Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-10-20, 06:42
  #313
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Joordu
Jag hoppas att du hittar ett heltidsjobb så du får lite mer stabilitet

För mig var det en tid då allt var väldigt mörkt. Just i den tidsperioden kunde jag bara se tiden gå och bara vänta på att det där förödande som bara inte fick hända kom allt närmare. Det var oundvikligt just då.

Det blev ännu mörkare än så att jag trodde att nu var allt kört. Den perfekta stormen på något sätt var väldigt nära.

Då helt plötsligt hände något som kan liknas med ett mirakel på olika vis och saker började gå min väg

Vad jag menar är att vad som än händer och hur mörkt allt än ser ut så ha hoppet uppe och bara kör ditt race. Det är aldrig över förrän man ger upp

Härligt att det ordnade upp sig för dig
Tack för supporten!
Citera
2015-11-15, 21:11
  #314
Medlem
Hur går det? Lexem vill gärna ha en uppdatering!

/Lexem.
Citera
2015-11-17, 16:22
  #315
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Lexem
Hur går det? Lexem vill gärna ha en uppdatering!

/Lexem.
Ursäkta, såg inte inlägget förrän nu, trots idel aktivitet på FB...

Jag har fortfarande bostad!
Utbildning imorgon, och efter det ska jag förhoppningsvis kunna jobba lite den här månaden.
Nyfiken på hur mycket pengar som kommer in på onsdag känns som att det blir direkt avgörande för hur december kommer se ut.
I övrigt lyckades jag få ihop hyra till den här månaden genom galet långa nätters promenader på gatorna och slutligen en del utomstående hjälp (annars hade det inte gått), så nu lägger jag ganska mycket dagtid på att söka något bättre jobb, och hela kvällarna och en del av nätterna på att skramla ihop till maten
Citera
2016-03-13, 19:29
  #316
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shonne99
Ursäkta, såg inte inlägget förrän nu, trots idel aktivitet på FB...

Jag har fortfarande bostad!
Utbildning imorgon, och efter det ska jag förhoppningsvis kunna jobba lite den här månaden.
Nyfiken på hur mycket pengar som kommer in på onsdag känns som att det blir direkt avgörande för hur december kommer se ut.
I övrigt lyckades jag få ihop hyra till den här månaden genom galet långa nätters promenader på gatorna och slutligen en del utomstående hjälp (annars hade det inte gått), så nu lägger jag ganska mycket dagtid på att söka något bättre jobb, och hela kvällarna och en del av nätterna på att skramla ihop till maten
Hej,

Hur är läget för dig nu?

Hur gjorde du med att tvätta kläder? Fanns det något ställe att tvätta kläder gratis?

Jag misstänker faktiskt att min situation är på väg att försämras och hemlöshet är en möjlighet.
__________________
Senast redigerad av sailing.brand 2016-03-13 kl. 19:50.
Citera
2016-03-14, 20:03
  #317
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av sailing.brand
Hej,

Hur är läget för dig nu?

Hur gjorde du med att tvätta kläder? Fanns det något ställe att tvätta kläder gratis?

Jag misstänker faktiskt att min situation är på väg att försämras och hemlöshet är en möjlighet.

Kul, men ändå inte, att du skriver i tråden!
Det är bättre för mig! Fått min första riktiga lön, och den här månaden blir den första då jag faktiskt klarar mig på att bara jobba vanliga

Tvätta är knepigt. Jag gick ju inte så länge att jag var tvungen att tvätta, då man alltför sällan byter kläder (du kan ju glömma att du byter kalsonger en gång om dagen). Finns dock en tvättomat vid Odenplan
Citera
2016-10-26, 09:55
  #318
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shonne99
Kul, men ändå inte, att du skriver i tråden!
Det är bättre för mig! Fått min första riktiga lön, och den här månaden blir den första då jag faktiskt klarar mig på att bara jobba vanliga

Tvätta är knepigt. Jag gick ju inte så länge att jag var tvungen att tvätta, då man alltför sällan byter kläder (du kan ju glömma att du byter kalsonger en gång om dagen). Finns dock en tvättomat vid Odenplan


Hallå där din gamla uteliggare

Såg via andra trådar att du skaffat tjej och grejer. Det verkar som om du har fått ordentlig styrning på tillvaron!?

Uppdatera gärna med hur din situation ser ut nu ang försörjning och boende.
Citera
2016-11-10, 15:25
  #319
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Hallå där din gamla uteliggare

Såg via andra trådar att du skaffat tjej och grejer. Det verkar som om du har fått ordentlig styrning på tillvaron!?

Uppdatera gärna med hur din situation ser ut nu ang försörjning och boende.

Nåja! Ordentlig och ordentlig...!
Skämt åsido, livet har vänt! Nu är väl förhållandet lite sådär, men har bostad (inneboende, men helt ok!), pluggar på heltid och jobbar till och med lite extra! Har slut på det stenhårda godiset, men det var uppskattat - höll fruktansvärt länge
Citera
2016-11-22, 18:53
  #320
Medlem
Slåss med marockanska gatubarn?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback