Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-03-04, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Fast daesh är ganska hatade av Iran, detta är extra tydligt då de har erbjudit att hjälpa till att slåss mot dem samtidigt så är väl daesh närmre vänner med Saudiarabie än Iran.

Så på den punkten så tycker jag att han är oinsatt.

Jag håller med dig han är inte alls insatt i det religiösa wahabisternas framfart. Psykopat ideologin som IS håller på med kommer från SauidiArabien....(som är extremt allierade med USA)
2016-03-04, 21:29
Medlem
Sigma:Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menved
Jo det kan du. Tricket för att läsa artiklar på WSJ är att googla rubriken och sedan klicka på första träffen. Varför det funkar är det nog ingen som vet men det funkar.

För att kommentera själva artikeln: Det här är något av det mest positiva som kommit ut så här långt. Det visar två saker. Dels kan Trump lyssna på rådgivare, vilket han säkert gjort i det här fallet. Dels kan han ändra sig. Han har klara narcissistiska drag men inte värre än att han kan acceptera att han haft fel i någon fråga och låta hela USA få veta det.

Jag har bidragit till tråden sedan september förra året och jag har kritiserat Trump för två saker: att han var för tortyr och att han hotade stämma Cruz, och jag förklarade varför det senare var en dålig idé. Nu backar han i tortyr-frågan och stämningen mot Cruz rann ut i sanden.
Tack för det knepet

Jag tycker det är väldigt uppfriskande att se att Trump är kapabel till att ta den hållningen. Tortyr är en het fråga alltid. Tortyr är ett instrument som öppet har använts i många adminstrationer, inklusive den nuvarande. Ofta påhejade av samma väljarbas som nu stödjer Trump. Det är lite ironiskt.
2016-03-04, 21:34
Bannlyst
jävlar hillary börjar med lite smygattacker mot trump nu hon oroar sig skarpt för att det blir han
2016-03-04, 21:38
Medlem
Prodelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M1s4n7hr0p3
fattar inte hur han gör det! varenda jävla dag nästan har han varit och gjort något! enligt hans doktor så har han sjukt bra hälsa

Han sover också bara 4 timmar per dygn, killen har enorm ork.
2016-03-04, 21:39
Medlem
godhetsapostelns avatar
Tycker folk har dålig koll....även i USA. Trump attraherar nya väljare till det republikanska partiet. Med honom som kandidat har man goda chanser att vinna nya stater som new york.
Haha, han är onekligen lite fyrkantig....och han har inte ett rätt när det gäller global uppvärmning. Men han är onekligen smart. Kanske har han sett längre än oss andra och inser att Hillary är svagare än många tror.
Är övertygad om att partiet sluter upp bakom Trump. Däremot kan det bli fullt krig mellan honom och judarna i ett presidentval.
2016-03-04, 21:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Prodelin
Han sover också bara 4 timmar per dygn, killen har enorm ork.

haha shit ja, läste något om det också, trodde att det var ett rykte!
2016-03-04, 21:49
Medlem
Citat:
haha shit ja, läste något om det också, trodde att det var ett rykte!

Han tar nog sina naps under tex transporter.

Man brukar överdriva "starka mäns" egenskaper - Hitler sov tex aldrig, han hade ett öga öppet hela tiden, precis som Odin.

Om det beror på att han dricker kopiösa mängder kaffe med amfetaminer i eller om det beror på geriatrisk rastlöshet är upp till läsaren.
2016-03-04, 22:12
Medlem
Efter att ha tittat på lite intervjuer så är det ganska klart att Trump aldrig kommer bli president. Vinner han alla delegater så kommer Romney och jävlarna att starta ett 3e parti. Vilket är så jävla sjukt att avundsjuka kan göra folk så galna. Hoppas Trump vinner ändå och splittrar det republikanska partiet. Så att Romney och hans vänner aldrig får makten de närmaste 100 åren.
2016-03-04, 22:17
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Efter att ha tittat på lite intervjuer så är det ganska klart att Trump aldrig kommer bli president. Vinner han alla delegater så kommer Romney och jävlarna att starta ett 3e parti. Vilket är så jävla sjukt att avundsjuka kan göra folk så galna. Hoppas Trump vinner ändå och splittrar det republikanska partiet. Så att Romney och hans vänner aldrig får makten de närmaste 100 åren.

Om inte Trump vinner så är det ju verkligen inte tack vare Romney. Tyärtom är han en väldigt bra aktivist för Trup just nu.
2016-03-04, 22:20
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
fattar inte hur han gör det! varenda jävla dag nästan har han varit och gjort något! enligt hans doktor så har han sjukt bra hälsa

Men så börjar han se bra sliten ut nu också, se segertalet i Florida.
2016-03-04, 22:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Y2W
Han var mer besviken än trött
2016-03-04, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Y2W

Håller jag inte med om. De två senaste talen i Michigan var han piggare och bättre än någonsin och publiken älskade honom. Om han är trött när han landar i New Orleans om ett par timmar är det honom förlåtet, men jag tror inte det. Listen to me folks! Its never gonna hapend!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in