2015-09-05, 14:23
  #1237
Medlem
siryessirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Luleluffarna skämde ut sig som vanligt. Är det inte på läktarna så är det på isen.

http://www.expressen.se/sport/hockey/kaosscener-nar-lulea-forlorade-mot-fribourg/

Logiska Skaikare. Martin Lundberg är en hjälte när han slåss, Granström skämmer ut sig när han gör detsamma.

Personligen tycker jag att det ska bli kul att se vad stora elaka Luleå kan göra med dvärgarna i Skaik i år. Hopp-Jimmie kanske inte är lika tuff i år
Citera
2015-09-06, 02:02
  #1238
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Luleluffarna skämde ut sig som vanligt. Är det inte på läktarna så är det på isen.

http://www.expressen.se/sport/hockey/kaosscener-nar-lulea-forlorade-mot-fribourg/

dom är ju CHL mästare och känner pressen!
Citera
2015-09-07, 10:23
  #1239
Bannlyst
Nu står det väl klart att Frölunda får spela finalen på hemmaplan om dom går till final?
Bästa poäng och målskillnad efter grundserien. Eller räkna även resultaten in i utslagsmatcherna?
Citera
2015-09-07, 10:27
  #1240
Medlem
MrLims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MySpace
Nu står det väl klart att Frölunda får spela finalen på hemmaplan om dom går till final?
Bästa poäng och målskillnad efter grundserien. Eller räkna även resultaten in i utslagsmatcherna?
Förra året tror jag att utslagsmatchernas resultat räknades med, borde vara så i år med.
Citera
2015-09-07, 10:43
  #1241
Medlem
Giggsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MySpace
Nu står det väl klart att Frölunda får spela finalen på hemmaplan om dom går till final?
Bästa poäng och målskillnad efter grundserien. Eller räkna även resultaten in i utslagsmatcherna?

Värdelöst system isåfall, Sheffield var inte mycket till motstånd.
Citera
2015-09-07, 11:02
  #1242
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Värdelöst system isåfall, Sheffield var inte mycket till motstånd.
Nja, men KYP var det. Alla grupper har ett sk blåbärslag med.
Citera
2015-09-07, 11:05
  #1243
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MySpace
Nja, men KYP var det. Alla grupper har ett sk blåbärslag med.
Det är skillnad på blåbär och blåbär faktiskt..
Citera
2015-09-07, 11:25
  #1244
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Det är skillnad på blåbär och blåbär faktiskt..
Sheffield var inte alls så dåliga som många tror, det pressade ju tex KYP rejält.
Det mest rättvisa hade väl annars varit att räkna som i andra sporter, dvs att man tar med sej poäng mm från det mötena med andra lag som går vidare.
Citera
2015-09-07, 11:29
  #1245
Medlem
Ake.Jimmiesson666s avatar
När lottas utslagsmatcherna?
Citera
2015-09-07, 12:04
  #1246
Medlem
Giggsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ake.Jimmiesson666
När lottas utslagsmatcherna?

Imorgon.
Citera
2015-09-07, 12:23
  #1247
Medlem
havreees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MySpace
Nja, men KYP var det. Alla grupper har ett sk blåbärslag med.

Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Det är skillnad på blåbär och blåbär faktiskt..
Precis, håller tex Davos som bättre än JYP och Pardubice som rejält mycket bättre än britterna om man jämför med Färjestads grupp.
Citera
2015-09-07, 23:31
  #1248
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MySpace
Nu står det väl klart att Frölunda får spela finalen på hemmaplan om dom går till final?
Bästa poäng och målskillnad efter grundserien. Eller räkna även resultaten in i utslagsmatcherna?

nä man räknar med Utslagsmatcherna. Frölunda var ju också bästa lag i gruppspelet förra året.

dock hade jag velat hur dom lottar fram resten av slutspelet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in