Vi är på samma tidslinje, fast jag är väl på dag 8 eller något, 9 idag kanske. Jag drack också massa alkohol men det gick hyfsat. Snusade inte, rökte lite men det är inte samma trigger.
Köper inte riktigt det där med abstinens/bakfylla. Du mådde risigt och ville passa på att få en anledning att "inte klara" dig utan snus. Alltså, du valde att börja igen. Låter jag lite hård? Kanske har fel men du hade bara behövt stå ut några timmar till så hade det varit över sedan.
Du spottade ut snusen. Slängde du även dosan? Gjorde du det så tror jag på att du verkligen försöker allt vad du kan. Sparade du den och har börjat vänja tillbaka nikotinet under dagen, så är jag inte lika övertygad.
Du har fortfarande slutat! Ge inte upp nu.
Citat:
Ursprungligen postat av
RonnyRask
Klarade mig ungefär 6 dagar. Allt gick bra tills jag for ut och drack igår. Blev kanonfull och rökte ett helt pack cigaretter. Abstinensen gjorde bakfyllan outhärdlig, och jag köpte faktiskt en dosa snus.
Känns dock inte som ett totalt nederlag. Snusen smakade förjävligt och jag kasta ut han efter en kvart. Måste dock erkänna att det är riktigt svårt att hålla sig från nikotinen under alkoholhaltiga omständigheter. Speciellt om man är omgiven av andra nikotinister jämt..