2015-08-29, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kiss74
"Övernaturliga" händelser?

vilka syftar du på ?
Citera
2015-08-29, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mitthopp
vilka syftar du på ?
Att Jesus utför olika mirakel, jungfrufödsel , Moses delning av havet , skapelsen , Adam och Eva , Noah och floden. Sådana händelser.
Citera
2015-08-29, 18:08
Medlem
Citat:
Att Jesus utför olika mirakel, jungfrufödsel , Moses delning av havet , skapelsen , Adam och Eva , Noah och floden. Sådana händelser.

Fattar, dessa är vad du kan.
Ja några av det köper jag. Du får fundera på vilka.
Citera
2015-08-29, 18:11
Medlem
Citat:
Fattar, dessa är vad du kan.
Ja några av det köper jag. Du får fundera på vilka.
Ja,dessa kan jag,plus flera. Skulle jag givit dig femtio exempel tycker du? Det var ju du som påstod att du trodde på vissa "övernaturliga" händelser. Är det inte lättare att du säger vilka,så slipper jag gissa?
Citera
2015-08-29, 18:18
Medlem
Citat:
Ja,dessa kan jag,plus flera. Skulle jag givit dig femtio exempel tycker du? Det var ju du som påstod att du trodde på vissa "övernaturliga" händelser. Är det inte lättare att du säger vilka,så slipper jag gissa?

Nej, så lätt ska jag inte göra det för dig, du vill heller inte skriva ner dina 50.

Jungfrufödseln kan till och med du köpa, det handlar om att vara oskuld, men om en heliga ande gjorde henne på smällen må vara osagt.
Citera
2015-08-29, 18:21
Bannlyst
Citat:
Nej, så lätt ska jag inte göra det för dig, du vill heller inte skriva ner dina 50.

Jungfrufödseln kan till och med du köpa, det handlar om att vara oskuld, men om en heliga ande gjorde henne på smällen må vara osagt.
Att kvinnor kan bli våldtagna och gärna väljer att förtränga det är inte nytt.
Citera
2015-08-29, 18:21
Medlem
Citat:

Det med helig ande ingår i jungfrufödelseberättelsen anser jag. Det är ju det som är det viktiga i det sammanhanget.
Citera
2015-08-29, 18:22
Medlem
Citat:

Du glömde ett av jesus viktigaste övernaturliga händelser förutom att han är uppstånden.

Men det finns en ännu roligare övernaturlig händelse, driva ut demoner i tro och tro på jesus.

Köper du den ?
Citera
2015-08-29, 18:23
Medlem
Citat:
Det med helig ande ingår i jungfrufödelseberättelsen anser jag. Det är ju det som är det viktiga i det sammanhanget.

Nej, funkar inte.
Citera
2015-08-29, 18:25
Medlem
Citat:
Du glömde ett av jesus viktigaste övernaturliga händelser förutom att han är uppstånden.

Men det finns en ännu roligare övernaturlig händelse, driva ut demoner i tro och tro på jesus.

Köper du den ?
Nej. Eventuellt att tro på Jesus som historisk person/personer. Inte att han är det som påstås i bibeln.
Citera
2015-08-29, 18:26
Medlem
Citat:
Nej, funkar inte.
Nä,det tror inte jag heller.
Citera
2015-08-29, 18:26
Bannlyst
Citat:

Köper du den ?
Hälsosammare att driva ut Jesus med demoner, behövs bara en om det görs rätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in