2015-08-22, 20:43
Medlem
När jag jag var helt ny i den här världen så sorterade jag kylskåpsmagneter. Räknade och delade upp alla, sorterade. Hälften skulle stå rakt och andra hälften upp och ner. När min kompis polare märkte hur inne i detta jag var försökte ett par stycken få mig att avlägsna från sorterandet. Jag bröt ihop totalt!

Sen har jag snöat in på diverse störda saker.
* Plockade blommor ur rabatterna runt i området och knöt ca 20-23 buketter.
* gått gata upp och ner i Stockholm för att hitta snygga planscher att tapetsera en vägg med hemma i min lägenhet.
* Redigerat en och samma bild ett helt rus (en helg)
* värst av allt var när jag och min kompis svävat iväg totalt och hade varit vakna i 5,5 dygn. Fredag till torsdag och upptäckt att vi båda missat att äta, dricka, och missat jobbet hela veckan. Vi fick panik och ringde senaste kontakten vi handlat av som dök upp senare den dagen med yoghurt, bananer, gainomax, vitamin tabletter, lugnande & öl då vi båda satt totalt förstörda och hemmet var helt katastrofalt med pyssel, borstar, tavlor och massa skit. (Annars alltid välstädat, bäddat, tända ljus och färska blommor)
Sen rökte dem ner oss, gav oss xanor stavar, drack en öl och käkade lite av varje. Efter den resan har jag sagt att jag måste lägga av lördag natt. Som nu...
Citera
2015-08-24, 13:56
Medlem
Allwayz0ntops avatar
Fick för mig att min lägenhet var övervakad, så jag gick ut till en närliggande skog för att sedan sitta där och maratonrunka.
Citera
2015-08-24, 14:19
Medlem
Är det bara jag eller betyder verkligen "pundigt beteende" = "över nojigt beteende/festa till det rejält med en kraftig dos-beteende"

Det är iallafall vad 90% av er skriver om här i tråden.
För mig och dem jag känner så är "pundig" = det har gått så långt att det är skamfullt = sno Cash av sin familj för att få tag i sitt knark. Tappa alla sina värderingar och principer. Att man känner sig såpass smutsig att till och med ens psyke blir påverkat av det. Använda en o samma spruta i över en vecka och samtidigt dela den med ett par andra. Att knulla med sin langare för att få en dos av det man vill ha.

När ni "sprang fram o tillbaka mellan köksfönstret och vardagsrummet och kikade ut genom springor för att se när snuten kommer eller när den där inbillade rånaren kommer. Bygger Barriärer av möbler för att skydda mig från allmänheten. Dra ett badkar genom byn. Maratonrunka under 24 timmar" är ju bara sånt som händer alla när man tar för mycket tjack under ett längre race.

Självklart finns det några få nojjiga stunder som övergår till skamligt men då ska det vara grovt som grusgropen i umeå där 3st polare hade begått ett rån, en av dom går och lägger sig och dom andra 2 tar tjack och börjar noja upp varandra om att den sovande polaren kommer ta hela bytet så fort dom har däckat och till slut tar dom livet av polaren och dumpar hans kropp i en grusgrop.

Det här är inte en "eran mest övernojigaste rusrapport"-tråd.
So Come On, tell us something shameful.
Senast redigerad av Maketo 2015-08-24 kl. 14:23.
Citera
2015-08-24, 21:09
Medlem
Något pundigt jag gjort var väl när jag grävde ut sedlar ur min svärfars plånbok, så kommer min mamma in och frågar vad fan jag styr med, svarar: "JAG KOLLAR BARA!" Sitter med 500 i handen, hon ber mig att lägga tillbaka den och lämnar mig ifred. Går därifrån lite skamsen, men lyckades endå få med mig 600 utöver de 500 jag var tvungen att stoppa tillbaka.

Annars... Typ käka upp en hel toarulle för att man ska ha nått att tugga på, och sen komma fram till att det ena toapappersorten är godare än den andra.
Citera
2015-08-25, 14:20
Medlem
svampssons avatar
det är väl tjackrunkandet som kan pågå i 10 timmar utan problem
Citera
2015-08-26, 21:49
Medlem
MicrograMs avatar
Kan få "mark-psykos" som jag vill kalla det.

Det är alltså ett maniskt letande på alla fyra och undersöka vad man kan hitta på marken/golvet. Har dock hittat lite smått och gott emellanåt (benzo, MDMA, pengar m.m.), men i 9 fall av 10 kryper jag bara omkring och hoppas på att finna något intressant, vilket typ aldrig händer.

Detta kan pågå en hel natt eller längre tills det börjar göra ont i kroppen och dagsljus börjar fylla rummet.

Har även hittat en väska på en gräsmatta som någon dumpat som skräp men knäpp som jag var letade jag runt i gräset efter innehållet som eventuellt måste slungats ur den trasiga handväskan och spridits över ett par kvadratmeter. Fick hallisar om kort, nycklar och smycken som bara sjönk djupare ner i jorden ju mer jag grävde efter dem
Slutade med att en polare cyklade förbi och avbröt mig när jag grävt relativt stora hål med mina bara händer och ser ut som en otvättad gruvarbetare (såg för jävla smutsig ut).

Det är nog det märkligaste jag har ägnat mig åt under höga doser amfetamin, annars är det det vanliga; går igenom grovsoprum, meckar med cyklar, städar - stökar ner - städar, går på urban exploration-utflykter....
Senast redigerad av MicrograM 2015-08-26 kl. 21:51.
Citera
2015-08-26, 21:51
Bannlyst
alla starbucks toaletter man besökt i-landsproblem kanske
Citera
2015-08-27, 05:45
Medlem
General-snuss avatar
Ibland är jag så jävla fattig så jag går ut o letar ciggfimpar för tobak, samma sak gäller fast ibland letar jag joint fimpar
Citera
2015-09-03, 02:55
Medlem
f0cuss avatar
När jag missbrukade som värst och inte hade tillgång till vatten på de offentliga toaletter jag besökte så drog jag bara en spol i toan och föll pumpen där. Lite skitigt kan man ju tycka såhär i efterhand.
Citera
2015-09-04, 06:56
Medlem
mg57s avatar
Blir skitnödig varje gång polarn hör av sig att tjacket är på ingång
Citera
2015-09-14, 20:22
Medlem
Greons avatar
Ngt pundigt..... ar nar man rokt en cigg, och sen sniffar snyggt pa fingrarna for att fa ut de sista av nikotinet...

//G
Senast redigerad av Greon 2015-09-14 kl. 20:36.
Citera
2015-09-14, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allwayz0ntop
Fick för mig att min lägenhet var övervakad, så jag gick ut till en närliggande skog för att sedan sitta där och maratonrunka.
Ha ha ha så bra Endast något en amfetaminist skulle göra!

Har nog inte så jätte mycket hyss för mig själv. Det mesta lär man sig handskas med med tiden. Det ska vara porren då som jag har lätt att fastna i, och kanske lite diverse nojjor. Men inte alls så grov som vissa här verkar få. Å andra sidan så brukar de skevaste beteendena inte starta förren efter ett par dar och jag tar aldrig så länge nu mera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in