Kan få "mark-psykos" som jag vill kalla det.
Det är alltså ett maniskt letande på alla fyra och undersöka vad man kan hitta på marken/golvet. Har dock hittat lite smått och gott emellanåt (benzo, MDMA, pengar m.m.), men i 9 fall av 10 kryper jag bara omkring och hoppas på att finna något intressant, vilket typ aldrig händer.
Detta kan pågå en hel natt eller längre tills det börjar göra ont i kroppen och dagsljus börjar fylla rummet.
Har även hittat en väska på en gräsmatta som någon dumpat som skräp men knäpp som jag var letade jag runt i gräset efter innehållet som eventuellt måste slungats ur den trasiga handväskan och spridits över ett par kvadratmeter. Fick hallisar om kort, nycklar och smycken som bara sjönk djupare ner i jorden ju mer jag grävde efter dem
Slutade med att en polare cyklade förbi och avbröt mig när jag grävt relativt stora hål med mina bara händer och ser ut som en otvättad gruvarbetare (såg för jävla smutsig ut).
Det är nog det märkligaste jag har ägnat mig åt under höga doser amfetamin, annars är det det vanliga; går igenom grovsoprum, meckar med cyklar, städar - stökar ner - städar, går på urban exploration-utflykter....