Citat:
Ursprungligen postat av
Rewinding
Fetmarkerade det viktiga. Kan säga att bara för att man gör det i samråd med en läkare blir det inte lätt, men det är att föreslå. Tänk dock på att det kan bli svårt för dig att "ångra" dig på vägen, haha!
Alltså det kändes som jag skulle dö när jag hade vart utan xanor i ett dygn. Hjärtat pumpade säkert 10000 ggr i minuten. Sluddrade, var typ inte närvarande. Det var fett fucked up alltså.
Självklart kommer det bli svårt att trappa ner, oavsett själv eller med professionell hjälp! Dock vid den sistnämnda så står väl läkarn/förskrivaren skyldig ifall det händer mig något(allvarligt)? Vill försöka trappa ner.
Vill helst ta vid behov, vill inte heller öka ytterligare, även fast jag skulle behöva det pga tolerans... Men jag vet ju att det inte kommer fungera i längden. Det är ju inte bra för mitt psyke eller kropp.
En övrig fråga, ifall en läkare får en beroende pga att denna vart frikostig, kan den få några konsekvenser? OBS utöver xanor tar jag flunitrazepam (på recept ofc) och andra diverse icke narkotiska mediciner.