2015-08-27, 00:41
Medlem
Sweeper80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Varför just tempo? Det finns liksom dussintalet andra parametrar att bedöma.

Exempel!
Citera
2015-08-27, 01:04
Medlem
Heung-Min Son ska tydligen vara på gång till Tottenham. Man kan bara hoppas att det stämmer, bra spelare.
Citera
2015-08-27, 06:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Axezz
Flera Tyska medier rapporterar nu att Wolfsburg och Manchester City nu är överens om en övergångssumma för Kevin De Bruyne.

80M Euro/£58M

Sjukt anfall dom får på pappret!

Aguero
Sterling - De Bruyne - Silva

Fy fan vad city äcklar mig med sina jävla arabpengar, snacka om att förstöra fotbollen med sina ständiga överpriser på medelmåttor, " Sterling , de bruyne "

De Bruyne gör 1 bra säsong i Bundesliga och city tror man värvar självaste Messi, luktar flopp lång väg.
Citera
2015-08-27, 07:42
Medlem
4522s avatar
Jag tycker Juventus jakt på den där mittfältaren börjar bli ganska pinsam. Vet dom själva vad dom vill? Witsel håller en högre snittnivå än Draxler, dock ser jag det som två spelare med rätt olika karaktärsdrag. Witsel har ett bredare register och är en bättre närkampsspelare, dock är han inte extremt kreativ. Värvar man honom så känns det lite som det blir kaka på kaka med dom spelare som redan finns i Juventus. Även om jag hade valt Witsel av dom två. Men man undrar ju lite varför det inte jobbas på bredare front, den typen av spelare är inte direkt någon bristvara...
Citera
2015-08-27, 11:26
Medlem
ludwiqs avatar
Tycker United borde lägga in en stöt på Ibra, lär ju inte bli någon AC Milan nu när de signade Balotelli (?). Hade varit väldigt kul att se han i BPL och tror han fortfarande har något år kvar på hög nivå. Va tror ni? Eller tror ni han stannar garanterat?
Citera
2015-08-27, 11:58
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ludwiq
Tycker United borde lägga in en stöt på Ibra, lär ju inte bli någon AC Milan nu när de signade Balotelli (?). Hade varit väldigt kul att se han i BPL och tror han fortfarande har något år kvar på hög nivå. Va tror ni? Eller tror ni han stannar garanterat?
Släpp Zlatan..Han stannar..sen blir det USA nästa säsong. Han har inget som helst skäl att bryta upp.
Citera
2015-08-27, 12:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Släpp Zlatan..Han stannar..sen blir det USA nästa säsong. Han har inget som helst skäl att bryta upp.

Vadå "ingen som helst skäl"? Finns väl massvis med skäl. Inte för att det kommer hända men.
Citera
2015-08-27, 12:42
Medlem
dippsis avatar
"Klaus Allofs zu den Meldungen um Kevin de Bruyne: "Das ist falsch. Es gibt keine Einigung mit Manchester City."
"Werden unsere Vorstellung nicht erreicht, dann ist De Bruyne nächste Saison in Wolfsburg."

Kort och gott, de Bruyne är inte klar för City och om inte Wolfsburg krav uppfylls spelar han i Wolfsburg denna säsongen. Ska träna idag med laget.
Senast redigerad av dippsi 2015-08-27 kl. 12:51.
Citera
2015-08-27, 12:45
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Vore trist om KdB drog till City. Då känns det lite som att Bundesliga är över typ innan den börjar.

Inte för att jag tror att något annat lag än Bayern vinner men Wolfsburg känns ändå som främsta utmanaren på förhand, Dortmund blir nog farliga och lär vara med i toppen men känns tidigt att räkna med dom redan nu trots en kanonstart.

Men drar KdB känns ju Wolfsburg som ett slaget lag dessutom och Bayern kommer kunna jogga hem Bundesliga igen som vanligt.
Citera
2015-08-27, 12:48
Medlem
dippsis avatar
Kevin Kampl rapporteras enligt Westdeutschen Zeitung att vara på väg till Leverkusen, ses troligen som ersättare för Son.
Citera
2015-08-27, 12:51
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dippsi
Kevin Kampl rapporteras enligt Westdeutschen Zeitung att vara på väg till Leverkusen, ses troligen som ersättare för Son.

Då lär ju inte Kuba också dra från Dortmund

Mkhtaryan, Reus, Auba, Hofmann, Gundogan, Kagawa kanske räcker på de 3 offensiva platserna dock för Dortmund. Kampl har ju inte gjort mycket väsen av sig sen han kom faktiskt och Kuba är fan alltid skadad.
Citera
2015-08-27, 12:56
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dippsi

Å herrejävlar Miley Cyrus som ersättare måste vara ett skämt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in