2015-09-04, 23:45
Medlem
Carcosas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InfraGul
Gör det bästa av situationen, drick dig redlös om du kan, har du tur hämtar polisen dig under natten och tar dig i förvar i 6 timmar.
Imorgon kritar du hos närmaste fulölombud och upprepar samma procedur men passa för all del på att se allt vad Stockholm har att erbjuda under tiden.

Har inte följttråden utan endast läst TS.

det här låter tveklöst bäst. sponken kan man alltid lita på
Citera
2015-09-04, 23:56
Medlem
TheRealSDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InfraGul
Gör det bästa av situationen, drick dig redlös om du kan, har du tur hämtar polisen dig under natten och tar dig i förvar i 6 timmar.
Imorgon kritar du hos närmaste fulölombud och upprepar samma procedur men passa för all del på att se allt vad Stockholm har att erbjuda under tiden.

Har inte följttråden utan endast läst TS.
Vad ger mest AFP för 10 kronor?
Citera
2015-09-04, 23:56
Medlem
Knacka på valfri folkvald 7K politiker och be dom öppna sina hjärtan.

Alternativt ta ett sms-lån.
Citera
2015-09-04, 23:59
Medlem
Vad väntar du på.

Ut och sammla pant. Du får tiden att gå och ligger du i lite har du bortåt en hundring i morgon.

Gå alla stråk som leder mot city och centrala delarna av kungsholmen, gärdet, östermalm osv runt t-bane nedgångar osv.

Framåt 4-5 somnar staden helt och då kan du lägga dig var som helts. Det är bara fyllon som varit ute och festat, tidningsbud och andra i din sits uppe då och ingen bryr sig.
Citera
2015-09-05, 00:28
Medlem
VelvetReds avatar
Kass värd du har.

Har du inte betalat hyran eller skrivit kontrakt? Känns inte okej att bara bli portad sådär.

Har ingen erfarenhet av att vara hemlös, men såg på UG i onsdags att en del väljer att sova inne på donken.
Citera
2015-09-05, 01:56
Medlem
The foxs avatar
Har för mig det finns något ställe runt Fridhemsplan(?) där du borde kunna övernatta, få frukost etc.
Citera
2015-09-05, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sodar
Har du Swish? Om du inte har det så funkar ditt kontonummer lika bra. Dock syns då pengarna inte fören på måndag, tyvärr.. Såvida vi inte har samma bank. Släng iväg ett meddelande bara

Hahaha, fan vad grym du är alltså..... Ska skicka pengar och grejer Iallafall jag skulle med skicka pengar om jag kunde men kan tyvärr inte för har ingen bankkonto just nu..... Bara svarta pengar.... Hahaha. Skulle träffA TS om jag kunde men bor tyvärr i Norrköping.... Iallafall kan inte folk skicka typ 100kr var till TS om ni har råd alltså..... Flashback skulle vara stolt över oss alla Hoppas bara att TS har SWiTCH......
Citera
2015-09-05, 02:29
Medlem
Plot twist: TS är en seriemördare som letar efter nya offer att ha ihjäl
Citera
2015-09-05, 06:29
Medlem
Fan vad najs att se att det finns en del verkligt hyggliga personer här.

Hur går det för dig då, ts?

Du får uppdatera lite så vi vet att du är live and kickin.
Citera
2015-09-05, 07:37
Medlem
Jag hade lätt erbjudit dig säng, eller iaf en matta om jag 1, bodde i sthlm. 2, ej hade någon kärring (lite kinkigt ni vet hur brudar är) 3, donnerat en slant (inget swish)

Jag hjälper hellre nån såhär än ger nå jävla pengar till de där bosättarna. (#islamisterna #flyktingar #ztiggare #restenavpacket)

Hoppas du klarar dig.
Citera
2015-09-05, 07:46
Medlem
Bokmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av echox
Jag hade lätt erbjudit dig säng, eller iaf en matta om jag 1, bodde i sthlm. 2, ej hade någon kärring (lite kinkigt ni vet hur brudar är) 3, donnerat en slant (inget swish)

Jag hjälper hellre nån såhär än ger nå jävla pengar till de där bosättarna. (#islamisterna #flyktingar #ztiggare #restenavpacket)

Hoppas du klarar dig.

Vågar du verkligen detta? Du har ju inte fakta på vilken ras eller hudfärg TS har?
Citera
2015-09-05, 08:21
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bokmask
Vågar du verkligen detta? Du har ju inte fakta på vilken ras eller hudfärg TS har?

Verkar som en svensk. Är det en tjej, vilket det nog inte är så hade hjälp varit enkelt att få.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in