Citat:
Ursprungligen postat av
FreedomDeep
Är det negativt om John Hall är "välrepresenterad" (vad du nu egentligen menar med detta)? Är det bättre enligt dig om han inte är det?
Om man letar neutrala uttalanden om en företeelse så gör man nog klokt i att inte söka bland de djupast nedgrottade. John Hall förekommer ofta i radio- och tv-program i konspirationskanaler, han har skrivit minst två böcker om gangstalking, han skriver på flera gangstalkingsiter och är med i en hel del youtubefilmer - och allt verkar kretsa kring gangstalking.
Han är inte den första jag skulle be om neutral forskning i ämnet..
Citat:
Läs artikeln igen. Ta dig själv med lite salt så kanske du förstår. Har försökt förklara för dig ett antal gånger att COINTELPRO-metoderna enligt John Hall är snarlika med organized stalking. Om du inte förstår hur s.k. legitima myndigheter ser på fredliga, vanliga människor och hur de väljer att behandla dessa så kan du inte. Detsamma gäller mitt sista påstående. Har försökt förklara - förstår du inte så gör du inte. Vidare, om du anser att denna typ av 'myndigheter' är 'legitima' när de behandlar människor som de gör kanske du själv borde känna på deras behandling – och då menar jag organized stalking och electronic harassment som är mångfalt värre än i artikeln.
Jo, men som jag just redogjort för så är jag inte speciellt intresserad av vad John Hall påstår så länge det bara är just påståenden. Det blir lite som att gå till biskopen och fråga om gud finns..
John Hall får jättegärna skriva hur många böcker han vill, och om han hittar bevis för gangstalking får folk väldigt gärna presentera bevisen. Men jag kommer inte läsa hans bok om det enda skälet är att du påstår att den innehåller ditt eller datt....