2015-09-07, 17:38
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Hur många av dessa har nämnt Säpo? Skilj på debattörerna , jag pratar om mitt och bekräftar att vissa av metoderna fungerar om man inte är totalt blåst i huvudet .

Allihop - det är ju därför jag har länkat till inlägg där de nämner Säpo... (Klicka på länkarna)
Citera
2015-09-07, 17:43
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreedomDeep
Apropå att vara mycket skeptisk till chip och mind control...åter från inlägg 743:

Det som åsyftas är användningen av diverse elektromagnetiska vapen, s.k. elektroniska vapen. Exempel inkluderar: mikrovågsvapen, laservapen, ljudvapen, likaså utrustning för att läsa och influera det mänskliga sinnet. Användningen av elektroniska vapen är en form av tortyr, gang stalking en annan. Offer kan utsättas för bådadera.

Du kan läsa mer på: http://www.stopeg.com/about_stopeg.htm?tid=1434440099 – ladda ned pdf-filen till höger på sidan (weapons_docs_v20150616.pdf).

Eller så kan du söka på internet rörande följande begrepp: directed energy weapons, active denial system, electronic harassment, microwave hearing, remote neural monitoring, synthetic telepathy, electronic torture, voice-to-skull.

Jag säger inte att det inte finns och tankade ner diverse appar for att se så att de inte börjar med mig nu om de ser att ljud och utbytta preparat, plus övermäktigt jobb och dålig ekonomi och hot inte fungerar utan kör på allt då vissa olyckor inte lyckats.

Jag tankade ner Ultimate EMF detektor, metal detektor hittade ingen ultrafrekvensdetektor men där går ju en vanlig AM radio på tom kanal .
Misstänker man något så är det ju bara att försöka detektera det inte sitta bara och nojja.

Jag har sparat några utbytta preparat och då jag en dag får mitt skadestånd så ska jag sända dessa till lab , givet så har jag inte kunnat haft alla med mig hela tiden så de kan vara tillbaka bytta .. Men de trodde kanske att det skulle vara onödigt, eller så kan de inte det då jag har haft folk runt mig hela tiden som ju kanske också undrar vad som har hänt även om de kör med samma metoder som subtila hot och andra störningar
Citera
2015-09-07, 17:49
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Skilj på debattörerna , jag pratar om mitt och bekräftar att vissa av metoderna fungerar om man inte är totalt blåst i huvudet .

Igen...
Varför ska jag skilja på debattörerna? Är gangstalking bara en personlig upplevelse eller är det en realitet? Om det inte är en realitet så håller jag med om att jag bör skilja på debattörerna.

De spridda definitionerna av GS gör som sagt att ämnet är väldigt svårdiskuterat..
Senast redigerad av SnakePlisssken 2015-09-07 kl. 17:54.
Citera
2015-09-07, 17:53
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Det jag citerade var det du skrev längst ned, under citatet. Menar du att det inte var dina egna ord?
Om du inte ens tror på påståendet du länkar till så förstår jag faktiskt inte varför du la upp det.

Har angett källor - aningen oklart vad du inte förstår. Nåja...
Citera
2015-09-07, 17:55
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Allihop - det är ju därför jag har länkat till inlägg där de nämner Säpo... (Klicka på länkarna)

Jo men de säger att säpo finns ungefär , och kan det var dem, som jag säger att IB funnits , folk har sagt rakt upp och när säpo till mig som jag haft att göra med som jag eller de blivit placerade på samma jobb skola etc (komvux) .Nu kom jag på den 4e som jag dessutom sätt på tv.

Men ska jag direkt anklaga säpo för detta då jag inte sätt ett leg , bara sätt chefen (där vilken okunnig novis som helst verkar kunna få sin utkomst från) då jag bodde tydligen på samma ort, utan för bolaget ?

Det vore bra om detta vore säpo så tat jag kunde anmäla dem, men med länken jag hittade så kan det vara en del andra grupper av privatare karaktär med som har bra kontakt med några på säpo etc .

Jag hade som sagt ett bland många regnummer som jag ville se ett passfoto på och se om den på jobbet är släkt då likheten var slående på ett foto men det kan vara allt från linser till "makeup" också...
Citera
2015-09-07, 18:02
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Har angett källor - aningen oklart vad du inte förstår. Nåja...
Nej det är inte ett dugg oklart. Om du står för det du skrev om artikeln och det du citerade så borde du kunna svara på mina enkla frågor..

...kan du t.ex visa att detta påstående stämmer:
'Legitima' s.k. myndigheter både tränar på och använder idag dessa metoder mot fredliga människor.
Citera
2015-09-07, 18:20
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Nej det är inte ett dugg oklart. Om du står för det du skrev om artikeln och det du citerade så borde du kunna svara på mina enkla frågor..

...kan du t.ex visa att detta påstående stämmer:
'Legitima' s.k. myndigheter både tränar på och använder idag dessa metoder mot fredliga människor.

Författaren John Hall menar i tidigare nämnda bok att dagens organized stalking bl.a. grundar sig i formell COINTELPRO-träning. I artikeln jag hänvisade till konstateras att COINTELPRO pågår i högsta grad än idag - mot fredliga, vanliga människor. Ok?
Citera
2015-09-07, 18:25
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Jo men de säger att säpo finns ungefär , och kan det var dem, som jag säger att IB funnits , folk har sagt rakt upp och när säpo till mig som jag haft att göra med som jag eller de blivit placerade på samma jobb skola etc (komvux) .Nu kom jag på den 4e som jag dessutom sätt på tv.
...
Jag är ledsen men jag kan inte svara på detta för jag förstår inte vad du skriver.
Citera
2015-09-07, 18:43
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Författaren John Hall menar i tidigare nämnda bok att dagens organized stalking bl.a. grundar sig i formell COINTELPRO-träning. I artikeln jag hänvisade till konstateras att COINTELPRO pågår i högsta grad än idag - mot fredliga, vanliga människor. Ok?

Detta har jag sprungit på också då jag sökt på Zersetzung sedan nu ett par månader.

Men har de några förslag på hur detektera tex elektomanetisk och annan strålning billigt?

Då många vet att det finns så kommer det att bli svårt för någon att motivera sig att ta en starkmedicin innan detta är uteslutet . Vilket fruktansvärt övergrepp som inte bara de personligen får lida för, även släktingar framåt kan torteras , de behöver bara hävda att det går i släkten... Så vilka detektions medel förordar dessa som John Hall tex ?

Detta måste utredas .
Senast redigerad av Harfager 2015-09-07 kl. 19:20.
Citera
2015-09-07, 18:45
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Jag är ledsen men jag kan inte svara på detta för jag förstår inte vad du skriver.

Läs sakta .
Citera
2015-09-07, 19:09
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Författaren John Hall menar i tidigare nämnda bok att dagens organized stalking bl.a. grundar sig i formell COINTELPRO-träning.
Jag har inte läst den boken men John Hall verkar minst sagt välrepresenterad i gangstalkingkretsar så ursäkta mig om jag tar honom med en nya salt..

Citat:
I artikeln jag hänvisade till konstateras att COINTELPRO pågår i högsta grad än idag - mot fredliga, vanliga människor. Ok?
Nej inte alls OK. Dels konstateras ingenting i artikeln du pratar om. Rubriken är exempelvis utskriven med ett tydligt frågetecken som du verkar ha missat (The Return of COINTELPRO?), Vidare nämns inte ens ordet stalking i artikeln, som för övrigt handlar om hur FBI agerade för att kartlägga aktivister i Occupy Wallstreetrörelsen. Vad detta har för koppling till gangstalking är därför fortfarande höljt i dimma, och vad du har för förklaring till påståendet att "'Legitima' s.k. myndigheter både tränar på och använder idag dessa metoder mot fredliga människor." vet jag fortfarande inte.
Senast redigerad av SnakePlisssken 2015-09-07 kl. 19:17.
Citera
2015-09-07, 19:11
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Läs sakta .

H j ä l p e r i n t e . . . D e t s t å r f o r t f a r a n d e:

Citat:

Jag förstår ärligt inte vad du skriver..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in