Citat:
Ursprungligen postat av
Enoch.Thulin
Jag blir styv i brallan bara vid tanken. Det hade dels kunnat sänka 7-klövern, säkerligen sänka flera tidningshus & kraftigt gynna SD i opinionen. Men även en gång för alla etablera alternativmedia, t.ex. Fria tider, som en riktigt tung maktfaktor i debatten.
Jag får nog höja mitt bud på "några tusen" till minst tiotusen.
Citat:
Ursprungligen postat av
fiveinchboots
Birgitta Almgren, professor emerita i tyska. Hon är den enda som haft tillgång till SÄPO:s akter om Stasiaktiviteter i Sverige.
Hon har tystnadsplikt om vad och vilka namn hon läst om, bortsett från vad SÄPO godkänt. Om hon forskar om svenska stasiagenter tidigare eller fortfarande verksamma i offentliga Sverige, hur kan det vara ett brott mot rikets säkerhet att berätta om dem?
Alla hennes anteckningar är förstörda!!
Arkiven hon hämtat sin information ur är nu förstörda!!!
Vad är det man döljer? Jag ser det här ur svenskt perspektiv som om inte årtusendets scoop så definitivt århundradets.
Jag vet inte var Birgitta står politiskt, men är hon inte 100% PK så hänger hennes liv på en skör tråd.
Jag blir (nästan

) lika exalterad som Enoch.Thulin. Beroende på vem som tar sig an uppgiften så bidrar jag också med 10.000,- för att gräva och publicera. Som gynekologstol så finurligt föreslog vore ett namn varje dag månaden inför nästa val ett lämpligt tillfälle att dra ner byxorna på kulturmarxistiska Sverige.