Citat:
Ursprungligen postat av
muntorka
Edit: Ändrade detta innan MOD ser det eftersom det var precis samma visa i början av sommaren som fick mig avstängd en månad. Så ber om ursäkt för onödigt inlägg om MOD ser detta.
Btw dampnisse så skickade jag ett pm till dig med förklaringen. Helt omöjligt att inte nån gång lyckas gröna en shop som strular när man handlat så mycket som mig. Akuten är röda för mig och har varit sen juni när jag aldrig fick mina subutex och det är röding och inte gröning så visst grönade jag dom i början men snälla det var länge sen det vet du med. kickaass och akuten ÄR röda. a-grossisten.net och thetripp.net ÄR gröna sen får du prata bäst du vill mer säger jag inte tror fler än jag håller med om detta
mvh Muntorka
Den här skojaren fick chansen att förklara sig men tog den inte så nu tar jag upp gammalt men ändock aktuellt kring den här användaren
Taget från en drogshop tråd:
muntorna din jävla nolla, "man ska sätta dit scammers" va? Ja men ska du inte sätta dit dig själv då?
Senaste inlägget i din tråd på np2 lyder;
"av » 10 jun 2015, 13:31
Vafan är det som har hänt? Han som alltid varit ärlig och pålittlig? Flippat ur totalt eller har han hamnat i drogträsket helt? Sjukt besviken att han inte kan svara och göra rätt för sig, problem uppstår alltid innom denna branch men man ska alltid göra rätt för sig vad som än hänt. skulder går att avbetala om man är driftig, något jag iallafall trodde han var. Någon som vet något? Bör man bli rolig?
Ett till;
" 29 apr 2015, 14:26
undrar detsamma. 2800:- och inga varor. ett livstecken eller förklaring vore skönt."
Så ska du inte lägga ut ditt egna namn etc i tråden också då muntorna din fjolla?"
Muntorka hävdar att han aldrig varit medlem på nattport.
Ni som varit medlemar där VET att han varit det.
Flera känner till hans nick från b.la nattport!
Han grönar drogakuten vilket visar sig vara rekt skitsnack.
Han kommer med löjliga ursäkter som jag helt enkelt inte köper.
När han därefter tillsammans med drogakutens favoritanvändare börjar gröna A-grossisten, börjar varningsklockorna ringa.
Han grönar kända scammers och rödar gröna shoppar.
Jag har mina teorier kring den här muntorka..