2015-09-01, 19:11
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
I ett samhälle där många ganska mediokra tjejer presenterar alla möjliga helt skruvade krav för att dejta en kille tycker jag det säger väldigt mycket (possitivt) om en av våra största kändisar släpper allt det, bara fokuserar på personen och dejtar en helt vanlig snubbe över en fika i ett köpcentrum.

Det måste du väl ändå hålla med om är sympatiskt.

Eller är du bög och inte vet vilka villkor dagens tjejer ställer?

Och kan man göra en sån grej + ett tjog liknande kan man också bjuda hem ett gäng romer på middag utan dolda uppsåt.

Är det verkligen så du tolkar det? Naiva krake.
Citera
2015-09-01, 19:34
Medlem
Nivovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sighaj
Trams, det kostar inte många kronor att bjuda på en måltid, problemet är att det är Romer, de stjäl som korpar. T.om kyrktak snor de. Vem fan vill ha hem sånt folk på middag?
Nej, såklart kostar det inte mycket. Men som du säger, vem fan har orken och viljan att bjuda hem dem till middag?
Citera
2015-09-01, 19:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Som sagt det har hon också gjort.

Är det bättre med ondhetsapostlar som söker bekräftelse? Vad söker du själv genom att skriva din kommentar istället för att bara tänka den?

För att få en reaktion från såna som dig.
Citera
2015-09-01, 19:56
Medlem
Stivalis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av retepm.
Varför bjöd hon inte svenska hemlösa typ langar-Per och amfetamim-Kalle. Nej, det ger ju inga PK-poäng. Jävla hycklande avskum.

Eftersom du tydligen ofta ställer upp för just langar-Per & amfetamin-Kalle så antar jag att hon valde att fokusera på de här tiggarna istället. Ifall Hemlöse-Per & Hemlöse-Kalle befann sig i ditt hus just vid det här tillfället så hade hon ändå inte kunnat få tag på dem.
Citera
2015-09-01, 19:59
Medlem
Bra gjort carola! Du är en fin person som hjälpte tiggarna inte bara snackar skit som vänsterfolket. Kramar!
Citera
2015-09-01, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av retepm.
Är det verkligen så du tolkar det? Naiva krake.

Vadå tolkar? Varför är man naiv för att man tycker det är fränt att carola bla dejtar en vanlig snubbe?

Tycker det är jävligt vettigt och önskar fler tjejer var lika avslappnade.

Och måste jag välja mellan att umgås med folk som bjuder romer på middag eller sådana som vill gasa i hjäl dom umgås jag hellre med dom förstnämnda. Orginellt (här inne) kanske men varför gör det mig till en naiv krake?
Citera
2015-09-01, 20:12
Medlem
Så vi löser tiggarproblemet för dessa människor genom att bjuda dem på middag en gång? Står man sig på En måltid särskilt lång tid? När Carola har stått på hustaket och ropat ut detta, och om det ens har hänt, så tycker jag att hon ska öppna upp sin stora villa långt ute i idyllen och låta tiggarna bos hos henne permanent.
Senast redigerad av Centurion77 2015-09-01 kl. 20:15.
Citera
2015-09-01, 20:13
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Ska genast gå ut och leta upp en tiggare och bjuda honom på lunch i Carolas hem.

Citat:
Det finns ca 4000 tiggande eu-migranter i Sverige. Flashback har 986 563 medlemmar. Om varje medlem stod för ett tiggar-mål mat skulle det bli 256 måltider åt varje tiggare. Så vad väntar vi på?

Fast då skulle det bli 8000 tiggare nästa år. Klarar Flashback av att matcha den procentuella ökningen i medlemmar?
Citera
2015-09-01, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fonzarelli
För att få en reaktion från såna som dig.

Du vill få en bekräftelse alltså.

...man vill invagga sina medmänniskor i någons slags känsla, själen skriker i tomrummet.
Citera
2015-09-01, 20:25
Medlem
staticages avatar
Hoppas hon inte åker på Tuberkulos
Citera
2015-09-01, 20:30
Medlem
Lydans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ColaKex
Naturligtvis fritt fram att bjuda tiggare på middag. Åtminstone hycklar inte Carola som 95% av alla som vurmar för tiggeriet. Hon har öppnat dörren till sitt hem för dessa människor. Sen om hon verkligen bryr sig om dessa människor eller bara vill ha en gloria på sitt huvudet kan man ju spekulera om.

Fast jag vet inte om det där riktigt stämmer. För det första säger ju Carola att hon inte litar på tiggare, men eftersom hennes bekanta kände dom här så var det ok. Så teoretiskt skulle hon ju just INTE bjuda hem tiggare.

Det låter mest som att hon hade en söndagsmiddag med sina bekanta och den bekantas vänner. Sen råkade 2 vara romer?
Citera
2015-09-01, 20:37
Medlem
ValdtaktsSemitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlabbeMcFloppy
Nu bjöd inte Carola in vem som helst, hon kände förtroende för personerna. Inte som att hon erbjöd första bästa tiggare utanför Coop på middag Referens behövdes. Överklass charity, jag håller med Filip Hammar denna gång.

...och varför duger inte vilken zigenare som helst? Man kan väl inte döma människor på förhand, eller hur? Det är det bara äckelrasisterna på flashback som gör.

Hon skall enligt PK:ismen först släppa in dem, bli rånad, gruppvåldtagen och mördad. Bara först då kan man få bedöma de som begått en oförätt. Man är väl inte en sån där fördomsfull rasist heller...

Dock skall påpekas att Carola skall ha en större eloge än de som prisar mångkultur och tiggare men aldrig släpper in dem genom sin dörr. Däremot kan man som jag skrev ifrågasätta varför hon bara släpper in vissa som hon känner förtroende för. Är vi inte alla människor? Är vissa zigenare bättre än andra?
Senast redigerad av ValdtaktsSemiten 2015-09-01 kl. 20:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in