Citat:
Mm, antalet paket är i alla fall en del av problemet, det är ju därför jag avrådde den andra killen från Area Damage och Pain Enhancer, men det finns ju en hel del problem med att hp lagras i 32-bit ints när vi kommer upp i så mycket högre nummer (som Ra-den i WoW då det kunde bli overflow). Men det är ju enbart vid höga grifts som det påverkar (det bekräftar ju din länk), så något konstigt har de gjort. Om du samlar upp lika många mobs i lägre grifts levels och gör likadant så laggar det inget, är det något annat som skiljer än storleken på siffrorna?
Citat:
Really? Vad krävs för att vara framgångsrik för dig? I mina ögon är syftet att ha kul, är jag då framgångsrik om jag har roligt?
Vi pratar om leaderboards om du har missat det.
Citat:
Skämt åsido, så kan du t.ex. kolla här
https://www.reddit.com/r/Diablo/comments/3k7ndd/the_troubled_state_of_competitive_diablo_3/
https://www.reddit.com/r/Diablo/comments/3k7ndd/the_troubled_state_of_competitive_diablo_3/
Lustigt, jag vet vem anDe är, har varit friend med honom länge, varit i samma clan och snackat mycket på TS. Han är lite av en idiot, han var officer i en stor clan (Juice) till slutet av season 3 då han och den andra officern (Salk) lämnade clanen utan att säga något för att de hellre ville spela med "personer de ville spela med", som resulterade i att de startade en ny clan med ett fåtal spelare, och därmed lämnade Juice (100+ medlemmar) utan officers, endast en clan leader som hade varit offline i flera veckor. Det ledde såklart till att clanen gick sönder.
Förresten så hamnade jag högre än honom på leadeboards.
Däremot har han rätt angående botting, och det är ett ännu större problem nu i season 4, i season 3 påverkade det faktiskt inte alls så mycket.
Jag vet inte riktigt varför du postade hans rant, säger han emot mig på något sätt? Jag säger ju att en spelare som no-lifer har ett övertag på kanske 5 grifts-levlar över casuals, och där håller han ju med mig (både jag och han hamnade inom 5 grift-levlar inom rank1, och vi båda var runt plvl 1000).
Citat:
Sådär börjar det, och sen fortsätter det i tonen att det tyvärr tagit bort skicklighet ur spelet, men jag antar även han är kass, eftersom man aldrig ser uttalanden från framgångsrika personer i spel.
Vad sägs som att hoppa ner från din höga häst?
Vad sägs som att hoppa ner från din höga häst?
Skicklighet har inte alls försvunnit, det är ju skitsnack från din sida, om det beror på okunskap eller ej vet jag inte. Däremot har den inte lika stor effekt som på många andra spel. D3 är ett grinding-spel.
Han (och jag) hamnade ju topp20 utan att fuska eller spela mycket (han hade ett uppehåll på 1-2 månader btw), så det bevisar ju bara att jag har rätt...
Nej, jag sitter bra här uppe.
Senast redigerad av Illsuionist 2015-09-09 kl. 21:56.
Senast redigerad av Illsuionist 2015-09-09 kl. 21:56.