Citat:
Ursprungligen postat av
EliasAlucard
Jesse Ventura gillar honom, vilket är ett positivt tecken:
Jesse Ventura On Running With Donald Trump on Cnn 'Trump Is Wonderful':
https://www.youtube.com/watch?v=JmKXzC0bT1k
Ventura är en konspirationsteoretisk idiot.
Citat:
Ursprungligen postat av
EliasAlucard
Du låter väldigt snobbig i ditt omdöme. Titta på den här Newsmax intervjun från 2011:
Sett. Jag vet bättre än andra då blir det lätt så. Har inte respekt för folks "åsikter" överhuvudtaget, jag har respekt för fakta och argument. Vad Trump häver ur sig är bara en massa idiotiskt strunt. Såg nu intervju med Bill O'Reilly där han påstår att 14th amendment inte ger birthright citizenship, att invandirngen kostar 113 miljarder och att det bidrar till ökad kriminalitet. Allting är idioti, osanningar, falskheter och återigen idioti.
Citat:
Ursprungligen postat av
EliasAlucard
Och säg mig, vad är det som är clownigt eller korkat med Trump där? Hur är han inte seriös? Att han till skillnad från alla andra robotpolitiker har humor och mobbar Rosie O'Donnell är ju bara kul.
Han kan inte prata koherent. Jag talar bättre Engelska än honom. Han förstår inte ämnena. Han har ingen sofistikering och kunskap om hur politiska systemet fungerar eller ens vad det innebär att vara president. Han vet inte ens vad grundlagen är för någonting. Sen har han inte humor, han häver ur sig epiteter likt en clown som vill ha uppmärksamhet. Om det är humor är jag en komiker.
Desto mer han blir älskad av er smuts här på flashback, desto mer övertygad blir jag i mitt hat till honom och desto mer förstår jag vilka som tilltalas - folk som inte borde ha rösträtt överhuvudtaget.
Citat:
Ursprungligen postat av
Grifter DCLXVI
Anledningen till att du hatar Trump tror jag är för att han är jävligt lik dig. Exakt samma metodik som Trump. och du behandlar folk som inte tycker om dig på exakt samma sätt.So, Well said, well said.Du är vår svenska Donald Trump.
Snälla gubben, alla som har lite pondus och står upp mot idioter är inte som Trump. Till exempel talar ju han för smutset, jag talar emot dem. Han använder noll logos och bara patos, jag är tvärtom. Det är väldigt annorlunda.
Citat:
Ursprungligen postat av
Grifter DCLXVI
On Topic: Trump är urtypen för den amerikanska drömmen.
Att ärva 250 miljoner från sin far, sen använda staten för att vräka oskyldiga medborgare och bygga sitt imperium på den stölda marken? Nej. Den Amerikanska drömmen är inte att fuska sig till rikedom.
Citat:
Ursprungligen postat av
Grifter DCLXVI
En Cowboy som helt och hållet gör som han vill och går sin egen väg och är otrolig framgångsrik, ur den synvinkeln har han stora chanser att vinna många röster speciellt från från "silent majority".
Silent majority borde fortsätta hålla käft. Det är rätt bra att vissa inte röstar, om alternativet är att de röstar på Trump förstår man ju varför de stannar hemma, de är för korkade för att förstå någonting om politiska processen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Grifter DCLXVI
Något jag funderar på, om Trump skulle förlora valet, tror ni att han skulle försöka gå vidare ändå, typ försöka dela landet eller bidra till att skapa oroligheter? Han verkar vara en mycket dålig förlorare.
Han kan nog göra vad som helst för att hans kompisar i Clinton-familjen når presidenthuset. Jag tror inte en sekund på att han är Republikan, han driver bara detta för att få dem att se dåliga ut. Han är en uppenbar sociopat som kan spela såhär inför kulisserna och lura folk.
Citat:
Ursprungligen postat av
experten10
Han har? Han? Utifrån det du skriver så kan man helt klart dra slutsatsen att någon har en fullständigt vidrig personlighet. Men inte Trump - någon annan. Gissa vem?
Jävla fjant. Jag kandiderar inte till presidentposten. Men vad stiltypiskt att du bara kan svara med attityd och inte i sak.
Citat:
Ursprungligen postat av
experten10
I övrigt innehåller ditt inlägg önsketänkande. Nästan varje sak du tar upp har jag vederlagt tidigare i tråden. Och ja, hans favorability rating hos republikanska kvinnor ligger 60%. För män: 57%.
Nej, vad fan snackar du om. Det är 50% för kvinnor och 59% för män. Men vad spelar det för roll? Generellt inom partiet finns det ingen som folk vägrar rösta på så mycket, i generella valet har han den lägsta favorabilityn på 30 år. Ni är ju så jävla korkade ni brunskjortor att ni fattar ju inte att han kommer bara ge segern till Hillary på walkover.
http://www.gallup.com/poll/184634/trump-favorability-among-women-typical-gop-candidates.aspx
Jag hänvisar uppenbarligen till artikeln i HuffPo och den på fivethirtyeight som tar upp rader med polls om hur omöjligt det är för honom att vinna.
Citat:
Ursprungligen postat av
experten10
Jag drar att du är driven av två saker. Den första är hat. Det medger du öppet och framgår tydligt ovan. Den andra är ideologi.
Precis som du då. Som är driven till ett hat mot invandrare och en ideologi om nationalism. Men ja, jag är öppen med att jag hatar Trump, jag hatar absolut allting med honom. Jag har inte sett honom ta en enda korrekt ställning i någon politisk fråga. Han är fel i varje fråga, bara för mer stat, överallt.
Citat:
Ursprungligen postat av
experten10
Du är Rand Paul fan i någon grad. Därav vill jag tillägna dig det här klippet.
https://www.youtube.com/watch?v=jYknM-sLMy4&feature=youtu.be
Som sagt, bara en massa attityd, noll substans. Jag förstår att han tilltalar idioter som dig själv.
Rand har ju rätt i sak. Trump är i fel parti om han fortfarande tycker single payer är en bra idé. Sen är det uppenbart att Trump är rätt otrogen partiet och man kan undra varför han ens kandiderar för repubikanerna, han är ju fan mer med demokraterna på viktiga issues, visserligen är han avgrundshögeridiot i invandringsfrågan och bombhöger i mellanöstern, men han tar verkligen upp de absolut felaktigaste ställningarna i varje fråga - alltid för mer stat. Gillar väl ni som helst vill ha en totalitär fascistdiktatur i Sverige.
Citat:
Ursprungligen postat av
experten10
Jo, det ska jag visa dig.
Finns ju noll där som visar på någon likhet förutom vad media säger om hans chanser att vinna. Ge mig någon fråga där de ens håller med, jag undrar genuint. Det enda du verkar bry dig är "krossa establishment" som nån liten fjortis som vill vara trotsig mot allt och alla. Och okej, jag förstår den känslan. Men testa va lite vuxen, vi snackar om vem som ska kontrollera världens största armé. Och du vill ha den här clownen? Det borde direkt kvalificera en för tvångsskolning.