Citat:
Ursprungligen postat av
J.R.
Men ge dig för tusan.
Han är en mördare och du månar om hans självbild som överviktig..
Hade det varit en invandrare som är GM så hade det varit 5 dubbelt med sidor som sket ut sitt hat nu är folk oroliga över att han blir lite trackad.. Blir illamående.
Jag månar inte om GM. Jag tycker det är en tragisk händelse och tycker det är oroväckande när en person på blott nitton år begår en handling likt denna. Det är tragiskt att en tjugoettårig kvinna berövats sitt liv alldeles för tidigt och lika tragiskt att en nittonåring är kapabel att överfalla och mörda en oskyldig person. Med andra ord så försvarar jag varken K.A eller hans gärning. Men någonstans tycker jag det blir patetiskt när en bunt anonyma personer slänger ut sig kommentarer i stil med att K.A är både ful, överviktigt och äcklig och att detta skulle vara en anledning till att han är en mördare.
Om det vore så att fulhet var grunden till varför folk blir mördare så går det antagligen runt väldigt många potentiella mördare på jordens gator.
Man får tänka vad man vill, men jag tycker det är opassande att kommentera K.A:s utseende på det sätt som förekommit i tråden då det parallellt diskuterats att tidigare mobbning utav K.A kan vara motivet bakom hans gärning.