2013-10-30, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adventualthorizon
Finns det här i verkligheten eller är det sprunget ur din fantasi? Finns det någon firma i något mångkulturellt land som även samtidigt är en nazistgrupp. Ifall det inte finns så varför skulle någon vilja vara först ut och förverkliga din fantasi? Du är trots allt en halvt förlamad, efterbliven gosse som växt ihop med sin data, varför ska någon lyssna på dig?

Barcelonas ultras (tro det eller ej) , Boixos Nois , är ju bara ett utav många exempel runt om i världen på en "nazistgrupp" som samtidigt är fotbollssupportrar, vet djurgårds grabbar som har varit där på besök och dom sa att dom flesta hade hakkors gaddat på bröstet och stod och körde någon skön romper stomper dans på deras krog tydligen.

http://en.wikipedia.org/wiki/Boixos_Nois

Och nej jag tycker inte om att suga kuk.
Citera
2013-10-30, 15:47
Medlem
adventualthorizons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av violador
Barcelonas ultras (tro det eller ej) , Boixos Nois , är ju bara ett utav många exempel runt om i världen på en "nazistgrupp" som samtidigt är fotbollssupportrar, vet djurgårds grabbar som har varit där på besök och dom sa att dom flesta hade hakkors gaddat på bröstet och stod och körde någon skön romper stomper dans på deras krog tydligen.

Jag tänkte mer på samhällen likt vårt eget, tex Storbritannien, Frankrike, Tyskland, Norden etc. Det finns säkert firmor som även är nazistgrupper i Polen eller Katalonien, men dessa är jävligt homogena samhällen.
Citera
2013-10-30, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av violador

Boixos nois är ingen nazistgrupp, finns stor spridning bland dem politiskt.

Ultras sur och brigadas blanquiazules är däremot i princip bara fascister/nazister.
Citera
2013-10-30, 16:28
Medlem
Höjas avatar
Citat:
Jag tänkte mer på samhällen likt vårt eget, tex Storbritannien, Frankrike, Tyskland, Norden etc. Det finns säkert firmor som även är nazistgrupper i Polen eller Katalonien, men dessa är jävligt homogena samhällen.
Gamla PSG hade ju grupper som var väldigt högerinriktade, innan de portades och PSG fick pengar. Samtidigt var det väl en superliga klubb som hade uttalat nazistiska fans?
Citera
2013-10-30, 16:52
Medlem
FM11s avatar
Citat:
Lazios supportrar är uttalade fascister, sen har jag för mig att Chelseas Headhunters var/är högervridna. Vet ej om detta stämmer eller om det bara är en skröna dock, så halshugg mig inte om jag har fel tack.
Citera
2013-10-30, 18:18
Medlem
White Pride (Århus)
Citera
2013-10-30, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Höja
Gamla PSG hade ju grupper som var väldigt högerinriktade, innan de portades och PSG fick pengar. Samtidigt var det väl en superliga klubb som hade uttalat nazistiska fans?
Finns rätt många högerextrema kvar i PSG, dock är de inte lika högljudda som förr i tiden.
Citera
2013-10-30, 19:35
Medlem
trtrtrtrs avatar
Citat:
Finns det här i verkligheten eller är det sprunget ur din fantasi? Finns det någon firma i något mångkulturellt land som även samtidigt är en nazistgrupp. Ifall det inte finns så varför skulle någon vilja vara först ut och förverkliga din fantasi? Du är trots allt en halvt förlamad, efterbliven gosse som växt ihop med sin data, varför ska någon lyssna på dig?
Räcker med att titta på Ryssland din efterblivna pajas. Eller baltländerna för den sakens skull. Nu syftade dock mitt inlägg på inkonsekvensen i "nationella" huliganers beteende och vad de skulle kunna göra istället.
Citera
2013-10-30, 19:36
Medlem
Du har ett sjukt behov av att leta efter nazister.
Men så e det väl när man är vänster.
Ps lita inte på allt dom säger på program som insider m fl.
Nötter
Citera
2013-10-30, 19:37
Medlem
varm-korvgubbes avatar
http://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/elfsborg/elfsborgsupporter-anhallen---misstankt-for-valdsamt-upplopp/
Jasså, vad har vi här?
Citera
2013-10-30, 19:38
Medlem
Fotbollsfirmor i Sverige

PSG?!
Citera
2013-10-30, 19:57
Medlem
adventualthorizons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av o.m.a
Du har ett sjukt behov av att leta efter nazister.
Men så e det väl när man är vänster.
Ps lita inte på allt dom säger på program som insider m fl.
Nötter
Jag är inte vänster men däremot så ogillar jag dom som ogillar mig pga mitt skall. Det är lugnt jag har min källkritik, men alla mediakällor som handlar om händelsen skriver eller säger samma sak. Vad är det du säger? Ska jag inte lita på dessa eller? Dom bygger sitt material på bevismaterialet som finns.

Förresten, det verkar som att du har problem med att jag inte tycker om nazister/rasister? Varför har du hakat upp dig på detta, din horunge?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in