Citat:
Ursprungligen postat av
FreedomDeep
På vilket sätt skulle Henning Witte vara galen menar du? Han kanske är så frisk och normal man bara kan vara jämfört med vissa?!
Jag hårddrog det som att han kan antingen vara en frisk charlatan som utnyttjar folk (t.ex. har han ju beskyllts för att ha lånat pengar i anhörigföreningen för Estonia's namn - 350.000 har jag för mig att det var), utnyttjar utsattas naivitet, desperation och godtrogenhet till att ta deras pengar för föreläsningar, böcker, annonsering på hemsidan etc.
Alternativt så tror han faktiskt på allt det han skriver och pratar om (Att media kontrolleras av MUST, Gangstalking, mind control, black Goo, konspirationer om Wallenberg, att Hitler hade atombomber, att månlandningen aldrig skedde, konspirationsteorier om bankväsendet och hur mycket mer som helst...), då skulle jag inte tveka att kalla honom spritt språngande galen.
Citat:
Nja, alla länkar går inte till styrelsens egna hemsidor. På hemsidan finns i alla fall en länk annorstädes; till en dokumentär som visats på Russa Today: Mind Control – Remote Neural Monitoring;
https://eucach.wordpress.com/2013/07/14/mind-control-remote-neural-monitoring-daniel-estulin-and-magnus-olsson-on-russia-today/
Om du klickar på menyn "Links" så går alla där uppradade länkarna till styrelsens/ledningens egna hemsidor..
Citat:
Att ersätta Raini-Leena Kilde kan bli svårt då hon var något extra i denna fråga. Möjligen får du rätt i att hon kanske deltar via något medium. Har du otur är det dock du som får utgöra medium för henne såtillvida att 'hennes röst' - läs ljudöverföringar - träffar en viss punkt på ditt bakhuvud varpå du uppfattar att det är Raini-Leena medan det i själva verket torde handla om kommunikation med en dator (voice to skull teknologi)...
jösses...