2015-09-11, 12:58
Medlem
Tjohoo72s avatar
http://intefanvetjag.com/wisemen-kompisganget-bajen-150905
Citera
2015-09-11, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjohoo72
kanske ska klargöra att jag talar om er tidigare tunga, beryktade firma FB, knatteligan kan jag inte yttra mig om så det kanske var lite of T men det är som det ..

Men nej din pajas, du behöver inte droppa några namn för mig... Tro vad du vill.
Citera
2015-09-11, 21:01
Medlem
Finns en liten bild på intefanvetjags fb sida. Att kgb blev överkörda tycks verkligen stämma. Bara svartklädda som ligger på marken.
Citera
2015-09-12, 01:56
Medlem
V-Villessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NorraSidan187
Men kära nån, Moralmoral.

Hur kan du skriva en så lång redogörelse med så mycket påhitt. SI var 15 man, ni var 30-40. SI slog er sönder och samman innan ni gör ert första försök till att göra motstånd när snuten kommer. Innan försvarade ni er bara.

Ni säger er sitta på video från att SI kommer upp på gatan till att det hela avbryts. Varför släpper ni bara de sista sekunderna från när ni för första gången attackerar och misslyckas helt trots det dubbla manskapet?

SLÄPP HELA VIDEON eller släpp händelsen. Ni vinner inget på att sitta och ljuga på nätet.

Slogs du med skärp, Norra?

Låter pinsamt, tycker jag.
Citera
2015-09-12, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salad
Finns en liten bild på intefanvetjags fb sida. Att kgb blev överkörda tycks verkligen stämma. Bara svartklädda som ligger på marken.

Kan inte låta bli att tänka på hur jävla fult och opassande det är att wm kör i röd färg.
ycg mode?
Citera
2015-09-12, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paradox88
Kan inte låta bli att tänka på hur jävla fult och opassande det är att wm kör i röd färg.
ycg mode?

Jo har tänkt på det med. Det är ju ingen neutral färg. Desutom vet jag att röd var DFGs färg ett bra tag. Sedan kom GU.
Citera
2015-09-12, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salad
Jo har tänkt på det med. Det är ju ingen neutral färg. Desutom vet jag att röd var DFGs färg ett bra tag. Sedan kom GU.

Rött är och har hela tiden varit GUs färg (2008), inget annat, nu även WMs färg.
Citera
2015-09-12, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berget_
Rött är och har hela tiden varit GUs färg (2008), inget annat, nu även WMs färg.

Tänkte även på att det inte har något med IFK:s färger att göra, och det blir jävligt fail med att DFG ochså har den. Vita kläder som förr är klart mer passande.
Citera
2015-09-12, 23:32
Medlem
Hummlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paradox88
Tänkte även på att det inte har något med IFK:s färger att göra, och det blir jävligt fail med att DFG ochså har den. Vita kläder som förr är klart mer passande.

Tanken är att man ska urskilja sina kamrater från fienden, så länge antagonisterna har annan färg på tröjorna så spelar det ju ingen större roll om man har t.ex rosa tröjor eller vilken färg man nu föredrar.
Citera
2015-09-13, 09:36
Medlem
operatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hummler
Tanken är att man ska urskilja sina kamrater från fienden, så länge antagonisterna har annan färg på tröjorna så spelar det ju ingen större roll om man har t.ex rosa tröjor eller vilken färg man nu föredrar.

Varför inte det egna lagets matchtröjor?

Eller det kanske anses "töntigt" då det skulle kunna antyda att det finns ett litet embryo till fotbollsintresse i grunden....
Citera
2015-09-13, 09:54
Bannlyst
Ryktas mycket blåvitt i Hbg idag?
Citera
2015-09-13, 10:06
Medlem
Axells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nicknightinggale
Ryktas mycket blåvitt i Hbg idag?
Jodå, det är ju guldstrid så är givetvis är det en hel supportrar som åker ner. Sen hur det ligger till med just firmafolk vet jag inte tyvärr, gissningsvis vill väl dem också se Blåvitts väg mot SM-guldet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in