2015-09-02, 17:10
Medlem
AmygdalaDesus avatar
Haha nejmen det är så sant så!
Stämmer.
Disclaimer! Mitt ex hade ju som sagt mätt, och nog fan hade hon överdrivit lite.
22/14 och inte 23/16.
Inte så monstruöst som man trott, heheh.
Citera
2015-09-02, 17:41
Medlem
EsoxLucius81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jademyr
Jonah Falcons penis är ca 34cm. Änsålänge är det det största jag hört talas om och om man googlar honom sägs han ha den största drueln.
Jona Faclon ha aldrig någonsin låtits sin penis bli mätt, så det kan man ta med en nypa salt, jag skulle gissa på att han ligger någonstan mellan 27- 30 cm
Citera
2015-09-02, 17:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EsoxLucius81
Jona Faclon ha aldrig någonsin låtits sin penis bli mätt, så det kan man ta med en nypa salt, jag skulle gissa på att han ligger någonstan mellan 27- 30 cm
Killen har väl aldrig visat den ens. Så varför tror du den är 27 cm?
Citera
2015-09-02, 18:03
Medlem
EsoxLucius81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Killen har väl aldrig visat den ens. Så varför tror du den är 27 cm?

Den enda biden jag har hitta om Jona är dena

http://i.imgur.com/WvLwnom.jpg
Citera
2015-09-04, 20:30
Medlem
Tror ni att mörkhyade män har något mer än bara stor kuk? Typ att de är väldigt dominanta i sängen? Får den bilden av porren jag ser på. Måste ju finnas nånting med interracial mer än att kuken är lite större. För den gör ju bara halva njutningen!
Citera
2015-09-05, 00:16
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
"Ser" inte andras kukar då de är helt ointressanta för mig..
Förnekelse!
Citera
2015-09-05, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EsoxLucius81
Den enda biden jag har hitta om Jona är dena

http://i.imgur.com/WvLwnom.jpg

Den där bilden ser redigerad ut och man ser inget ansikte.
Citera
2015-09-05, 08:09
Medlem
gubbtrynets avatar
Varför inte tala om hur stora och slappa visa tjejer är i underlivet ,spelar ingen roll om du är stor som en elefant , känns som att stoppa penis i en hink vatten...
Citera
2015-09-05, 08:59
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gubbtrynet
Varför inte tala om hur stora och slappa visa tjejer är i underlivet ,spelar ingen roll om du är stor som en elefant , känns som att stoppa penis i en hink vatten...
Starta en tråd om du tycker det är intressant.
Citera
2015-09-05, 19:37
Medlem
Asså vart går gränsen mellan en smalkuk och en medelkuk och nästa steg grovkuk.. Där känns det jäkligt knepigt.. Pratade på puben med visa tjejer och de snackade om kukar lika breda som botten av en vinflaska... Det är ju typ en nyfödd unge sa jag... om man kan ta emot sådan bredd kuk då behöver man ju knappast gå till sjukhuset den dagen dom ska födda sa jag.. De satt funderasama som fan och jag insåg direkt att tjejer överdriver så sjukt mycket.

Det jag inte fattar är att omkretsen på visa sidor står ligger på ett medel på 10 på and står det mellan 10 - 12 medans här på FB så ligger den väl på 18 -19
Citera
2015-09-05, 19:50
Medlem
AmygdalaDesus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poopo
Asså vart går gränsen mellan en smalkuk och en medelkuk och nästa steg grovkuk.. Där känns det jäkligt knepigt.. Pratade på puben med visa tjejer och de snackade om kukar lika breda som botten av en vinflaska... Det är ju typ en nyfödd unge sa jag... om man kan ta emot sådan bredd kuk då behöver man ju knappast gå till sjukhuset den dagen dom ska födda sa jag.. De satt funderasama som fan och jag insåg direkt att tjejer överdriver så sjukt mycket.

Det jag inte fattar är att omkretsen på visa sidor står ligger på ett medel på 10 på and står det mellan 10 - 12 medans här på FB så ligger den väl på 18 -19

Välkommen till citatet "FB-penis".
För att gå via RFSU / UM och medicinska studier så är medellängden i Sverige ca 12-14cm, med en omkrets på 10-12cm.
Självklart kan det skifta på båda storlekar. Mindre än 1% har över 22 cm i längd och 16cm omkrets.
Svart på vitt så är det ganska många som ljuger över penisstorlek, varför vet jag inte.
Jag har en stor penis, och det har vart något man vart stolt över hela sitt liv, men då man gick in i samboförhållande med någon som kallar den för "monster" på ett dåligt sätt så inser man att lagom är bäst.
Citera
2015-09-05, 21:10
Medlem
EsoxLucius81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 20152015
Den där bilden ser redigerad ut och man ser inget ansikte.

Varför tycker du att den bilden ser redigerad ut? Mannen har en kuk som mäter 34cm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in