2015-08-26, 20:21
Medlem
kejsarinnakanels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vallero
Skriver du inlägg bara för skrivandets skull?
Nej, jag ville vara "säker" på att det var polisen som tog med boden. Självklart om det var mord - eller -fyndplatsen. Om någon annan flyttat den så kan den avskrivas som ointressant/ färdigundersökt. frågan kan låta basal men svaren hittills är aningen svävande, ingen tycks sett polisen föra bort den, eller läst att så skett.
om jag skriver för skrivandets skull...närå jag får massor av betalt för det här, får inte du?
2015-08-26, 20:22
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brainstorm11
Det var den yngre av bröderna som tog i handsken

Vem säger det förutom att du gör det, har du någon källa så att vi kan få mer information?
2015-08-26, 20:22
Medlem
XeniaOnatopps avatar
Citat:
Så det här är fel: http://www.expressen.se/gt/brodernas-mamma-jag-kan-inget-ata/
Citat:
– Min äldste son hittade en handske i den lada där han arbetade på måndagen. Han lyfte upp den, tittade på den och lade tillbaka den.
Mycket diskussion gick ner i vasken där.
2015-08-26, 20:26
Medlem
Theforeigners avatar
Citat:

Hur vet du det?
2015-08-26, 20:41
Medlem
Det där med balkongen blev tydligen fel. Delgav bara vad de som nyligen träffat Cafeägarinnan hade sagt till mig. De kan ha missuppfattat detta med balkong, men boningshus finns i omgivningarna.
Men ok, jag kanske endast sprider dynga som någon skrev. Får väl lära mig hädanefter att vara källkritisk. Förlåt.
2015-08-26, 20:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av tessylin
Det där med balkongen blev tydligen fel. Delgav bara vad de som nyligen träffat Cafeägarinnan hade sagt till mig. De kan ha missuppfattat detta med balkong, men boningshus finns i omgivningarna.
Men ok, jag kanske endast sprider dynga som någon skrev. Får väl lära mig hädanefter att vara källkritisk. Förlåt.

Som vanligt är det den nyaste medlemmen här inne som berättar saker som ingen annan vet. Trollvarning.
2015-08-26, 20:43
Medlem
Har hört det från dom andra som tog i handsken
2015-08-26, 20:44
Medlem
XeniaOnatopps avatar
Citat:
Har hört det från dom andra som tog i handsken
Vilka var det?
2015-08-26, 20:46
Medlem
XeniaOnatopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Som vanligt är det den nyaste medlemmen här inne som berättar saker som ingen annan vet. Trollvarning.
Men, det måste inte vara troll. Det kan vara någon som har något sant och intressant att förmedla, och registrerade sig därför.
2015-08-26, 20:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av XeniaOnatopp
Men, det måste inte vara troll. Det kan vara någon som har något sant och intressant att förmedla, och registrerade sig därför.

Du ifrågasätter poliser och vad förundersökningsledare har att säga om fallet men så fort det dyker upp en random nyreggad användare här på fb då är det plötsligt trovärdigt, du har totalt tappat i trovärdighet, hänger på tråden 18 h om dygnet
2015-08-26, 20:55
Medlem
Aj, lå och den yngre brodern. Har hört det från en av männen.

Angående söndagen så var bröderna lediga den söndagen, alla söndagar också för den delen.
2015-08-26, 20:57
Medlem
Jag tänker på helikopterrånets pilot när det babblas om dna-spår och arbete. Piloten sa att det berodde på att han hade jobbat i den helikoptern. Men tydligen räckte inte det som försvar eftersom han dömdes.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in