Citat:
Ursprungligen postat av
Neuschwabenland
Vet man inte att heliocentrismen är död och begraven för det är den för alla som tillämpar sann vetenskap i sin bedömning av saker och ting så har man uppenbarligen sovit under en sten dom sista 2 åren och har man nu gjort det och alltså då uppenbarligen inte vet någonting så varför skulle någon som jag ens bemöta er?
Troligtvis är det lättare att lära din katt tyska än för dig att presentera belägg.
Jag följer forskningsfronten tämligen väl, på en rad naturvetenskapliga områden. Gör du?
Vad är "sann vetenskap" och hur skiljer den sig från dina påståenden som är pseudovetenskap? Tips: pseudo betyder falsk...
Jag lutar mig på vetenskaplig metod och jag vet att det är metoden som ska hållas för "sann", inte dess resultat. Du är dock dogmatisk eftersom du litar på dina
resultat utan att ha en metod. Vad menar du har hänt de senaste två åren? Är det bara du som inte kan skilja på vad du gör och vad omgivningen gör, dvs du har grävt ner dig i en grop som ingen kan resonera dig ut ur, eftersom du aldrig
resonerat dig in i den.
Presentera belägg eller håll klaffen! Det är vad som gäller. Du är inte i någon position att avkräva bevis av andra.