Citat:
Ursprungligen postat av
Poopo
Asså vart går gränsen mellan en smalkuk och en medelkuk och nästa steg grovkuk.. Där känns det jäkligt knepigt.. Pratade på puben med visa tjejer och de snackade om kukar lika breda som botten av en vinflaska... Det är ju typ en nyfödd unge sa jag... om man kan ta emot sådan bredd kuk då behöver man ju knappast gå till sjukhuset den dagen dom ska födda sa jag.. De satt funderasama som fan och jag insåg direkt att tjejer överdriver så sjukt mycket.
Det jag inte fattar är att omkretsen på visa sidor står ligger på ett medel på 10 på and står det mellan 10 - 12 medans här på FB så ligger den väl på 18 -19
Välkommen till citatet "FB-penis".
För att gå via RFSU / UM och medicinska studier så är medellängden i Sverige ca 12-14cm, med en omkrets på 10-12cm.
Självklart kan det skifta på båda storlekar. Mindre än 1% har över 22 cm i längd och 16cm omkrets.
Svart på vitt så är det ganska många som ljuger över penisstorlek, varför vet jag inte.
Jag har en stor penis, och det har vart något man vart stolt över hela sitt liv, men då man gick in i samboförhållande med någon som kallar den för "monster" på ett dåligt sätt så inser man att lagom är bäst.