Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2015-09-05, 20:56
Medlem
Fick tag på denna igår

https://www.anony.ws/image/DCp1

Polarna såg väldigt Eade ut men hittar fan inte ett skit på nätet om denna.
Är en brytskåra på andra sidan märkt "kazaar"
väger 470mg som ni ser

Någon som har testat eller har sett såna här tidigare?
Citera
2015-09-05, 22:08
Medlem
J.J.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pzykz
Fick tag på denna igår

https://www.anony.ws/image/DCp1

Polarna såg väldigt Eade ut men hittar fan inte ett skit på nätet om denna.
Är en brytskåra på andra sidan märkt "kazaar"
väger 470mg som ni ser

Någon som har testat eller har sett såna här tidigare?

Körde på gråa nespresso förra helgen och många andra också, riktigt runga knappar o alla hade sjukt trevligt! Kommer däremot inte ihåg om "kazaar" märket på andra sidan.
Citera
2015-09-06, 08:39
Medlem
ReVarres avatar
Alltså någon måste svara mig om det här har hänt er också?

Jag har varit deprimerad ett längre tag, ca 4 år, och efter MDMA-racet jag körde så har jag funnit positiviteten och metoden att nå den. Med MDMA fick jag doft av kärleken till mig själv, med meditation som tömmer mina sinnen och öppnar dom så kan jag bli mottaglig för positiv input. Så jag mediterar hur mycket som helst för att kunna bli mottaglig för att jag vet att jag får styrkan ur positiviteten så det har blivit en sån jävulskt motivation.

Jag har också börjat lyssna på olika texter, främst positiva, och jag kan lyssna med hjärtat och vissa texter berör mig så mycket att jag brister ut i gråt och jag kan äntligen släppa en massa sorg från min barndom. Det är helt underbart. Jag är så tacksam över att jag fått chansen att vända mitt mående.

Jag har också kommit på under meditation att somliga tankar (problem) som dyker upp kan vara bra att följa och lösa om det går, så jag ligger inte och mediterar och föser undan alla tankar utan vissa prövar jag följa och komma till någon slutsats vilket gör att många repetiva och onödiga tankar och orosmoment försvinner.

Jag har typ fattat hur min hjärna fungerar tror jag... Värt att nämna är att jag tagit en del hallucinogener och jag har undersökt min hjärna ett längre tag med meditation så jag tror främst det är det som gjort att jag lärt mig använda hjärnan, tämja den typ.

Jag har också börjat säga ifrån när jag vill vara själv, jag är inte rädd för att vara själv längre.. Igår skrev jag till en kompis och sa att jag behövde lite alone-time så undrade om det var ok om vi sågs en annan dag och det var lugnt.. Hade jag aldrig gjort förut. Men jag lyssnar på mina känslor nu. Känner mig så lugn och harmonisk. Det är skönt att slippa tänka, jag kan liksom bara stänga av och bara vara.

Jag följer mina känslor när jag är ute och går likt en hund, det är hur skönt som helst och det är något som är helt nytt för mig. Att det kan vara så oansträngande att röra på sig, det är som att kroppen rör sig av sig själv och jag läser bara framtiden vart kroppen ska gå.. Det finns ingen som rör kroppen, ingen ansträngning. Ibland kan jag fastna i trans när jag rör kroppen och känna hur den rör sig av sig själv, flummig känsla ^^
Senast redigerad av ReVarre 2015-09-06 kl. 08:54.
Citera
2015-09-06, 11:37
Medlem
Kejsarensnyakladers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parkour
Han har aldrig prövat det innan säger han ju.
Första gången man tar MDMA så ska man inte göra det ensam, samma med alla droger skulle jag vilja påstå.

Jaså, jag testade både svamp, lsd och mdma helt och hållet på egen hand utan problem. Givetvis lågdosering för att förstå vad det handlar om.
Citera
2015-09-06, 11:56
Medlem
Parkours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kejsarensnyaklader
Jaså, jag testade både svamp, lsd och mdma helt och hållet på egen hand utan problem. Givetvis lågdosering för att förstå vad det handlar om.

Och? Ingen har frågat vad du gjorde?
Det ÄR aldrig bra att ta centralstimulanta droger själv första gången. Speciellt inte om du bara rökt weed innan.. Sen att det finns pundare som sitter hemma och trycker i sig allt dom får tag i är en annan historia! Men uppmuntra inte follk att bli som du
Citera
2015-09-06, 11:57
Medlem
Citat:
Och? Ingen har frågat vad du gjorde?
Det ÄR aldrig bra att ta centralstimulanta droger själv första gången. Speciellt inte om du bara rökt weed innan.. Sen att det finns pundare som sitter hemma och trycker i sig allt dom får tag i är en annan historia! Men uppmuntra inte follk att bli som du

Som jag? Jag anser att man visst kan det om man är trygg i sig själv.
Men okej, kör hårt, tryck i dig en lapp lsd på ett rave och lycka till.
Citera
2015-09-06, 11:59
Medlem
Citat:
Som jag? Jag anser att man visst kan det om man är trygg i sig själv.
Men okej, kör hårt, tryck i dig en lapp lsd på ett rave och lycka till.

Och föressten är weed rena rama ångestattacken ijämförelse med lsd tex och det kan jag påstå utan tivivel efter att ha puffat mer än lagom i tio år.
Citera
2015-09-06, 12:31
Medlem
Parkours avatar
Citat:
Och föressten är weed rena rama ångestattacken ijämförelse med lsd tex och det kan jag påstå utan tivivel efter att ha puffat mer än lagom i tio år.

Det är inte rekommenderat att röka weed själv första gången heller? Eller vem har påstått det?
Jag förstår att du har tagit lite för mycket skit igenom dina dagar för att datorn där uppe skall fungera som den ska.. Men kom inte och rekommendera nybörjare massa skit.

Att rekommender en förstagångsbrukare att testa ensam första gången är bara korkat.
Det är klart att det kan gå alldeles utmärkt! Men man kan också snea rejält, och det hör ingenting med hur man reagerar på weed att göra.

Allt för mig!
Citera
2015-09-06, 12:43
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Det är inte rekommenderat att röka weed själv första gången heller? Eller vem har påstått det?
Jag förstår att du har tagit lite för mycket skit igenom dina dagar för att datorn där uppe skall fungera som den ska.. Men kom inte och rekommendera nybörjare massa skit.

Att rekommender en förstagångsbrukare att testa ensam första gången är bara korkat.
Det är klart att det kan gå alldeles utmärkt! Men man kan också snea rejält, och det hör ingenting med hur man reagerar på weed att göra.

Allt för mig!
Får lov att hålla med dig. När man själv har lite erfarenhet av olika droger är det lätt att börja tänka i banorna att det inte är någon stor grej att ta olika saker. MDMA är i normala doser en fantastisk drog men första gången bör man vara med någon. Helst någon med erfarenhet. Vad man hittar på sen är väl upp till en själv.
Citera
2015-09-06, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReVarre
Alltså någon måste svara mig om det här har hänt er också?
[nedkortat]
Jag tror jag förstår vad du menar. MDMA har en kapacitet att sänka människor rejält när drogen tömt hjärnan på signalsubstans. Men det kan också få människor att hitta saker inom sig själva som de knappast anade fanns där. Förmåga att känna kärlek, få den att växa - Kärlek till sig själv, medmänniskor, universum. Kan inte påstå att jag var deprimerad den gången, innan jag testade MDMA första gången, men det förändrade ändå totalt mitt synsätt på vänskap och mellanmänskliga relationer. Och jag förändras fortfarande. Jag kan utan att tveka säga att MDMA har hjälpt mig till en odelat positiv personlighetsuveckling och hjälpt mig att komma över diverse sociala inhibitioner.
Citera
2015-09-06, 17:05
Medlem
Citat:

Allt för mig!

Givetvis håller jag med om det du och ni säger, det är helt korrekt att man ska tänka på sin säkerhet.
Men det ena utesluter inte det andra, och att säga att första gången är så jävla riskabel vad det än gäller är bara ren och skär överdrift, enligt mig. Men hur som helst så kan kistan spikas igen här och det vi alla rekommenderar är en barnvakt....
Citera
2015-09-06, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Får lov att hålla med dig. När man själv har lite erfarenhet av olika droger är det lätt att börja tänka i banorna att det inte är någon stor grej att ta olika saker. MDMA är i normala doser en fantastisk drog men första gången bör man vara med någon. Helst någon med erfarenhet. Vad man hittar på sen är väl upp till en själv.

Håller helt med, absolut.
Tänk på hälsan, knarka i grupp....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in