2015-08-28, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paddington75
Haha fast jag tycker tvärtom. Ser förvånansvärt få överviktiga i förhållande till välsvarvade. Men vi kanske matchar olika åldrar, vet inte hur det ser ut 27+

Lätt att förstå varför vi i Sverige anses ha bland världens vackraste kvinns! Såå många sötbollar på tinder.

This. Har inte matchat med en enda fet än, och då har jag swipat ja på alla sedan tidernas begynnelse, aka bara fått skapliga matchningar
Citera
2015-08-28, 20:03
Medlem
lobstoks avatar
Var dejtar ni? Mcdonalds?
Citera
2015-08-28, 21:55
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Paddington75
Haha fast jag tycker tvärtom. Ser förvånansvärt få överviktiga i förhållande till välsvarvade. Men vi kanske matchar olika åldrar, vet inte hur det ser ut 27+

Lätt att förstå varför vi i Sverige anses ha bland världens vackraste kvinns! Såå många sötbollar på tinder.

Tjejer är duktiga att dölja sin fetma på Tinder

Jag matchar inte 27+

Sedan har många tjejer enbart en bra förstabild. Men ja, svenska tjejer ser riktigt bra ut och även på Tinder ser det bra ut jämfört mot andra länder i världen.

Citat:
Ursprungligen postat av Nerxi
Måste hålla med. De är en minoritet som är överviktiga, de flesta ser väldigt bra ut. Hade bara otur …

Självklart är minoriteten överviktiga, men jämfört mot IRL så är det en hel del feta på Tinder.
Citera
2015-08-28, 21:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av lobstok

Skulle tippa på cafen.

Ingen vill äta framför en främmande människa man träffat precis. Så Mcdonalds är ett dåligt alternativ.
Citera
2015-08-28, 23:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lobstok
Promenad längst vattnet och en mjukglass på det
Citera
2015-08-29, 14:36
Medlem
Jag ger fan upp alltså! Raderade kontot och startade om på nytt, har fått en match per dag, vilket är bättre än tidigare, men antingen svarar de inte eller så tar de bort. Ingen jävla idé o försöka... Kanske är hög tid att ge upp och bara skjuta sig själv? Vad fan krävs egentligen? Själv skall man ha allt, samtidigt erbjuder dem inget... vilken bullshit.
Citera
2015-08-29, 14:42
Medlem
jokalishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrNiceguy1234
Jag ger fan upp alltså! Raderade kontot och startade om på nytt, har fått en match per dag, vilket är bättre än tidigare, men antingen svarar de inte eller så tar de bort. Ingen jävla idé o försöka... Kanske är hög tid att ge upp och bara skjuta sig själv? Vad fan krävs egentligen? Själv skall man ha allt, samtidigt erbjuder dem inget... vilken bullshit.

Haha håller med. Tycker att det roligaste är att ingen svarar på ett simpelt "hej". Men ALLA tjejer som skrivit till mig först har skrivit just "hej". Ignorerar dom som gör det, får dom smaka på samma medicin. Jävla fruntimmer.
Citera
2015-08-29, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jokalish
Haha håller med. Tycker att det roligaste är att ingen svarar på ett simpelt "hej". Men ALLA tjejer som skrivit till mig först har skrivit just "hej". Ignorerar dom som gör det, får dom smaka på samma medicin. Jävla fruntimmer.

Prövade ju o jävlas genom att göra en fakeprofil med en modellbild. Fick massa tjejer som skicka först. Alla skrev hej, allihop! Sedan kvittar det nästan vad du skriver när du ser ut som en modell. Har nog skrivit hej där oftast av allt, och får trots det svar av nästan alla. Skillnaden är om du inte ser så bra ut, då räcker det inte med hej, nej då måste det vara något spektakulärt..... jävla luder alltså.
Citera
2015-08-29, 14:53
Medlem
fuckedupseriously2s avatar
Citat:
Prövade ju o jävlas genom att göra en fakeprofil med en modellbild. Fick massa tjejer som skicka först. Alla skrev hej, allihop! Sedan kvittar det nästan vad du skriver när du ser ut som en modell. Har nog skrivit hej där oftast av allt, och får trots det svar av nästan alla. Skillnaden är om du inte ser så bra ut, då räcker det inte med hej, nej då måste det vara något spektakulärt..... jävla luder alltså.

Det är vi män som kommer börja objektifieras mer och mer. Det är anabola och plastikkirurgi som gäller, titta bara på användaren linnros som är facit.
Citera
2015-08-29, 14:53
Medlem
Citat:

Hur mycket har du att erbjuda som de inte har? Tjejerna har faktiskt betydligt sämre utbud på tinder än vad vi killar har. Jag har många tjejkompisar som visar och det jag ser i killars profiler kommer tjejernas profiler inte ens i närheten av. Så skärp till er istället eller så kanske nätdejting inte direkt är något för er. Kan ju vara bättre att hitta någon likasinnad på bordspelskvällarna kanske?
Citera
2015-08-29, 14:56
Medlem
fuckedupseriously2s avatar
Kan säga att även jag fått ett nummer från Tinder och den lilla tösen är ganska på.

Iom att jag ändå får matchingar som lönnfet så ska ni få se på fan när jag tränat upp mig!
Citera
2015-08-29, 14:57
Medlem
Fargoths avatar
Citat:

Ja, du gör ju verkligen skäl för ditt användarnamn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in