2015-08-31, 22:44
Medlem
Fallmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BestCoast.
Vad fan har Frida Westman i munnen? Vid kinden typ?

Snus.
2015-08-31, 22:45
Medlem
BestCoast.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fallman
Snus.

Båda sidor fullt med lössnus? Fyfan vad vidrigt.
2015-08-31, 22:47
Medlem
Känns som att Chris kommer bli årets stolpskott likt Joakim från förra året haha.
2015-08-31, 22:51
Medlem
KloBengans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reisti
Känns som att Chris kommer bli årets stolpskott likt Joakim från förra året haha.

Ryktesledes så bygger Joakim fortfarande på sitt imperium som en dag ska ta över hotellet. Any day now
2015-08-31, 22:52
Medlem
Fallmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reisti

Jag tycker synd om chris, han är så korkad
2015-08-31, 22:52
Medlem
Chris är ju den jobbigaste personen jag sett på länge..
2015-08-31, 22:53
Medlem
zorb89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minih
Chris är ju den jobbigaste personen jag sett på länge..
Har ni missat Emma?
2015-08-31, 23:00
Medlem
norrlandsguldares avatar
Är det bara jag som tycker att man får se mindre och mindre av sexscenerna för varje säsong? Man får se två sekunder och sedan är det slut.
2015-08-31, 23:01
Medlem
grassmans avatar
Är det bara jag som tycker Emma Andersson är lik Tiffany Dogget från orange is The new black? Samma hesa röst också..
Var det Saade som dumpade?
2015-08-31, 23:02
Medlem
PhilDunphys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flaxbax
Tycker Emma påminner om pennsatucky från orange is the new black haha!

Haha, såg hela avsnittet och fann inte Emma det minsta attraktiv. Så kommer du med det här! Tycker Pennsatucky är riktigt het och älskar den karaktären! Får ta mig en närmare titt nu.

Jag tror att den mörka tjejen hade kunnat vara riktigt fin ifall hon bara gjort något åt håret. Nu passar det inte alls min smak!

Älskar f.ö hur produktionen framställde blonda tjejen med brösten och hennes partner, killen med tatueringarna. Hon tycker han är sjukt trevligt och han gillar grogg. De är duktiga.
Senast redigerad av PhilDunphy 2015-08-31 kl. 23:04.
2015-08-31, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PhilDunphy
Haha, såg hela avsnittet och fann inte Emma det minsta attraktiv. Så kommer du med det här! Tycker Pennsatucky är riktigt het och älskar den karaktären! Får ta mig en närmare titt nu.

Jag tror att den mörka tjejen hade kunnat vara riktigt fin ifall hon bara gjort något åt håret. Nu passar det inte alls min smak!

Älskar f.ö hur produktionen framställde blonda tjejen med brösten och hennes partner, killen med tatueringarna. Hon tycker han är sjukt trevligt och han gillar grogg. De är duktiga.

Haha ja det var ju lagom stelt när de satt i sängen helt tysta och hon sa hur trevlig han är och att han börjar öppna sig
2015-08-31, 23:08
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norrlandsguldare
Är det bara jag som tycker att man får se mindre och mindre av sexscenerna för varje säsong? Man får se två sekunder och sedan är det slut.

Nu verkar de t.om ha börjat censurera rövar och könsorgan. Press från London som kanalen sänds ifrån måtro?

Bara jag som tycker Adrian ser ut som Macaulay Culkin btw?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in