2015-08-25, 17:08
Medlem
VVCs avatar
Roligt hur folk ''beställt flera gånger'' från A-grossisten när den registrerades 23 Augusti enligt Who.is

Bara en liten heads up till er som får för sig att handla.
2015-08-25, 21:20
Medlem
floOris0nfajjas avatar
kan någon förklara vad TT är för shop?
2015-08-25, 22:05
Medlem
DampNisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av floOris0nfajja
kan någon förklara vad TT är för shop?

Thetripp.net
2015-08-25, 22:07
Medlem
floOris0nfajjas avatar
Tack broder
2015-08-25, 23:07
Medlem
Sallinskiis avatar
Finns de någon som på ett diskret sätt kan yttra sig om hur TT's förpackning ser ut numera, senast jag handla därifrån var de AF- tabbar och de kom i ett vad dom kallade "vadderat kuvert" (ett vitt bubbelplast kuvert) lösa så de bara lös igenom hela kuvertet av olika färger på olika piller.

(ett enormt under att Postgubben ens levererade kuvertet ner i brevlådan då han utan tvekan sett vad de innehållit och likaså alla andra som jobbar med att hantera post också har gjort...)

Har beställt 1gram 3,4a-php därifrån och hoppas innerligt inte att deras paketering ser likadan ut nu som då för då är det kris, då min sambo är hemma före mig på Torsdag vilket dom sa att leveransen skulle vara framme till. (skulle skickats igår, så jag tog ledigt från jobbet imorgon (Onsdag) för att vara först på brevlådan, men fick besked att de skickas imorgon istället och således bör vara framme Torsdag)

Mvh.
Senast redigerad av Sallinskii 2015-08-25 kl. 23:09.
2015-08-26, 17:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VVC
Roligt hur folk ''beställt flera gånger'' från A-grossisten när den registrerades 23 Augusti enligt Who.is

Bara en liten heads up till er som får för sig att handla.

Så roligt är det väl inte? Hehe, Jag har beställt där 2 gånger både juli och augusti så dom har vart med minst sen början av juli. Men 23e aug eller om det var den 21e aug så bytte dom ju till en nätbutik istället för hemsidan dom hade innan så jag gissar att dom då köpte ny domän eftersom butik och hemsida inte är samma sak.
2015-08-26, 17:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sallinskii
Finns de någon som på ett diskret sätt kan yttra sig om hur TT's förpackning ser ut numera, senast jag handla därifrån var de AF- tabbar och de kom i ett vad dom kallade "vadderat kuvert" (ett vitt bubbelplast kuvert) lösa så de bara lös igenom hela kuvertet av olika färger på olika piller.

(ett enormt under att Postgubben ens levererade kuvertet ner i brevlådan då han utan tvekan sett vad de innehållit och likaså alla andra som jobbar med att hantera post också har gjort...)

Har beställt 1gram 3,4a-php därifrån och hoppas innerligt inte att deras paketering ser likadan ut nu som då för då är det kris, då min sambo är hemma före mig på Torsdag vilket dom sa att leveransen skulle vara framme till. (skulle skickats igår, så jag tog ledigt från jobbet imorgon (Onsdag) för att vara först på brevlådan, men fick besked att de skickas imorgon istället och således bör vara framme Torsdag)

Mvh.

Menar du TT40 SHOP? Isf är packningen likadan, jag fick i alla fall en order i fredags och där var det en amatör som packat, piller MÅSTE packas tätt och hårt för att dom inte ska stöta emot varandra och brytas ned eller att man kan skaka på brevet och höra att det är piller i.
2015-08-26, 17:51
Medlem
Sallinskiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johan3891
Menar du TT40 SHOP? Isf är packningen likadan, jag fick i alla fall en order i fredags och där var det en amatör som packat, piller MÅSTE packas tätt och hårt för att dom inte ska stöta emot varandra och brytas ned eller att man kan skaka på brevet och höra att det är piller i.

TT = the tripp, erfarenheter av packningen någon?

Mvh.
2015-08-26, 19:04
Medlem
DampNisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johan3891
Så roligt är det väl inte? Hehe, Jag har beställt där 2 gånger både juli och augusti så dom har vart med minst sen början av juli. Men 23e aug eller om det var den 21e aug så bytte dom ju till en nätbutik istället för hemsidan dom hade innan så jag gissar att dom då köpte ny domän eftersom butik och hemsida inte är samma sak.

Nämen.
Johan, bombingthestreets och snarko.. alla som backade drogakuten tillbaka på en och samma gång?
A grossisten är genomskådad.

Den Who.is jag la upp gällde A grossisten.
Då kom samma förklaring som du gav att dom bytt till en nätbutik.
Då kollade VVC upp namnet grossisten som dom ska ha hetat tidigare.
Fortfarande fel då det sas att shoppen varit aktiva i 5-6 månader men då under grossisten.
Nej varningsflagg på denna shop
2015-08-26, 19:52
Bannlyst
Smäller in en tung gröning till Thetripp.net och en enkel till a-grossisten.net

Återkommer med kvalitet på 434 tabbarna som är min första gång, måste bara säga att tabbarna är ÄCKLIGT LIKA ecstasy..Så det hoppas jag folk kan se skillnad på sen för det där är inget man ska leka med som ecstasy som man kan smälla på med näve knappar och ha de gött på.

Mvh Muntorka
2015-08-26, 21:38
Medlem
DampNisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muntorka
Smäller in en tung gröning till Thetripp.net och en enkel till a-grossisten.net

Återkommer med kvalitet på 434 tabbarna som är min första gång, måste bara säga att tabbarna är ÄCKLIGT LIKA ecstasy..Så det hoppas jag folk kan se skillnad på sen för det där är inget man ska leka med som ecstasy som man kan smälla på med näve knappar och ha de gött på.

Mvh Muntorka

Haha du grönar bode drogakuten OCH A-Grossisten.
Samt har inlägg här som antyder att du själv scammat på NP2?
Du är då en rolig filur.

Lust att förklara NP incidenten nu när du är tillbaka?
Samt varför du går och grönar Christian Hellströms scamshop och desstom påstår att dom varit aktiva länge? Backar du sveriges vidrigaste scammer eller va äre? Trodde du vart en vettig användare tills jag såg dig backa drogakuten med något som uppenbarligen är lögn då DA på nytt visade sig vara storscammers..
2015-08-26, 23:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DampNisse
Haha du grönar bode drogakuten OCH A-Grossisten.
Samt har inlägg här som antyder att du själv scammat på NP2?
Du är då en rolig filur.

Lust att förklara NP incidenten nu när du är tillbaka?
Samt varför du går och grönar Christian Hellströms scamshop och desstom påstår att dom varit aktiva länge? Backar du sveriges vidrigaste scammer eller va äre? Trodde du vart en vettig användare tills jag såg dig backa drogakuten med något som uppenbarligen är lögn då DA på nytt visade sig vara storscammers..

Edit: Ändrade detta innan MOD ser det eftersom det var precis samma visa i början av sommaren som fick mig avstängd en månad. Så ber om ursäkt för onödigt inlägg om MOD ser detta.

Btw dampnisse så skickade jag ett pm till dig med förklaringen. Helt omöjligt att inte nån gång lyckas gröna en shop som strular när man handlat så mycket som mig. Akuten är röda för mig och har varit sen juni när jag aldrig fick mina subutex och det är röding och inte gröning så visst grönade jag dom i början men snälla det var länge sen det vet du med. kickaass och akuten ÄR röda. a-grossisten.net och thetripp.net ÄR gröna sen får du prata bäst du vill mer säger jag inte tror fler än jag håller med om detta

mvh Muntorka
Senast redigerad av muntorka 2015-08-26 kl. 23:57.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in