Citat:
Ursprungligen postat av
hvita.nhegrer
Fler och fler inom MSM fattar vad som är på väg att hända:Enda sättet att stoppa SD är alltså att ta efter deras "nazistpolitik"

"Det är tre år kvar till nästa val och undersökningar visar att frågan om invandring blir allt viktigare för väljarna, samtidigt som Sverigedemokraterna växer så att det knakar. Om utvecklingen fortsätter på samma vis råder det ingen tvekan om att Sverigedemokraterna har god chans att bli landets största parti, och det finns inget som i nuläget pekar på motsatsen. Enda sättet att undvika det skulle vara om något annat parti bestämmer sig för att reglera invandringen hårdare. Det vore inget parti som jag skulle rösta på, men då skulle vi i alla fall slippa att Sveriges största parti blir ett parti med rötter i den nynazistiska rörelsen. " - slut på citat.
Ovanstående är ett lite roligt resonemang, han kommer inte själv att rösta på något sådant parti men i praktiken önskar han att ytterligare ett invandrarfientligt parti dyker upp.
Nä, men det är bra att pk-eliten och politikerna börjar förstå att svenska folket reagerar på volymen. Det är helt enkelt inte rimligt att Sverige ska ta emot så enormt många flyktingar/invandrare och försöka integrera dessa i samhället. Det är ett projekt som kommer att bli mycket kostsamt på alla sätt och vis.
Jag gillar SD lösning att hjälpa flyktingar på plats i och nära konfliktområdet och det är inte heller något litet projekt att ordna flyktingläger för miljontals människor, men det är en bättre lösning att de kommer hit med alla följdproblem som blir. Det gagnar varken oss eller flyktingarna. Jag tror också att Europa har större chans att nå enighet kring stöd till flyktingläger än att ta emot åtskilliga miljoner afrikaner och araber.
Min gissning är att sålänge nuvarande politiker sitter på makten kommer de att köra ner huvudet i sanden för problembilden och fortsätta ta emot fler och fler invandrare, även om migrationsverket varje halvår kommer och äskar ytterligare miljarder. Det finns ingen återvändo för de här politikerna.
Således kommer SD att växa till största partiet kring 40% 2018. Det är en svensk folkrörelse nu i en stark protest mot sjuklöverns sjuka politik de senaste 10 åren. Sjuklövern kommer gå samman och försöka bilda en samlingsregering eftersom de menar 60% fortfarande röstar för massinvandring, men jag tror att ganska snabbt blir det ett extra val där SD kommer att nå egen majoritet. I den vevan kommer i stort sett alla politiker som levt gott med höga löner och vansinnig politik att självmant avgå och de övriga partierna får 3-4 år på sig att slicka såren och försöka få fram nya politiker med sunt förnuft.