Citat:
Ursprungligen postat av
Norrlandsdetektiv
Citat på Face B:
Kom precis hem från Hässelby och är lite tom eftersom en av mina absolut bästa vänner fick ett skott i huvudet och några i ryggen när han satt i sin bil med sina två små söner i baksätet .Pratade med han nån timme innan, skulle ringa upp-Det blev inte så
Har vart med Kristian ett par gånger å hämtat grabbarna på dagis, som e världens bästa killar.Skillnaden nu när han kom hem så var det några som väntade. Tror tyvärr att dom aldrig hans söner kommer bli de samma, och glöm,a att se sin pappa bli skjuten i huvudet .Och att höra Kristians fru säga att yngsta grabben sa att pappa skrek att "gör det inte "innan dom mördade honom.Sitter nu och tittar på glassplittret från bilen han blev skjuten i som vi hans vänner skrapade ihop för att jag ska smälta ned det å göra nåt hänge av av till hans familj och närmaste för att alltid bära med sig honom.Om ni tycker som jag att -sluta babbla om siffror på ett papper och se vad fan som håller på att sker samhället istället och göra nåt åt det .Vila i frid Kristian Santiago Gomez
Ok!Och vad tycker du
vi borde göra åt det? Vad har du själv gjort?Samlat in lite jävla glassplitter för att göra ett smycke så att denna kriminella parasit inte glöms bort!