2015-08-21, 12:49
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Har sätt ett par nära som haft kunskap om mig beroende, tolkat på deras beteende senare på TV och även ett par till runt.
------------
Dessa kanske bara blir vittnen då folk har nog blivit lurade och då jag tidigare bara hållit käft så förstår jag det också, men det är bra spår till nästet av dessa torterare .

Jag förstår inte vad du skriver.
Citera
2015-08-21, 12:51
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Jag förstår inte vad du skriver.

Var lite snabb där titta igen jag har redigerat , kan inte säga nu vilka kanaler eller program , men det blir intressant om någon mer har uppmärksammat detta
Citera
2015-08-21, 13:20
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Var lite snabb där titta igen jag har redigerat , kan inte säga nu vilka kanaler eller program , men det blir intressant om någon mer har uppmärksammat detta

Så du har känt igen någon på tv nån gång men du minns inte när eller var - det låter knappast som att de är tv-kändisar, eller missförstod jag?
Citera
2015-08-21, 13:24
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Så du har känt igen någon på tv nån gång men du minns inte när eller var - det låter knappast som att de är tv-kändisar, eller missförstod jag?
Felpostning
Senast redigerad av Harfager 2015-08-21 kl. 13:29.
Citera
2015-08-21, 13:28
Medlem
Harfagers avatar
Citat:

Hur är det med din läsförståelse? Kan inte outa dessa här, jag har respekt för folks väl och vä trotts att dessa struntat i mitt väl och det skulle bli fel om folk började spring efter dem direkt och sedan tvingades jag försvara dem med möjliga orsaker varför och hit och dit , det måste bli i rätt ordning .
Citera
2015-08-21, 13:32
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Hur är det med din läsförståelse? Kan inte outa dessa här, jag har respekt för folks väl och vä trotts att dessa struntat i mitt väl och det skulle bli fel om folk började spring efter dem direkt och sedan tvingades jag försvara dem med möjliga orsaker varför och hit och dit , det måste bli i rätt ordning .

Min läsförståelse var lite fel där, program serier alla känner inte igen dem förutom en som var väldigt konstig i sitt uppträdande mot mig och jag tänkte senare , fan är det inte den på tv som dessutom bytt namnet , men där är jag osäker på den sista men lätt att kolla då jag gjorde en klagan på den udda uppträdande personen.
Senast redigerad av Harfager 2015-08-21 kl. 13:36.
Citera
2015-08-21, 13:40
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Min läsförståelse var lite fel där, program serier alla känner inte igen dem förutom en som var väldigt konstig i sitt uppträdande mot mig och jag tänkte senare , fan är det inte den på tv som dessutom bytt namnet , men där är jag osäker på den sista men lätt att kolla då jag gjorde en klagan på den udda uppträdande personen.

Det går att tolka ditt inlägg på flera sätt och jag skrev t.o.m. att jag kanske missförstod dig så du behöver inte hetsa upp dig så...
Jag tror inte vi kommer längre med detta innan du lämnat in din stämningsansökan och är villig att "go public" med vad du har.
Citera
2015-08-21, 13:50
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Det går att tolka ditt inlägg på flera sätt och jag skrev t.o.m. att jag kanske missförstod dig så du behöver inte hetsa upp dig så...
Jag tror inte vi kommer längre med detta innan du lämnat in din stämningsansökan och är villig att "go public" med vad du har.

Sorry om jag ställt in mig på hetsigt läge , alla kommentarer som man förstår även jag skulle kunna lagt om jag inte vetat om att detta existerar tröttar en då man försöker tala allvar.

Om man ser , upplever konstiga saker upprepat så är mitt råd dokumentera , spela in , det kan vara hallisar och övertolkningar men det kan vara riktigt också och det är svårt för en jurist eller liknande att ens överväga något om man inte har det endaste bevis.

Skulle en jurist spenderar massa timmar för en fattig person för att sedan upptäcka att det var bara inbillningar så förlorar ju denna både tid och energi , en rik kan kompensera detektivarbeten men inte jag även om jag har en tips rad nu på Lördag så kan jag inte garantera något
Citera
2015-08-21, 18:23
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Du kan ha rätt, han kanske bara är galen, jag tvivlar dock på det. Märkte du t.ex. att alla länkar de har på "organisationens" hemsida går till styrelsemedlemmarnas/ledningens* egna hemsidor?
(http://www.mindcontrol.se / http://www.mind-computer.com / http://www.whitetv.se / http://www.nanobrainimplant.com)

(Hoppas de ersätter Rauni-Leena Kilde i styrelsen snart - det kan bli lite stelt på mötena annars med tanke på att hon dog i vintras, men hon kanske deltar via något medium?)
https://eucach.wordpress.com/members/eucach-members-dr-rauni-kilde/

På vilket sätt skulle Henning Witte vara galen menar du? Han kanske är så frisk och normal man bara kan vara jämfört med vissa?!

Nja, alla länkar går inte till styrelsens egna hemsidor. På hemsidan finns i alla fall en länk annorstädes; till en dokumentär som visats på Russa Today: Mind Control – Remote Neural Monitoring; https://eucach.wordpress.com/2013/07/14/mind-control-remote-neural-monitoring-daniel-estulin-and-magnus-olsson-on-russia-today/

Att ersätta Raini-Leena Kilde kan bli svårt då hon var något extra i denna fråga. Möjligen får du rätt i att hon kanske deltar via något medium. Har du otur är det dock du som får utgöra medium för henne såtillvida att 'hennes röst' - läs ljudöverföringar - träffar en viss punkt på ditt bakhuvud varpå du uppfattar att det är Raini-Leena medan det i själva verket torde handla om kommunikation med en dator (voice to skull teknologi)...
Senast redigerad av FreedomDeep 2015-08-21 kl. 18:26.
Citera
2015-08-21, 18:41
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreedomDeep
På vilket sätt skulle Henning Witte vara galen menar du? Han kanske är så frisk och normal man bara kan vara jämfört med vissa?!

Jag hårddrog det som att han kan antingen vara en frisk charlatan som utnyttjar folk (t.ex. har han ju beskyllts för att ha lånat pengar i anhörigföreningen för Estonia's namn - 350.000 har jag för mig att det var), utnyttjar utsattas naivitet, desperation och godtrogenhet till att ta deras pengar för föreläsningar, böcker, annonsering på hemsidan etc.

Alternativt så tror han faktiskt på allt det han skriver och pratar om (Att media kontrolleras av MUST, Gangstalking, mind control, black Goo, konspirationer om Wallenberg, att Hitler hade atombomber, att månlandningen aldrig skedde, konspirationsteorier om bankväsendet och hur mycket mer som helst...), då skulle jag inte tveka att kalla honom spritt språngande galen.

Citat:
Nja, alla länkar går inte till styrelsens egna hemsidor. På hemsidan finns i alla fall en länk annorstädes; till en dokumentär som visats på Russa Today: Mind Control – Remote Neural Monitoring; https://eucach.wordpress.com/2013/07/14/mind-control-remote-neural-monitoring-daniel-estulin-and-magnus-olsson-on-russia-today/
Om du klickar på menyn "Links" så går alla där uppradade länkarna till styrelsens/ledningens egna hemsidor..

Citat:
Att ersätta Raini-Leena Kilde kan bli svårt då hon var något extra i denna fråga. Möjligen får du rätt i att hon kanske deltar via något medium. Har du otur är det dock du som får utgöra medium för henne såtillvida att 'hennes röst' - läs ljudöverföringar - träffar en viss punkt på ditt bakhuvud varpå du uppfattar att det är Raini-Leena medan det i själva verket torde handla om kommunikation med en dator (voice to skull teknologi)...
jösses...
Citera
2015-08-21, 21:06
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Jag hårddrog det som att han kan antingen vara en frisk charlatan som utnyttjar folk (t.ex. har han ju beskyllts för att ha lånat pengar i anhörigföreningen för Estonia's namn - 350.000 har jag för mig att det var), utnyttjar utsattas naivitet, desperation och godtrogenhet till att ta deras pengar för föreläsningar, böcker, annonsering på hemsidan etc.

Alternativt så tror han faktiskt på allt det han skriver och pratar om (Att media kontrolleras av MUST, Gangstalking, mind control, black Goo, konspirationer om Wallenberg, att Hitler hade atombomber, att månlandningen aldrig skedde, konspirationsteorier om bankväsendet och hur mycket mer som helst...), då skulle jag inte tveka att kalla honom spritt språngande galen.

Så enligt dig är Witte antingen charlatan eller galen…

Kanske försöker han snarare skapa ett bättre samhälle – inte minst genom sitt speciella engagemang i frågorna gällande mind control och bankväsendet? Kanske försöker han snarare vara ett okontrollerat nyhetsmedium och släppa fram information som det annars inte skrivs om eller kommenteras?

För övrigt så har han kanske redan tillräckligt med pengar? Att han skulle vara någon charlatan har jag svårt att tro exempelvis erbjuder han medlemmar av sin hemsida att ta del av eventuella reklamintäkter och några böcker gällande mind control eller bankbedrägeriet har han mig veterligen inte skrivit om och inkomsterna från föreläsningar i dessa frågor torde inte sträcka sig mer än till typ gratis övernattning om jag får spekulera.

Helt apropå; du kanske borde ha ett lite mer öppet förhållningssätt till världen?
Citera
2015-08-21, 21:30
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreedomDeep
Så enligt dig är Witte antingen charlatan eller galen…

Kanske försöker han snarare skapa ett bättre samhälle – inte minst genom sitt speciella engagemang i frågorna gällande mind control och bankväsendet? Kanske försöker han snarare vara ett okontrollerat nyhetsmedium och släppa fram information som det annars inte skrivs om eller kommenteras?

För övrigt så har han kanske redan tillräckligt med pengar? Att han skulle vara någon charlatan har jag svårt att tro exempelvis erbjuder han medlemmar av sin hemsida att ta del av eventuella reklamintäkter och några böcker gällande mind control eller bankbedrägeriet har han mig veterligen inte skrivit om och inkomsterna från föreläsningar i dessa frågor torde inte sträcka sig mer än till typ gratis övernattning om jag får spekulera.

Det är, som jag skrev tidigare, möjligt att han tror på allt han skriver om, och att han försöker göra världen bättre, det går fint att sortera in det beteendet under mitt alternativ "han är galen". Och det är givetvis ett bra mycket mer sympatiskt alternativ än att han skulle vara en charlatan.
Att han skulle tro på alla dessa konspirationsteorier utifrån ett sunt friskt förhållningssätt och efter övervägande av relevant information är fullständigt otänkbart för ungefär 99% av befolkningen (och dit räknar jag mig själv).

Citat:
Helt apropå; du kanske borde ha ett lite mer öppet förhållningssätt till världen?
Ja det kanske jag borde. Om det fanns anledning .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in