[quote=Arrogantcat|54639749]
Citat:
Ursprungligen postat av
Arrogantcat
Vissa är så snabba att döma andra människor , så skrämmande!
Tänker på mig själv som har på min FB sida några bilder av Tom Ford , min favorit designer och de som känner till honom vet att det kan handla om nakna halvnakna bilder ,,,, shit!!! Är det verkligen så att jag kan råka riktigt illa för det? För att jag gillar kläder, väskor glasögon parfym etc Tom Ford!
Om någon åker dit för något brott, alltså blir misstänkt för det, så kommer polisen (och allmänheten) att omedelbart försöka koppla samman sådant den misstänkte gillar, har hemma med brottet.
Tex Peter Mangs.
Den där korkade åklagaren gjorde en jättesak av att Mangs minsann tyckte om att titta på serien Dexter.
Det är alltså et intresse han delar med miljoners miljoner människor i hela världen - som inte blev serieskyttar alltså.
Lika kasst är det att försöka göra en stor sak av att balten hade sexiga flickor på sin facebook-sida.
De flickor han gillade på sin facebook faller exakt inom det helt normala attraktionsspannet. Det han gillade där gillar den största majoriteten män också.
De flesta killar här i tråden har förmodligen samma kvinnosmak som den häktade balten.
Om hans faacebook-bilder bevisar något överhuvudtaget så är det bara ytterligare ett bevis på hur normal han är. Dvs på samma sätt som han personlighetsundersökning visade en helt normal kille, så stödjer hans kvinnosmak det.
Och dessutom - har ni någonsin sett en mördare som har kunnat fångats för att han hade en viss smak?
Om det hade varit så enkelt, om det hade funnits en sådan koppling, så hade ju polisen bara behvövt parkera utanför den intresseföreningens dörrar och börja plocka in alla besökare.