2011-05-10, 23:52
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zAEBBE
Har käkat en 3mg xanor , alltså en trekant. Är det soft och blanda dessa med imovane, eller är det bara onödigt? :P

Det är klart det är soft, men det kommer inte göra någon enorm skillnad. Jag skule rekomendera dig att spara imovanen till senare tillfälle. Fast jag vet att man blir sugen på att knarka lite extra på benso så jag hade haft svårt att hålla mig. Men det gör ingen enorm skillnad, är det bara en 7,5a du ska ta så kanske du inte ens märker av den..
Citera
2011-05-11, 08:40
Medlem
Fick höra av en kompis han fixade 100 st för 900, ska tydligen vara utlänska som är 1.37 mg någon som vet vilka det är?
Citera
2011-05-11, 12:50
Medlem
zAEBBEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bangar_inte
Det är klart det är soft, men det kommer inte göra någon enorm skillnad. Jag skule rekomendera dig att spara imovanen till senare tillfälle. Fast jag vet att man blir sugen på att knarka lite extra på benso så jag hade haft svårt att hålla mig. Men det gör ingen enorm skillnad, är det bara en 7,5a du ska ta så kanske du inte ens märker av den..

Okej, Jag gjorde som du sa och sparade dessa. Hade 8 st 7.5or . Men tackar för svaret!
Citera
2011-05-11, 23:08
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MorotVenkat
Komiskt... 6,300 inlägg i en enda tråd där folk tipsar varandra om hur de knarkar på bästa sätt. Yay.

Ja men det finns ju folk som använder medicinen som medicin också har frågor om det, tråkigt nog så får man ofta bättre svar här än hos en läkare.
Citera
2011-05-12, 08:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jungle
Ja men det finns ju folk som använder medicinen som medicin också har frågor om det, tråkigt nog så får man ofta bättre svar här än hos en läkare.

ja jag har fått intrycket att läkare är kategoriskt emot benso vare sig patienten är en ansvarsfull och självmedveten invid eller inte, och oavsett om han eller hon är i starkt behov av den eller ej. att riskera att bli beroende av benso är - tydligen - det värsta gissel en människa någonsin kan råka ut för i hela sitt liv och bör undvikas till varje pris. här, ta en atarax istället. saru? nehe men ta två då - men absolut inte fler !!!1 akta sig
Citera
2011-05-12, 08:23
Bannlyst
När jag hade noll tolerans på benzodiazepiner så tog jag 2 mg xanor bara och la mig och lyssnade på musik men somna nästan direkt. Är det så för er också att om ni ligger och lyssnar på musik så somnar ni om ni har 0 tolerans i början.
Citera
2011-05-12, 09:25
Medlem
Jag slocknar nog ganska omgående om jag tar 2mg xanor och bara lyssnar på musik och vilar ögonen.
Citera
2011-05-12, 09:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av megakaka
Jag slocknar nog ganska omgående om jag tar 2mg xanor och bara lyssnar på musik och vilar ögonen.

OKej Då är det vanligt iaf.
Citera
2011-05-12, 12:56
Medlem
alprazolam_s avatar
Lade just märke till att det tydligen inte är jag som startat denna tråd längre.
Hur kan det komma sig?
Citera
2011-05-12, 13:13
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Lade just märke till att det tydligen inte är jag som startat denna tråd längre.
Hur kan det komma sig?

En ren jävla styggelse är vad det är broder Tuck! Som att stjäla tillbaka nåns OS-guld!

Ontopic: Håller på att fasa ut denna underbara dynga med ikto. Nu får det vara nog.

Alpra: Töm inkorgen...
Citera
2011-05-12, 16:11
Medlem
Lennie_thiefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Hur kan det komma sig?
Attention whore?

Mod har väll slagit ihop den med någon annan och då är det den som skapade första inlägget (tidsmässigt) som ligger först.
Citera
2011-05-12, 21:50
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lennie_thief
Attention whore?

Mod har väll slagit ihop den med någon annan och då är det den som skapade första inlägget (tidsmässigt) som ligger först.
Nej då, inte nuförtiden, men kolla själv vad för jäkla tråd dom slagit ihop den med. Rena skämtet...

L.A.M.F - Jag tömmer korgen... Trodde faktiskt att jag hade lite plats där...

Fan vad längesen det var jag käkade Xanor förresten. Det är bra det, rena rävgiftet det där...
Senast redigerad av alprazolam_ 2011-05-12 kl. 21:53.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in