Citat:
Ursprungligen postat av
J.R.
Det är skillnad på blåbär och blåbär faktiskt..
Sheffield var inte alls så dåliga som många tror, det pressade ju tex KYP rejält.
Det mest rättvisa hade väl annars varit att räkna som i andra sporter, dvs att man tar med sej poäng mm från det mötena med andra lag som går vidare.