2015-09-05, 23:09
Medlem
exteriorzs avatar
Om jag blir tagen av polisen och dom vill att ja ska kissa i deras kopp för dom tror jag är påvärkad av cannabis och ja pissar och provet blir att ja är positiv på MDMA och amfetamin oxå blir bötern dyrare då eller samma som Som om de bara hade varit cannabis där?
2015-09-06, 02:46
Medlem
lirareflashbacks avatar
Rokte ca 6 gram gras under 3 dagar. Detta var for 5 dagar sen som jag rokte sista jointen.
Skall lamna BLODprov pa mandag (drogtest). Da har det alltsa gatt 7 dar sen senaste jointen.
Kommer det att synas i blodet?

Tagit benso (xanor och sobril) varje dag i ca 1 manad. Nar jag lamnar blodprov pa mandag har jag inte tagit benso pa 4 dagar. Kommer det att synas i blodet?

Gar det att se om man tagit ritalin pa ett blodprov? I sana fall, hur snabbt forsvinner det ur blodet?

Tacksam for svar! Da de hela tiden tycks andra tester (och darigenom pricksakerhet?) sa tors jag inte lita pa aldre svar i traden.

Mvh
2015-09-06, 22:01
Medlem
-toxic-s avatar
Ska lämna pisseprov på tisdag så jag får medicin mot adhd. Men självmedicinerar mej med tjack oh det kom väldigt oväntat..

Så min fråga är, kan en kille pissa åt mej utan det syns? (Är tjej) och märker dom nåt om kisset inte e varmt? Tänkte dock att han pissar precis innan jag går in..

Mvh
2015-09-06, 22:47
Medlem
Phosphoruss avatar
Fråga; hur länge syns tjack på analys?
2015-09-07, 00:34
Medlem
-toxic-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phosphorus
Fråga; hur länge syns tjack på analys?

Räkna med 2-4 dgr. Går att spåras längre via riktiga labbtest, bortsett från dessa vanliga stickor. Veckan möjligtvis.
2015-09-07, 02:25
Medlem
Phosphoruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -toxic-
Räkna med 2-4 dgr. Går att spåras längre via riktiga labbtest, bortsett från dessa vanliga stickor. Veckan möjligtvis.
Menar ifall det blir inskickat på en labbanalys. Tack på förhand
2015-09-07, 17:58
Medlem
DampNisses avatar
Kommer Ferles tester direkt i brevlådan?
2015-09-07, 18:35
Medlem
-toxic-s avatar
Citat:
Ska lämna pisseprov på tisdag så jag får medicin mot adhd. Men självmedicinerar mej med tjack oh det kom väldigt oväntat..

Så min fråga är, kan en kille pissa åt mej utan det syns? (Är tjej) och märker dom nåt om kisset inte e varmt? Tänkte dock att han pissar precis innan jag går in..

Mvh

Snälla nån som kan svara? Dax o kissa snart. Sen undrar jag om nån vet om dom kollar när man kissar? Kissar på labb på närmaste vårdcentral..
2015-09-07, 21:26
Medlem
Phosphoruss avatar
Citat:
Snälla nån som kan svara? Dax o kissa snart. Sen undrar jag om nån vet om dom kollar när man kissar? Kissar på labb på närmaste vårdcentral..
Där jag lämnar får du gå in på en toalett där man kollar att DU urinerar i koppen. Personligen tvingar dom mig ta av mig jacka / andra föremål som kan blockera sikten
2015-09-08, 16:31
Medlem
Synatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reservoarpenna
Tror inte att vanligt fentanyl kollas rutinmässigt på screeninganalyser, tror de nöjer sig med buprenorfin, tramadol och metadon utöver vanliga opiater. Gick på fentanylanaloger i somras och var ren på screeningarna.
Har dom multisticka 12-panelers så är fentanyl inkluderad och då ryker dom som tagit analogerna, iaf de 5 analogerna jag hört det om, kanske finns någon som inte ger utslag men troligen inte, högst troligen inte.

Mvh
2015-09-09, 01:21
Medlem
vet någon om AcetylFentanyl syns på pissprov eller blodprov? tacksam för svar!
2015-09-09, 11:05
Medlem
Synatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheRage
vet någon om AcetylFentanyl syns på pissprov eller blodprov? tacksam för svar!
Läs svaret ovan, gällande sticka. På analys? Jodå givetvis alla klassade substanser kollas om dom gör en generell koll, är det spec ett preparat du åkt dit för så kan du ha tur och dom bara kryssar i den rutan som skickas in till labbet för analys.

Mvh///SyNatt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in