Flashback bygger pepparkakshus!
2015-09-04, 00:38
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tridnod
Vore intressant. Har varit otroligt mycket i Västerort, Hässelby för att vara precis. Varje natt så går blåljusen i ilfart på olika utryck på vägen ut.

Det är tydligen också väldigt mycket trafikkontroller kvälls och nattetid i Västerort enligt bekanta, jag hörde sirenerna vid 16-tiden när jag satt på jobbet och det var ett större pådrag och jag tänkte genast att nu fan har det hänt nåt allvarligt igen.
Citera
2015-09-04, 00:44
Medlem
1SHOT1KILLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrankTheMan
Var avspärrat hela sträckan mellan fotbollsplanen och från lägenheterna efter dagiset.

Om jag minns rätt är det ett Nya Moderaterna-starkt ställe in på fotbollsplanen.

Är nog rätt många som fått sina barns fotbolls- eller friidrottsträningar inställda.

Naturligtvis inget i jämförelse med barnens förlust av sin fader, men jag tror inte väljarna är så imponerade och de lever ju kvar.
Citera
2015-09-04, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SatanicIslam
Har vi någon nationalitet på Alasan?

För klarhets skull, den person du talar om var alltså den medbrottsling dagens brottsoffer hade i ett fall för några år sedan, han är INTE den som skjutits nu, och det finns i alla fall nu inget alls som tyder på att han haft något alls med detta att göra, så även om BOs tidigare kriminalitet säkert är relevant i fallet på något vis så ska man nog undvika att blanda ihop de olika fallen; sådana här trådar kan bli tillräckligt fulla av missförstånd redan som det är.
Citera
2015-09-04, 01:09
Medlem
Mantillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Bukkake
Tack och lov kommer dom inte ha råd att köpa hus i Villastaden, Strand kommer sannolikt gå förlorat.
Priserna rasar snabbt när man är omgiven av slödder. Slår vad om att våren 2016 vill en hel del i Villastaden sälja sin kåk! Slöddret äter sig in överallt, det här fallet är bara ett i mängden.
Citera
2015-09-04, 01:09
Medlem
Nån bild eller FB-sida på BO och hans medbrottsling vid mordförsöket tidigare nämnt?
Citera
2015-09-04, 01:12
Medlem
Rompetrolls avatar
Någon som vet barnens ålder?

Rått och olämpligt av de som önskar barnen döda mm negativt! De kan inte hjälpa att deras far valt den väg han gått. Han var kanske privat en mycket bra pappa - tillsammans med sina barn.
Vad han ska klandras för var att han drog barnen med i bilen när han levde på dessa villkor.

Barn väljer aldrig sina föräldrar, glöm inte det när ni väljer livsbana.
Citera
2015-09-04, 01:56
Medlem
Mac10jiffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coalburner
Finns det en bild på ängeln/schyssta polaren?

Med kampund, gaddar + vapen?

sjukt bra att han blev avpolleterad framför sina barn.

Sjukt bra? Inför BARNEN, är du så svårt jävla pantad?
Citera
2015-09-04, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg-Smoke
Låter hemskt men ungen borde blivit avrättad han med. Han lär ju vara traumatiserad nu, Och kommer säkert att gå i sin fars fotspår.
Det låter snarare totalt IQ befriat
Citera
2015-09-04, 02:03
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mac10jiffy

Vadå det kanske får en del kriminella avskum med barn att tänka till lite?
Citera
2015-09-04, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mac10jiffy

Förhoppningsvis är det ett typo. Bör vara "sjukt bara". Annars är någon bra sjuk...
Citera
2015-09-04, 04:25
Medlem
SergeantPreppers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Razzle
Nu råkade det ju stämma rätt bra, så lägg ner svamlet. Siffrorna hittar du i tidningarna

Skitsnack.
Vet inte hur fan det går till där du bor,men i staden jag bor vet jag inget mordoffer som själv mördat någon innan.
Citera
2015-09-04, 06:00
Medlem
Schlemms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Vadå det kanske får en del kriminella avskum med barn att tänka till lite?

Eller så driver detta upp som det brukar i deras värld en alldeles ny typ av grymhet där man mer än gärna gör sådant inför barnen, när hela familjen är samlad bara för att visa resten vilken grym jävel man är. "An eye for an eye" brukar gälla i dessa kretsar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in