Citat:
Ursprungligen postat av
hashflash
Gäsp. De stora skarorna bestod av skärrade hornalister som titt som tätt givits uppdrag att följa tanten. Kan du påvisa hatet du pratar om tack? Backa nu upp dina tangenttryck för en gångs skull. Den inbillade makten har givits av hornalister via nån form av obskyrt magasin (DSM). Cirka 0.1% kände till tanten innan krokodiltårarna och vänsterhetsen satte igång. Nu känner säkert en del fler till henne? Men syftet med det hela var väl naturligtvis inte att göra henne känd? Så vad var det? Uthängning är per definition att statuera exempel.
Vad menas med "för en gångs skull"? Syftar du kanske på att mina inlägg brukar bli raderade titt som tätt av SD-mods? Lär väl åka på en varning för detta alldeles säkert. Men tro mig, jag kan ta debatten när som helst och gärna med nazister och fascister.
Men vete f-n om jag bemödar mig att svara dig när du inte ens kan stava till journalist. Lär dig svenska språket först så kan vi snacka sedan, är det inte så ni brukar säga ni sektmedlemmar?
Läs på, försök förstå och om det inte funkar så gå komvux.
Hon har gjort sig ett namn bland fascister, nazister och rasister. Hon har makt att påverka folk via sin plattform så hon är fullt medveten som före detta journalist att hon lär bli granskad och synad i sömmarna för det gäller alla som har makt.
Hoppas någon i din närhet kan förklara för dig vad jag just skrev.