare och plåga hundar, det kan hon. Djävla WT.
Citera
2015-09-12, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sologa

denna mamma provocerar mig. Uppfostra en mördare och plåga hundar, det kan hon. Djävla WT.
Du vet inte ett skit om henne, bara det du läst här.
Citera
2015-09-12, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nypan-sr
Du vet inte ett skit om henne, bara det du läst här.
Jag behöver ingen fakta om henne. En sopa helt enkelt, som alla WT som skaffar barn när de är runt 20. Gravt misslyckas hon sedan att uppfostra dem. Mina barn skulle aldrig behöva gå genom skolan och mobbas år ut och år in. T o m hundarna ser ju deprimerade ut... Go´kväll. OT jag vet.
Citera
2015-09-12, 22:46
Medlem
i.trollskogens avatar
Citat:

Hon provocerar mig med. Verkar bakom flötet. Har aldrig hört talas om en bra mamma som har en son som är mördare. Hon borde gett honom en bättre kvinnosyn och övervakat hans dator.
Citera
2015-09-12, 22:50
Medlem
Xfiless avatar
Citat:

Det kom ett tips att en kille i 20 års åldern hade setts befinna sig på spåret den aktuella kvällen. Jag vet inte om tipset pekade ut gärningsmannen eller inte men en privatperson har iaf sett en ung kille den aktuella tiden.
Citera
2015-09-12, 22:55
Medlem
Citat:

Jag har inte läst tråden - ber om ursäkt för det - men var är pappan? Har han inte uppfostrat ungen alls?
Citera
2015-09-12, 23:02
Medlem
LeeVans avatar
Citat:

Ingen utomstående hade väntat så länge utan att delge polisen. Det här är med största sannolikhet ett ”insidertips”.
Citera
2015-09-12, 23:04
Medlem
Citat:
Jag behöver ingen fakta om henne. En sopa helt enkelt, som alla WT som skaffar barn när de är runt 20. Gravt misslyckas hon sedan att uppfostra dem. Mina barn skulle aldrig behöva gå genom skolan och mobbas år ut och år in. T o m hundarna ser ju deprimerade ut... Go´kväll. OT jag vet.

Nä men usch så hemskt du skriver om mamman! Känner du henne menar du? Och hur vet du att det skulle var uppfostran som är orsaken till hennes sons agerande? Nu vet jag inte vad som är fel på hennes son, men mycket kan man födas med som t.ex. psykopati. Ingen uppfostran i världen kan ändra på det! Dessutom ser inte hennes hundar alls deprimerade ut!
Citera
2015-09-12, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Jag har inte läst tråden - ber om ursäkt för det - men var är pappan? Har han inte uppfostrat ungen alls?

Finns det några "pappor" längre?

Ställ dig den frågan. Att gå och kika ner i en smartfån och pilla på den hela tiden är inte att vara en bra farsa. Eller mamma.

Bra "pappor" och "mammor" tog slut på 80-talet. Så är det bara.

Dags att sluta diskutera vilka föräldrar KA har. Dom har inte klarat av honom, på ett eller annat sätt. Eller inte förstått. Tyckt att "Lets Dance", "Idol" och "Lyxfällan" varit viktigare än sonens välbefinnande.

Inte ovanligt.

OffT och svar: Ja, jag har läst alla inlägg i den här tråden. Berör mig djupt.

Men väldigt tragiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in