2015-08-21, 22:58
Medlem
HAZARD17s avatar
Pogba på gång till Chelsea nu för absurd summa. Helt ärligt, är killen så bra som alla påstår? Jag har inte alls blivit imponerad över honom i de matcher jag har sett.
Citera
2015-08-21, 23:09
Medlem
Saandros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HAZARD17
Pogba på gång till Chelsea nu för absurd summa. Helt ärligt, är killen så bra som alla påstår? Jag har inte alls blivit imponerad över honom i de matcher jag har sett.

Du glömde att källan heter Tancredi Palmeri..
Citera
2015-08-21, 23:24
Medlem
HAZARD17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saandro
Du glömde att källan heter Tancredi Palmeri..
Inte bara Tancredi.
Citera
2015-08-21, 23:42
Medlem
Saandros avatar
Citat:
Inte bara Tancredi.

Snälla. Skriv källORNA då.
Citera
2015-08-21, 23:46
Medlem
Citat:

69milj pund enligt the Sun haha
Citera
2015-08-22, 00:08
Medlem
thatis7tisshows avatar
Di Marzio har skrivit att Juventus nekat Chelseas bud för Pogba och sagt att de inte säljer denne.
Citera
2015-08-22, 00:09
Medlem
HAZARD17s avatar
Citat:
Jag vet inte vilka källorna är och jag bryr mig inte särkilt mycket om det heller då jag aldrig tror att Chelsea skulle lägga ett 120m pund bud på en spelare. Jag var mer intresserad av att höra om Pogba faktiskt är den spelaren som vissa målar upp honom som och värd det priset som Juventus kräver.
Citera
2015-08-22, 00:27
Medlem
Saandros avatar
Citat:
Jag vet inte vilka källorna är och jag bryr mig inte särkilt mycket om det heller då jag aldrig tror att Chelsea skulle lägga ett 120m pund bud på en spelare. Jag var mer intresserad av att höra om Pogba faktiskt är den spelaren som vissa målar upp honom som och värd det priset som Juventus kräver.

Svår fråga. I min värld är ingen fotbollsspelare värd 120 miljoner euro. Inte ens nära. Men det finns lag som har förstört fotbollsmarknaden. Priserna trissas upp varje år. Det vet Juventus och inte det minsta Raiola. Om och när Pogba säljs så kommer det vara för en rekordsumma. Det är Raiolas mål. Juventus kan inte göra mer än att luta sig tillbaka. Alltså. Det är inte Juventus som trissar upp priset på kära Paul. Juventus håller i Pogba så länge de kan, de behöver inte pengarna. När Pogba själv säger att han vill ut på nya äventyr så vet Agnelli att oavsett vilken klubb han går till så kommer man ha tjänat enorma pengar.

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/internationell/article17363348.ab
Citera
2015-08-22, 03:13
Medlem
snillet_1s avatar
Pogba går nästa år. Och han går till Real Madrid eller Barcelona. PL-lagen är - trots pengastimmet på senare tid - en bit efter fortfarande på den fronten. Världens största klubbar är fortfarande världens största klubbar. "Manchester United" och "Chelsea" har inget att sätta emot där.
Senast redigerad av snillet_1 2015-08-22 kl. 03:16.
Citera
2015-08-22, 09:03
Medlem
Manchester United har definitivt något att sätta emot där. Räcker att man vinner ligan så år man med i absoluta toppen igen. Många glömmer att för bara 4-5 år sedan var United största klubben efter Barcelona.
Citera
2015-08-22, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VanDenBerg
Manchester United har definitivt något att sätta emot där. Räcker att man vinner ligan så år man med i absoluta toppen igen. Många glömmer att för bara 4-5 år sedan var United största klubben efter Barcelona.

Lol.

Nej, finns nog inte en enda utombrittisk toppspelare som skulle välja Manchester United före Real Madrid eller Barcelona.
Citera
2015-08-22, 10:23
Medlem
Boggas avatar
Bale, Müller... och nu Neymar

Tror de brittiska tidningarna och speciellt the sun behöver fler läsare. Hur kommer de på allt? Undra om detta är the suns redaktion: http://turnkeymonkeygroup.com/wp-content/uploads/2015/01/monkey_process.jpg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in