2015-09-04, 22:43
Medlem
hm 10 kr kommer du inte långt med... vad äter du?
Citera
2015-09-04, 22:45
Medlem
gato12s avatar
Man kan sätta sig på en nattbuss som har en lång sträckning och slagga där. Eller tunnelbanan går väl på nätterna på helgen.
Citera
2015-09-04, 22:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av joffen87
hm 10 kr kommer du inte långt med... vad äter du?
Inget för tillfället. Lyckades snylta en lunch hos en "polare" innan. Ungefär så mycket kan jag be om i min krets
Citera
2015-09-04, 22:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Man kan sätta sig på en nattbuss som har en lång sträckning och slagga där. Eller tunnelbanan går väl på nätterna på helgen.

Fast nattbuss kostar ju!
(Eller kräver SL-kort)

Tuben en fredagnatt?
Citera
2015-09-04, 22:48
Medlem
Gbg-Smokes avatar
Antingen så gör dom brott eller så letar dom sovplatser eller driver runt. Men sist och inte minst annars ligger dom och horsar någonstans.
Citera
2015-09-04, 22:50
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shonne99
Fast nattbuss kostar ju!
(Eller kräver SL-kort)

Tuben en fredagnatt?
Inte alla busschaffisar som orkar bråka...

Och joo, tunnelbanan kan nog vara lite väl stökig...du kan ju däcka på Donken? Det brukar vara populärt.
Citera
2015-09-04, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shonne99
Inget för tillfället. Lyckades snylta en lunch hos en "polare" innan. Ungefär så mycket kan jag be om i min krets

haha.. du kan ju inte springa runt och snylta på andra.. de förstår du väl också Flytta hem till mamma och pappa istället?
Citera
2015-09-04, 23:02
Medlem
Pukeeyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smakker
Du hyr lägenheten men blev utslängd för 2-3 dagar pga att den du hyr av FÅR GÄSTER? Du får flytta tillbaka när gästerna dragit?
Helt oacceptabelt, kontakta hyresgästföreningen imorgon

Tror du verkligen att TS är medlem i Hyresgästföreningen, har de några medlemmar kvar ö.h.t.?
Hörru Smakker du måste vara en gamling som tror att en hyresgäst skulle ha några rättigheter.
Vi lever nu i den nya sköna tiden, efter Reinfeldts härjningar.
Har du kapital, eller mot förmodan ett jobb så kanske du kan få förmånen att köpa ett hyreskontrakt. (Svart)
Citera
2015-09-04, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psyktabu
Dra till donken som har öppet 24 timmar, tex Fridhemsplan.

Häng på bibblan på dagarna.

På söndagar kommer det in nya varor i butikerna, käka upp dem "gamla" som slängs. Dumstra eller nåt kallades det.

Pma så bjuder jag på lunch

Bästa tipsen och planerna hittills iallfall skulle jag väl ändå säga.
Citera
2015-09-04, 23:05
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psyktabu
På söndagar kommer det in nya varor i butikerna, käka upp dem "gamla" som slängs. Dumstra eller nåt kallades det.
Dumpstra ja. Tyvärr så låser många butiker sina containrar, men man kanske kan gå in i butiken och höra efter om man frågar snällt.
Vet att vissa butiker redan skänker till bland annat Stadsmissionen.
Citera
2015-09-04, 23:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Dumpstra ja. Tyvärr så låser många butiker sina containrar, men man kanske kan gå in i butiken och höra efter om man frågar snällt.
Vet att vissa butiker redan skänker till bland annat Stadsmissionen.

Jag vet hur det är. Jobbat i liknande 7/11. Letade febrilt efter folk som ville ha bullarna vid stängningsdags.
Citera
2015-09-04, 23:17
Medlem
InfraGuls avatar
Gör det bästa av situationen, drick dig redlös om du kan, har du tur hämtar polisen dig under natten och tar dig i förvar i 6 timmar.
Imorgon kritar du hos närmaste fulölombud och upprepar samma procedur men passa för all del på att se allt vad Stockholm har att erbjuda under tiden.

Har inte följttråden utan endast läst TS.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in