Citat:
Ursprungligen postat av
VitruvianskeMannen
Hagamannen är naturligtvis en fruktansvärd våldtäktsman (som har avtjänat sitt straff enligt den straffskala vi har i Sverige).
Men i samma klass har vi ju ett flertal andra personer. Nu senast IKEA-negern som dödshögg 2 pers inne på IKEAs köksavdelning. Ska han också misshandlas tycker ni? Eller negern Ephrem Tadele Yohannes som dödsvåldtog stackars Elin Krantz och förvandlade hennes kropp till oigenkännlighet innan han murade in henne bakom några stenar i Göteborg. Ska han också misshandlas tycker ni?
På fråga 1 svarar jag nej
På fråga 2 svarar jag ja... men bara om jag får slita ut hans ändtarm medan han lever.
Vill du veta varför? 1 jo för att negern som knivmördade två på Ikea är förmodligen sinnesjuk, och jag tycker inte man skall varken misshandla eller döda folk som är sinnesjuka. en vettig bedömnig från läkare skulle jag föredra.
2. Ja han våldtog och skändade en kvinna på det grövsta sätt jag någonsin sett (jag har sett mycket, tro mig)
Om vi då tar Niklas Lidgren som 3. han förtjänar ett jävla kokstryk varannan dag i 50år framöver... och då menar jag analblekning och inte light, varannan dag tills hans anus brinner upp .
Var det något mer?