Citat:
Ursprungligen postat av
DivJunk
Stämmer bra. Tror det är två år, men kan ha fel. Öppna inte era hjärtan inför en psykolog är mitt tips.
Alltså fan jag tycker det är hemskt. Jag har sett bilder på denna kille som har gjort detta för då han var c.a 9 år gammal, smal och oskyldig liten grabb som är van och varit i skogar i Väsby. Så jävla onödigt att hans aggressioner gick ut över en oskyldig tjej, bara för att han inte följer måttet. Sen undrar jag verkligen hur föräldrarna tänker då dom har en grabb som enligt vad jag vet går hem från skolan raka vägen samt är sedan ensam, går ut med hans mammas hund ibland. Alltså, tragiskt!
Skulle han varit min son, skulle jag fan tagit min tid samt haft många samtal samt fått han på rätt spår . Men tyvärr så det jag ser i Sverige är att alla är så jävla självupptagna och tror att allt blir bra samtidigt som det finns barn som blir mobbade och mår skit! Finns inget att skylla på i detta fall. Men jävla okunskap hos föräldrar är det första jag tänker på.
Försöker att förstå denna GM som gjort detta och hur pass trasig denna kille blev på 10 senaste år, från att vara oskyldig liten kille som lekt i skogen och om det nu var att han inte passade in och blev mobbad i någon slags omfattning samt osäker på sig själv samt stannat kvar i den miljön samt låst ut sig från denna moderna värld, så kan jag förstå att det slog slint. Fuck alltså jag mår inte bra av det jag ser som har hänt. Ida en enligt mig vanlig trevlig tjej som skulle kunna vara en dotter till vilken man som helst, som lever sitt liv och som alla i hennes omgivning tycker om, råkar ut för detta. Någons barn liksom. Vad är det för helvetes värld vi lever i. Vad är det för sjuka värderingar vissa idioter har och aggressioner, varför döda, varför utagera sig på andra för sina egna problem. Vad är det för föräldrar som inte förstår att deras barn inte mår bra? Jag har många frågor i mina tankar.