2015-09-08, 22:41
Medlem
Lothbroks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd

Alla normalt funtade människor har för länge sedan insett att chemtrailandet pågår och har så gjort systematiskt ända sedan mitten av 90-talet!

Finns det några normalt funtade människor som ens tar begreppet "chemtrails" seriöst? Jag har aldrig träffat nån ännu

Och nej, du är inte en normalt funtad människa.
Citera
2015-09-08, 22:41
Medlem
Kobolds avatar
Citat:
Bartsimpson,

Problemet är att folk inte längre tittar upp mot skyn, då det mesta av deras uppmärksamhet går till att sänka ner blicken mot sina smartphones och dylikt...

Folk har blivit fullständigt apatiska!

Folk tittar mot skyn, men de ser inga chemtrails för det finns inga chemtrails. Ingen har presenterat bevis för några chemtrails.
Citera
2015-09-08, 22:42
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebzxor

Stockholmsområdet har chemtrailats rejält senaste veckan.

Skumt också att många jag känner blivit sjuka i den senaste veckan också, ont i halsen, feber etc.

Påstår inget, men det är ju ett litet sammanträffande iaf :P hehe.

Har tänkt på samma sammanträffande innan.. detta är 2a gången ja kopplar chemtrails till folk som blir förkylda/sjuka i samma veva

Helt korrekt uppfattat!

Själv blev jag väldigt sjuk i våras under en lördag då det chemtrailades extremt intensivt i Stockholmsområdet!

Värk i hela kroppen, svidande ögon, vidrig blåsa på överläppen, halsont, hjärtproblem. Symptomen uppstod dagen efter och varade i flera dagar!
Citera
2015-09-08, 22:46
Medlem
Lothbroks avatar
Citat:
Berätta gärna hur mycket de sprayar i nutid också!

Jag kan förstå att det för några år sedan sågs mer iögonenfallande, då det var relativt sällan man sprayade, men nu när det sprayas så gott som dagligdags, så verkar människor av ren indignation ha kastat in handduken...

Kan det vara så?

Är detta chemtrails ? https://metiercollective.files.wordpress.com/2014/05/shylie_radio_news.jpg
Citera
2015-09-08, 22:52
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebzxor
Såg en lustig sak idag när jag kollade upp på himlen och molnen. Det var lite fluffiga småmoln och så och annars fint och klart väder. Hur som helst så såg jag iaf ett plan som såg ut som ett vanligt kommersiellt flygplan i himlen.

Efter planet så följde det vita contrails... Jag kollade en stund då jag satt på tåget och hade inte något bättre för mig.

Det som förvånade mig var att helt plötsligt slutar dessa contrails/chemtrails efter planet och det var inget vitt alls bakom planet.

Planet fortsatte vidare på vad det såg ut som på samma höjd, men inga vita trails efteråt.

Contrailsen som planet hade bakom sig låg kvar som en vit linje som plötsligt tog slut.

Hur kommer det sig att jag såg det jag såg? Är det normalt eller gick planet ner på en lägre höjd eller nått jag inte såg?

Var det chemtrails eller contrails? Någon som skulle kunna förklara detta?

Planet va fö. påväg bort från flygplatsen skulle jag tippa på.

Det du såg var definitivt chemtrails!

Contrails är extremt ovanligt att se, de flesta har aldrig nånsin sett något sånt!

Speciellt också med tanke på att du såg att chemtrailsen slogs på och av!

Chemtrail-piloter som slår på och av chemtrailsen, du får här två exempel av tusentals:

https://www.youtube.com/watch?v=cnWO5KT8IhI
https://www.youtube.com/watch?v=N661mbZ5XrY

Senast redigerad av Död o återfödd 2015-09-08 kl. 22:55.
Citera
2015-09-08, 23:01
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MindYourOwn

Jaha, då var den lovande dagen förstörd, ännu en gång.

Samma sak varje gång himlen luktar blå när man vaknar nuförtiden. Sätter sig på altanen, tänder en cigg och njuter av en stekande sol, tittar bort mot horisonten och ser skiten sakta men säkert komma emot en. Runt omkring flyter några stacktmoln, men det som skymtas i horisonten är inga vanliga moln - tjocka vita ränder av något som ser ut som contrails men som försökar sig med en väldigt hastighet, går ihop och sprider sig över himlen tills ett vitt täcke ligger överallt.
Under täcket flyter fortfarande stackmolnen omkring och ser ledsna ut över att inte få smekas av solen.
Framåt kvällningen lättar täcket och solen tittar fram igen. Dagens farliga strålar är över för den här gången, låt befolkningen få smaka lite kvällssol.

Så här var det inte "förr".

Jag är 29 år gammal och detta är första året jag uppmärksammar detta.

En solig morgon, molnig och växlande dag och solig kvällning var vanligt även "förr", men då handlade det om riktiga moln.

Så, när ska man göra det offentligt att solen har blivit extremt mycket starkare och att man skyddar oss mot detta genom att spreja ett artificiellt täcke över himlen?
Ok, förvisso behöver jag mina soltimmar när jag väl är ledig goddamnit, men ärlighet hade i.a.f. gjort bristen på sol och klara himlar acceptabelt.

Detta är inte acceptabelt.

Jag slår vad om att vi inte kommer att få uppleva en hel dag med klarblå himmel den här sommaren.

Du är en väldigt uppmärksam och klarsynt individ!

Du ser det som majoriteten missar, då de blint tror på myndigheternas desinformation!

Ta bara som exempel SMHI, som totalt mörkar chemtrails !!!

Läs här vilka flagranta lögner och desinformation som sprids från SMHI kring chemtrailsen:

http://newsvoice.se/2014/04/24/smhi-kan-varken-forklara-eller-bortforklara-chemtrails/
http://newsvoice.se/2014/06/21/sverige-saknar-kontroll-av-utslapp-fran-flyg-fritt-fram-att-slappa-ut-kemikalier-fran-flygplan/

Just detta har jag tidigare tagit upp med desinfosarna i tråden här, men de strutsar och gömmer sig, för de vet att detta är groteska lögner från SMHI, men de vill ge dig bilden av att de talar sanning... trots att alla normalt funtade personer som läser texterna ser att SMHI ljuger och mytar så det skriker om det...
Senast redigerad av Död o återfödd 2015-09-08 kl. 23:07.
Citera
2015-09-08, 23:02
Medlem
Lothbroks avatar
Citat:
Det du såg var definitivt chemtrails!

Contrails är extremt ovanligt att se, de flesta har aldrig nånsin sett något sånt!

Speciellt också med tanke på att du såg att chemtrailsen slogs på och av!

Chemtrail-piloter som slår på och av chemtrailsen, du får här två exempel av tusentals:

https://www.youtube.com/watch?v=cnWO5KT8IhI
https://www.youtube.com/watch?v=N661mbZ5XrY

Varför skulle piloten slå av det ett par sekunder för att sedan slå på det igen? Känns ganska meningslöst.

Två stycken toppkommentarer som sammanfattar det väldigt bra tycker jag.

1. "This is just a whole new level of stupid."
2. "It's just a plane flying through air with varying humidity and temperature, so the contrail will be patchy, just like the air itself is patchy. It's not a chemtrail, it's a contrail."

Citera
2015-09-08, 23:14
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wraang

Detta händer varje dag på västkusten...

Bara när det är kanonväder.

Dom börjar tidigt o sprejar några timmar. Man ser lätt att planen följer nåt slags mönster.

När hela himlen är täckt så slutar dom plötsligt flyga.

Har pratat med många äldre och dom säger att detta inte hände back in the day.

Ja, stämmer väldigt bra det!

Enligt mina iakttagelser börjar sprayandet oftast kring 10-11 tiden, för att sedan pågå som intensivast ett par timmar senare, och sedan är den blåa himlen ett minne blott...

Som du helt korrekt nämner, detta försiggick inte förr i tiden, åtminstone inte på detta systematiska sätt, sedan chemtrailandet tog fart på 90-talet...
Citera
2015-09-08, 23:24
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krafse

Jag håller med TS, såhär var det inte förr.

Nu är jag förvisso 6 år yngre än TS, men jag minns för fan att himlen var blå och det var vita, fluffiga moln där uppe.

Det var inte en matta av gråa moln hela jävla tiden.

Edit: Detta var förresten inte mer än drygt 6-8 år sen, efter det så började himlen förstöras. Jag tror nog att flygtrafiken, för 6-8 år sedan, var ungefär lika hektisk som den är idag. Så den teorin håller inte.

Och precis som han säger så brukar dagen börja med en fin, klar himmel. Sen när solen börjar gå upp, ja då har de satans asen sprayat ner himlen så molnen drar över en och skymmer solen.

Förövrigt så minns jag att solen inte var så stark som den är nu. Förr var den mer gul och förhållandevis svår att titta på, nu är den i princip vit och man blir så bländad av ljuset att man knappt kan hålla kvar blicken i en hel sekund.

(Och jo, jag är väl medveten om att solen lyser avsevärt mycket svagare vid upp/nedgång. Jag pratar endast om middagssolen.)

Personligen blev jag varse om chemtrailandet bara för ett par år sedan, har ju annars skrivit om ämnet tidigare på min blogg, men när jag såg det första gången med mina egna korpgluggar, så insåg jag ju att chemtrail-konspirationen är blodigt faktum!

Att folk överhuvudtaget kan förneka det som pågår ovanför våra huvuden är ett stort mysterium för mig!

Visste du förresten att Sverige, speciellt södra och mellersta, tillhör de mest chemtrailade områdena i världen!

http://blueshift.nu/varfor-arstiden-kollapsar/
http://skywatch-sweden.se/index.html

Senast redigerad av Död o återfödd 2015-09-08 kl. 23:28.
Citera
2015-09-08, 23:36
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cajunalt
Har själv uppmärksammat detta.

Soliga dagar är flygaktiviteten väldigt hög och hela himlen är full av streck som blir bredare och bredare ju längre de får ligga kvar, framåt eftermiddagen är hela skyn full av streck i ett nätmönster.

Ibland syns uppemot fyra flygplan samtidigt som alla sprutar ut låånga streck efter sig. Molniga dagar är flygaktiviteten betydligt lägre och visst syns det streck, men de är betydligt kortare och försvinner fort, såsom det alltid varit av vad man kan minnas.

Nu vet jag inte vad detta är, men nog fan blir man nyfiken, inte minst när man läser den här tråden. Men det skulle inte förvåna mig det minsta om den här konspirationsteorin stämmer.

Och vet du VARFÖR det chemtrailas som mest när det vankas soliga dagar?

Jo, eftersom ett av målen med chemtrailandet är att blocka solen så mycket som möjligt, eftersom människors immunförsvar då försämras, bland annat får vi då brist på D-vitamin som är livsviktigt för kroppen!

Sedan chemtrailandet satte fart på 90-talet så har solinstrålningen minskat med ca 25 %, inte undra på att folk är sjukare och svagare än aldrig förr...
Citera
2015-09-08, 23:43
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LéKriss
Vem vet? Men flyger gör de. Under mindre än en timme en kväll såg jag sju eller åtta plan (en del kan varit samma som vände, såg t.ex tre ganska nära varandra samtidigt) över Växjö.

Efter några vändor fram och tillbaka hade de skapat ett prydligt rutmönster som i vanlig ordning långsamt spred ut sig till dis.

Sluta gömma huvudet i sanden folk.

Det är f.ö inte bara i Växjö folk mår såligt i samband med dessa, men det vet man såklart inte om man inte vet vad man pratar om.

Ja, inte konstigt då att solinstrålningen minskar drastiskt i chemtrailade länder...

Någon som minns sommaren 2010 (eller 2011?), då det knappt var en endaste varm solig dag...

Eller maj, juni, juli i år 2015, då det chemtrailades så intensivt i Sverige, att vi bara hade ett fåtal varma och soliga dagar, varför svenskarna började fly utomlands för att få sol...
Citera
2015-09-08, 23:57
Medlem
Kobolds avatar
Citat:
Ja, inte konstigt då att solinstrålningen minskar drastiskt i chemtrailade länder...

Någon som minns sommaren 2010 (eller 2011?), då det knappt var en endaste varm solig dag...

Eller maj, juni, juli i år 2015, då det chemtrailades så intensivt i Sverige, att vi bara hade ett fåtal varma och soliga dagar, varför svenskarna började fly utomlands för att få sol...

Men bevisen för chemtrails lyser med sin frånvaro. Ge oss bevis! Annars skrattar vi bara åt er och era dumma idéer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in