Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2015-09-04, 07:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ab12
Ägare: Su*anne Al*én, Hässelby
*=s

Bakom varje kriminell står en galen sinnesslö kvinna....
Citera
2015-09-04, 07:56
Medlem
45-70s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tzj
Naturlig död får vi anta då med tanke på hans bakgrund.

Tur ingen oskyldig drabbades. Barnen får väl se detta som en varning helt enkelt. Tråkigt för dom att födas som barn till en kriminell parasit bara.
Tyvärr så kommer säkert BO:s kriminella gener göra att ätteläggen kommer följa sin fars fotspår och bli en belastning för för,samhället.
Citera
2015-09-04, 08:01
Medlem
Citat på Face B:
Kom precis hem från Hässelby och är lite tom eftersom en av mina absolut bästa vänner fick ett skott i huvudet och några i ryggen när han satt i sin bil med sina två små söner i baksätet .Pratade med han nån timme innan, skulle ringa upp-Det blev inte så
Har vart med Kristian ett par gånger å hämtat grabbarna på dagis, som e världens bästa killar.Skillnaden nu när han kom hem så var det några som väntade. Tror tyvärr att dom aldrig hans söner kommer bli de samma, och glöm,a att se sin pappa bli skjuten i huvudet .Och att höra Kristians fru säga att yngsta grabben sa att pappa skrek att "gör det inte "innan dom mördade honom.Sitter nu och tittar på glassplittret från bilen han blev skjuten i som vi hans vänner skrapade ihop för att jag ska smälta ned det å göra nåt hänge av av till hans familj och närmaste för att alltid bära med sig honom.Om ni tycker som jag att -sluta babbla om siffror på ett papper och se vad fan som håller på att sker samhället istället och göra nåt åt det .Vila i frid Kristian Santiago Gomez
Citera
2015-09-04, 08:12
Medlem
Ett klockrent "saneringsmord" som det verkar. I ett läge tar de avstånd från samhället och lever rövare, för att sedan när det skitit sig kräva att samhället ska hjälpa dem ur den spiral de själva satt sig i.

Tyvärr verkar nyrekryteringen vara större än frånfället för tillfället så vi kommer snart få se mera. Ånej, jag är inte särskilt ledsen så länge de avrättar varandra.
Sverige har fått det samhälle som politikerna förtjänat. Och detta utan en folkomröstning.
Citera
2015-09-04, 08:37
Medlem
Geggamojas avatar
Bild på CS?
Citera
2015-09-04, 08:39
Bannlyst
Finns det någon bild på b.o?
Citera
2015-09-04, 09:02
Medlem
Mac10jiffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BurtMunro
Förhoppningsvis är det ett typo. Bör vara "sjukt bara". Annars är någon bra sjuk...

Jo man får ju hoppas på det.
Citera
2015-09-04, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geggamoja
Bild på CS?

Har ingen bild, men köper vedergällnings mord. Mannen som sköts var inte guds bästa barn så att säga, synd att han själv inte tänkte mer på sina barn. Han fick väl vad han förtjänade.

Men för all del , öppna gränserna så kommer vi att se många fler liknande fall.
Citera
2015-09-04, 09:29
Medlem
Baertlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norrlandsdetektiv
Citat på Face B:
Om ni tycker som jag att -sluta babbla om siffror på ett papper och se vad fan som håller på att sker samhället istället och göra nåt åt det .Vila i frid Kristian Santiago Gomez

BO var i allra högsta grad en del av det som inte är bra i samhället. *krokodiltårar*
Citera
2015-09-04, 09:33
Medlem
FMMs avatar
Synd att det alltid är "världens bästa killar" som går åt.

Tänk om världen vart lite rättvis och de som var skyldiga som hade oturen istället.
Citera
2015-09-04, 09:38
Medlem
http://petterssonsblogg.se/2013/05/19/smabarnspappa-skots-i-huvudet-overlevde-mirakulost/

Samma person?
Citera
2015-09-04, 09:53
Medlem
FatFreddysCats avatar
Nu är jag själv ingen kriminell på långa vägar eller umgås med sådana heller. Och vad jag har förstått så var BO här inte guds bästa barn direkt. Kanske förtjänade denna avrättning, kanske inte. Men jag är mer nyfiken på om det bland kriminella anses okey att avrätta någon inför hans småbarn? Om det anses rätt att mörda en person som man har något emot inför dennes familj? Är sånt verkligen ok i dessa kretsar? Någon jävla "hederskodex" måste väl dom kriminella ha?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in