2015-09-02, 12:16
Medlem
Uran233s avatar
Expressen hade varit ett lydigt verktyg i Nazityskland och Sovjet!
Citera
2015-09-02, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Fälldes Per på någon punkt för avslöjandet?
Finns det öht någon journalist som fällts för att ha avslöjat någons namn?
Många här är ju fullständigt cocobahia, vet inget, har ingen koll på hur det gått förut i liknande fall. Men nu jävlar, oj oj oj, nu jävlar!
Hälften av er läser väl inte ens tidningar, hur ska ni veta hur saker funkar då?
Vojvoj.

Att maktens hantlangare går fria, nu som då, är ju precis det vi säger. Vad är det du inte förstår?
Citera
2015-09-02, 12:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HoAmAj
Jaså, nu har högerfolket börjat slåss för bidragsparasiter som hittar på sjukdomar.

När någon bedriver opinion offentligt så finns alltid ett intresse i att veta vem det är.
Det finns ingen rättighet att vara anonym om man använder det offentliga rummet för att sprida åsikter. men visst försöka får man ju.

Hur mycket kan man lita på information från någon som inbillar sig sjukdommar och slåss i åratal för att de inte accepteras när ingen någonsin kunnat bevisats haft någon av de 2 hon sagt sig ha tex.
Nu visar det sig att hela den högerextrema sidan av skandinavien upphöjt en mycket mentalt svag person till höjderna. Det har hänt på den vänsterextrema sidan också vid ett flertal tillfällen och då försvarar de den personen...
Så klart.

I de skikten så spelar det ingen roll vad som är sant. Inte heller görs några avväganden om trovärdighet.

På de platserna spelar det bara roll hur mycket man håller med varandras redan anammade åsikter.
Ni kan ju tänka er vad som hänt om en Svensk Vänsterpartist visat sig slagits mot kommunen i 4 år för att få dem att BETALA en elsanering mot en upplevd sjukdom som inte finns.

Det är personen som högerextrema nu slåss för att skydda. En svagsint person med ett flertal upplevda besvär som hon använder för att parasitera på staten genom bidrag.
Jämför man med Åkesson så är hon samma skrot och korn men jag undrar om inte hon tar priset som nationalisternas största galning.
Det värsta är att hon verkar i Danmark där hennes hat och lögner är upphöjda till sanningar.
Hon är ett direkt hot mot rikets säkerhet och borde sitta bakom lås och bom.
Citera
2015-09-02, 12:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bruggen
Är det bara jag som blir nyfiken på hur hon har lyckats aktivt blogga delta i sociala medier samtidigt som hon enligt egen utsago är el-allergiker? Kanske något för Täby Kommun att fundera på, eftersom de fick bekosta sanering av hennes boende efter att hon drivit processer mot kommunen för detta.

Sen är det ju ofantligt lustigt att hon gnäller på bidragstagare samtidigt som hon själv levt på systemet under hela sin hatbloggskarriär. Ofantligt lustigt.
Helt klart en galen stråltant som har hamnat där hon hör hemma.
Citera
2015-09-02, 12:19
Medlem
sturesons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Och vad är ditt namn och din adress? Posta det är du så snäll! Eller är du en hycklare?
Du det gör jag ska du veta.. min arbetsgivare hade dock inte gillat det.. och det hade drabbat dig med, på ett eller annat sätt. Sen skriver jag inte böcker och försöker skaka om opinioner..
Citera
2015-09-02, 12:19
Medlem
Drozds avatar
Jag tror jag anar vem som kommer få FB:s julkort i år.....
Citera
2015-09-02, 12:20
Medlem
Supremuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drozd
Jag tror jag anar vem som kommer få FB:s julkort i år.....
Samma här! med lite Anthrax i!
Citera
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stureson
Du det gör jag ska du veta.. min arbetsgivare hade dock inte gillat det.. och det hade drabbat dig med, på ett eller annat sätt. Sen skriver jag inte böcker och försöker skaka om opinioner..
Fast det gör du inte? Du skriver just nu anonymt precis som Julia Ceasar och mig själv!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bruggen
Sen är det ju ofantligt lustigt att hon gnäller på bidragstagare samtidigt som hon själv levt på systemet under hela sin hatbloggskarriär. Ofantligt lustigt.

Till skillnad från hennes motståndare så vill hon kanske behålla välfärdssystemet och dess sociala skyddsnät. Vilket, som precis som i alla andra länder, är förbehållet landets medborgare framför utländska lycksökare.

Om man tycker detta förhållningssätt är "lustigt" så ska man inte bli politiker iallafall.
Senast redigerad av Reflector 2015-09-02 kl. 12:25.
Citera
Medlem
Glauciuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yehaw
Det går bra att länka till aftonhoran med unvis.it så slipper man ge asen annonsintäkter.

http://unvis.it/www.aftonbladet.se/k...cle21349423.ab

Citat:
Med det sagt hoppas jag att även Barbro Jöberger får vara i fred. Julia Caesar ska bemötas med ord, inget annat.

Intressant att Åsa Linderborg tycker att det var rätt att Julia Caesar outades men samtidigt lägger till på slutet att man ska bemöta henne med ord. Hur går det ihop egentligen? Hade man velat bemöta henne i sakfrågan så hade man heller inte behövt leta upp hennes identitet? Vad har hennes identitet för betydelse när det kommer till själva sakfrågan?

Citat:
Ursprungligen postat av Fekalius

Detta gäller bara den som röjer sin källa. Andras källor är fullt lagliga att efterforska och röja - så länge det inte är staten som efterforskar.

Tack för klargörandet.
Citera
2015-09-02, 12:21
Medlem
J1948Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Supremus
Samma här! med lite Anthrax i!
Det hade varit något.. döda den russintanten!
Citera
2015-09-02, 12:21
Medlem
Cut-N-Mixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uran233
Expressen hade varit ett lydigt verktyg i Nazityskland och Sovjet!

Expressen hade inte existerat i varken Nazityskland eller Sovjet. Dessutom hade de betydligt effektivare och mer brutala metoder i både Nazityskland och Sovjet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in