2015-09-12, 15:11
Medlem
Hmn-1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Sukta? Ska jag sukta efter en 19-åring? Skojar du? Jag är 7 år äldre än honom. Vad fan ska jag ha honom till? Däremot säger jag sanningen om att han ser bra ut. Detsamma gäller amerikanen. Jag undervisar dessa då jag tillhör den äldre "gruppen" på Universitet. Möjligtvis kanske dessa tror att jag är ung men det är jag inte. Jag har inte ens gjort någon operation

Som sagt, ytligheten står ni för. Det är av den anledningen som svenska män inte intresserar mig. Ni är för ytliga och reserverade som människor.

Jo du suktar ju visst, i varenda tråd (om inte varenda inlägg) du skriver så handlar det om hur dåliga svenskar är och hur bra alla andra är, du är med en svensk så jag antar att du mår skitdåligt av det med tanke på hur du hatar svenskar. Jag ser inte riktigt problemet, jag menar om alla svenskar är skit och Sverige är så kallt och reserverat, dra då till någon plats som passar dig. Din smygbög till farsa kunde ju dra från Iran, då kan väl du lätta och åka mot balkan eller ryssland där allt är frid och fröjd.

Såhär, jag äcklas av ditt folk och du äcklas av mitt, det är mer än uppenbart. Jag skulle aldrig kunna bo bland sandråttor som er och hade jag hamnat i något av era blodtörstiga vilda länder så hade jag dragit. Du vill ju uppenbarligen inte vara i närheten av oss grisfärgade kalla ego-svennar, så dra då?
Undervisar du på universitet så har du väl uppenbarligen något i huvudet så då blir väl saken ännu enklare?
Senast redigerad av Hmn-1 2015-09-12 kl. 15:14.
Citera
2015-09-12, 15:15
Medlem
Citat:
Jag är halv iranie, holländsk och sydeuropeisk.

Nej, jag har inte haft problem med svenska män utan jag har behandlats bra av svenska män. Dock gillar jag inte människor som ska skryta om sig själva hela tiden och dagligen. Jag blir illamående.
Varför svenska män inte attraheras av kvinnor ifrån Mellanöstern? 1. Resverade, 2. Rädda 3. Rädda för vad deras omgivning/samhälle ska tycka/tänka om en 4. Mer ett får flock som gör precis som alla andra vill att dessa ska göra.

Så fort jag har fått högsta betyg på mina tentor så ska alla svenska män uppmärksamma en och tycka att det är kanske en människa man ska hänga med för att få högsta betyg på sina tentor eller om man sitter med sina svenska tjejkompisar så ska dessa komma förbi och snacka. Deras rädsla försvinner när man ser en svensk tjej sitta med en utländsk tjej
Tror väl att den svenska tjejkompisen kan vara deras räddning

Obs: Gäller inte svenskar som är hälften tyskar. Det är manlighet i dessa män. Riktigt sociala och framåt.
Haha, härligt att du inte delar upp folk i kategorier på något vis i alla fall

Har du träffat några svenska män annat än de som hänger på universiteten och motsvarande ställen?
Citera
2015-09-12, 15:15
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hmn-1
Jo du suktar ju visst, i varenda tråd du skriver så handlar det om hur dåliga svenskar är och hur bra alla andra är, du är med en svensk så jag antar att du mår skitdåligt av det med tanke på hur du hatar svenskar. Jag ser inte riktigt problemet, jag menar om alla svenskar är skit och Sverige är så kallt och reserverat, dra då till någon plats som passar dig. Din smygbög till farsa kunde ju dra från Iran, då kan väl du lätta och åka mot balkan eller ryssland där allt är frid och fröjd.

Såhär, jag äcklas av ditt folk och du äcklas av mitt, det är mer än uppenbart. Jag skulle aldrig kunna bo bland sandråttor som er och hade jag hamnat i något av era blodtörstiga vilda länder så hade jag dragit. Du vill ju uppenbarligen inte vara i närheten av oss grisfärgade kalla ego-svennar, så dra då?
Undervisar du på universitet så har du väl uppenbarligen något i huvudet så då blir väl saken ännu enklare?

Så man måste tycka om alla svenska män för att älska en svensk man? Hur reflekterar du egentligen? Så om jag faller för en ryss så ska jag älska alla ryssar? Och om man inte gillar svenska män så måste man ta sig ur landet? Finns det bara svenska män i landet? För övrigt så är det en fördel för mig att jag inte dras till svenska män för då behöver jag varken fjäska, göra mig till eller må dåligt som TS. Jag lever för mig själv och den mannen jag har valt. Sedan sköter man sig i Sverige och har inte riktigt med vad man tycker om svenska män.

Grisfärgade? Jag äter ju gris. Varför skulle jag jämföra dig med en gris? Haha. Du mår uppenbarligen inte bra. Ta hjälp hos en individ som kan hjälpa dig med dina känslor och hat.
Citera
2015-09-12, 15:19
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cimaron

Har du träffat några svenska män annat än de som hänger på universiteten och motsvarande ställen?

Jobbet ska vi inte ens tala om.
Oh wow. Där är svenskarna något väsentligt ännu mer reserverade. Alla har backslick med någon sorts kostym.

Gick till skrivaren för att skriva ut ett papper. Jag påpekade att skrivaren var seg. Då svarar han öhh ahha den kanske behöver semester? Alltså vaah?.. Sedan vågar han inte ens titta mig i ögonen utan tittar alltid ner som en blyg tjej. Vad fan!!! Bete dig som en man för i helvete. Rak rygg, se mig i ögonen och var bestämd.

Tror du man tänder på sånt?. Möjligtvis skulle alla utländska brudar på Flashback tycka att det är sött att han beter sig som en blyg tjej.
Citera
2015-09-12, 15:30
Medlem
Hmn-1s avatar
Citat:
Så man måste tycka om alla svenska män för att älska en svensk man? Hur reflekterar du egentligen? Så om jag faller för en ryss så ska jag älska alla ryssar? Och om man inte gillar svenska män så måste man ta sig ur landet? Finns det bara svenska män i landet? För övrigt så är det en fördel för mig att jag inte dras till svenska män för då behöver jag varken fjäska, göra mig till eller må dåligt som TS. Jag lever för mig själv och den mannen jag har valt. Sedan sköter man sig i Sverige och har inte riktigt med vad man tycker om svenska män.

Grisfärgade? Jag äter ju gris. Varför skulle jag jämföra dig med en gris? Haha. Du mår uppenbarligen inte bra. Ta hjälp hos en individ som kan hjälpa dig med dina känslor och hat.

Då är du alltså bara en svartinghora utan principer. Jag kan erkänna att syrianska, iranska och kurdiska brudar kan se helt otroligt jävla bra ut. Men jag ser er inte som människor så bara för att ni är snygga skulle jag aldrig ha med er att göra. Visserligen såg jag att du var en ordentlig jävla blandad sörja så exakt vad du är vettefan, kanske är det därför du inte förstod vad jag skrev när jag sa att jag skulle aldrig bo bland er sort och undrade vad fan gör du här, men det är alltså avsaknad av principer och följa känslor på impuls bara som håller dig kvar. Haha vilket jävla djur.
Citera
2015-09-12, 15:31
Medlem
DixieDs avatar
Citat:

Jag är en sprallig tjej. Jag hörs och syns.
Mestadels av utländska tjejerna hörs och syns ganska mycket. Jag gillar att skratta, skämta och lära känna nya människor. Man lever bara en gång.

Jag menar jag går fram till min assistent på Universitet och får honom att skratta. Jag syns och hörs när jag kommer till jobbet. Därför passar inte reserverade och blyga människor i min värld.

Mina svenska tjejkompisar är precis lika spralliga som mig.
Häromdagen skrattade vi om att vi skulle skicka en räkning till vår assistent för alla dessa år som han har haft nöjet att skratta åt våra skämt. Nu är han utländsk ifrån Mellanöstern så han vrider bara på huvudet och ler lite smått när man skämtar med honom. Jag säger till honom, du måste skratta lite även om du är forskare

Jag skulle vara tyst då den amerikanska killen satt med några tjejer och pluggade. Eftersom jag är så sprallig och glad så råkade jag tappa kaffet och slog mig. Då skrattar mina tjejkompisar och jag säger men tysstttt folk försöker plugga här. Då vänder han sig om och börjar skratta och vrida på huvudet. Jag sa jag ber om ursäkt killen

Flesta ser ut som jävla muppar som är arga på allt och alla i livet. Tjejer ifrån Mellanöstern måste förstå att man är annorlunda ifrån svenskarna men svenska män och generellt män gillar när en kvinna sticker ut.
Citera
2015-09-12, 15:35
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hmn-1
Då är du alltså bara en svartinghora utan principer. Jag kan erkänna att syrianska, iranska och kurdiska brudar kan se helt otroligt jävla bra ut. Men jag ser er inte som människor så bara för att ni är snygga skulle jag aldrig ha med er att göra. Visserligen såg jag att du var en ordentlig jävla blandad sörja så exakt vad du är vettefan, kanske är det därför du inte förstod vad jag skrev när jag sa att jag skulle aldrig bo bland er sort och undrade vad fan gör du här, men det är alltså avsaknad av principer och följa känslor på impuls bara som håller dig kvar. Haha vilket jävla djur.

Du är en 1 på miljonen ändå. Det är ingen som bryr sig om du inte tycker om oss.
För övrigt verkar du ha problem med att vara glad och du har så mycket hat inombords så du förstår inte ens själv varför du hatar andra människor.
Din bitterhet beror på din ensamhet och att du är rädd för alla människor som är annorlunda ifrån dig. Jag tror inte att TS menar dig och såna som dig om varför du inte är intresserad av såna som oss. Vi har nog ändå fått en klarbild av vad du är för människa. Du blir säkert bättre när du får hjälp.
Citera
2015-09-12, 15:38
Medlem
Generaliseringen är uppe på en hög nivå av inbillning verkar det som nu.

Crossovers är inte ovanligt vare sig det gäller europeiskt man-orientalisk kvinna, europeisk kvinna-orientalisk man eller vemsomhelst-vemsomhelst. Naivt att somliga tror att alla är si och inte så, slutledningsförmågan borde ha förbättrats sedan lågstadiet.
Citera
2015-09-12, 15:52
Medlem
Citat:
Jag är en sprallig tjej. Jag hörs och syns.
Mestadels av utländska tjejerna hörs och syns ganska mycket. Jag gillar att skratta, skämta och lära känna nya människor. Man lever bara en gång.

Jag menar jag går fram till min assistent på Universitet och får honom att skratta. Jag syns och hörs när jag kommer till jobbet. Därför passar inte reserverade och blyga människor i min värld.

Mina svenska tjejkompisar är precis lika spralliga som mig.
Häromdagen skrattade vi om att vi skulle skicka en räkning till vår assistent för alla dessa år som han har haft nöjet att skratta åt våra skämt. Nu är han utländsk ifrån Mellanöstern så han vrider bara på huvudet och ler lite smått när man skämtar med honom. Jag säger till honom, du måste skratta lite även om du är forskare

Jag skulle vara tyst då den amerikanska killen satt med några tjejer och pluggade. Eftersom jag är så sprallig och glad så råkade jag tappa kaffet och slog mig. Då skrattar mina tjejkompisar och jag säger men tysstttt folk försöker plugga här. Då vänder han sig om och börjar skratta och vrida på huvudet. Jag sa jag ber om ursäkt killen

Flesta ser ut som jävla muppar som är arga på allt och alla i livet. Tjejer ifrån Mellanöstern måste förstå att man är annorlunda ifrån svenskarna men svenska män och generellt män gillar när en kvinna sticker ut.
Okej? Hur väl lyckades du med att svara på min fråga som du till och med citerade, tycker du?
Citera
2015-09-12, 16:04
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Okej? Hur väl lyckades du med att svara på min fråga som du till och med citerade, tycker du?

Jag skriver lika spralligt som jag är själv. Sorry

Den utländska damen (Mellanöstern) försöker göra sig till för mycket för att bli älskad. Hört talas om att du misslyckas när du försöker för mycket? Den ingår inte i vår kultur att vara reserverade, kyliga och tråkiga. Vi är ett varmt folk som älskar att skämta, dansa och vara sociala.
När hon bryter mot dessa mönster så blir hon mindre attraktiv. Alla människor tycker om att skratta. Vem vill leva med en gubbe/kärring hela livet?

TS verkar vara den kvinna som är rädd för att sticka ut eller vara annorlunda. Det gillar inte män speciellt inte svenska män. Eftersom dessa själva är reserverade och rädda så vill man hellre att kvinnan är mer social och gärna skämtsamma.
Sedan finns det typer som ovanstående exempel (svenskar som man utesluter för att dessa är bara negativa och hatiska). Till och med svenskarna utesluter dessa typer.

Svenskar med humor har inga problem med utländska damer. Alla uppskattar att skratta eller hur ?
Citera
2015-09-12, 18:35
Bannlyst
Om det är kvinnor som har ett svenskt beteende så kan man ju umgås med dem.

Kvinnor som är som förortskvinnorna från Mellanöstern är inget för mig. Inte undra på att de förblir korkade hela livet.
Det krävs ordning och ro för att ta utvecklingen till nästa steg, inte ap-beteende.

Men oftast är ju inte kvinnor problemet utan alla miljoner av dessa män från Mellanöstern.

TS, konvertera till islam?
Du bara måste vara galen !
Senast redigerad av Tors-hammare 2015-09-12 kl. 18:46.
Citera
2015-09-12, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av koolashin
Hur fan tänker ni? Hur kan ni behandla kvinnor från Mellanöstern som avskum?
Ni fega svenskar måste våga ta en titt under masken, det gjorde jag och jag kommer aldrig att ångra det.

För ungefär två år sedan när jag studerade på gymnasiet så träffade jag en troende islamist som fick mig att ändra uppfattning helt, det började med att vi sågs på svenska lektionen och när våra blickar möttes så fanns det ingen återvändo. Jag erbjöd mig att hjälpa henne då hennes svenska var lite knackig. Allt för extra poäng hos läraren.
Men det visade sig att det var ett val som förändrat mitt liv.
Hon var helt underbar, jag är fast.

För fyra månader sedan tog vårt förhållande slut och jag kan inte se på en mystisk kvinna från mellanöstern utan att byxorna blir tightare.

Jag funderar nu på att kovertera till islam för att vara närmare dessa kvinnor. Jag är förövrigt helsvensk.
Nu uppmanar jag er på flashback att göra som jag gjorde, ni kommer inte att ångra er.

Diskussionsunderlag; Ni som inte gillar kvinnor från Mellanöstern vad har ni emot dom? Jag frågar er för detta fenomen är och förblir ett mysterium för mig.
Jag vill ha en seriös tråd så ni kan skippa att säga att de är håriga självmordsbombare osv.
Ni kan också gärna dela med er av era egna upplevelser av dessa kvinnor.

Ursäkta stavfel sitter på min Iphone

Mvh Koola

Så du konverterar för att få kvinnor? Och muslimer säger att islam är en snabbväxande "religion".. Va religösa de flesta vita muslimer som konverterat till islam måste vara.. Både kvinnor och män. Så svaga och osäkra människor!

Jag slår vad om att trollet oj menar ts, är född muslim och är från mellanöstern! Jag slår vad om det! Såna osäkra typer asså..
Senast redigerad av Lila-Orkidee 2015-09-12 kl. 19:09.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in