2015-08-19, 22:40
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Du och kotten kör med samma taktik ,se inlägg 682 och 683 , ni blandar in olika skribenters ord riktat till en skribent som aldrig yttrat vissa av påståendena, tröttande. Verkar medvetet

Var inlägget tidigare känsligt? Jag vill inte bränna någon seriös, de är de jag haft runt mig som måste lagföras ....

Ska sända mina mejl igen med Tor , nästa månad, man vill ju inte tjata om de första kommit fram

Ang trovärdighet så är du inte rätt person att avgöra det.

Nu vet jag inte riktigt vad du pratar om för "taktik" men det spelar väl mindre roll, du skriver ju om en massa saker som jag inte känner till när du skriver till mig också - som inlägget jag svarade på där du babblade om nån okänd bil och random folk som styr upp i förorterna. Jag har å andra sidan inte förväntat mig annat än att få förvirrade svar i de här trådarna..

En koncis fråga dock: Varför ska du vänta till nästa månad med att försöka maila igen?
Varför ringer/går du inte till polisen direkt när du vaknar imorgon?
Varför åker/går du inte till närmaste advokat imorgon och får det här överstökat?
Varför i hela friden skickar du inte helt enkelt ett antal brev till olika advokatbyråer (och kanske till några journalister?) redan ikväll?

Vad blir bättre av att sitta hemma och fundera på om dina mail från gud vet hur länge sedan har kommit fram eller ej..???
Citera
2015-08-19, 22:55
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Nu vet jag inte riktigt vad du pratar om för "taktik" men det spelar väl mindre roll, du skriver ju om en massa saker som jag inte känner till när du skriver till mig också - som inlägget jag svarade på där du babblade om nån okänd bil och random folk som styr upp i förorterna. Jag har å andra sidan inte förväntat mig annat än att få förvirrade svar i de här trådarna..

En koncis fråga dock: Varför ska du vänta till nästa månad med att försöka maila igen?
Varför ringer/går du inte till polisen direkt när du vaknar imorgon?
Varför åker/går du inte till närmaste advokat imorgon och får det här överstökat?
Varför i hela friden skickar du inte helt enkelt ett antal brev till olika advokatbyråer (och kanske till några journalister?) redan ikväll?

Vad blir bättre av att sitta hemma och fundera på om dina mail från gud vet hur länge sedan har kommit fram eller ej..???

Tar den koncisa frågan : Semestertider

Ska pröva sända detta med Tor och se om det kommer fram .

Journalister har jag också sänt till samtidigt som juristerna och då dessa klar beskriver att man bör sända krypterat och jag inte gjorde det så lär det blivit norpat på vägen (hoppas jag).

Har för länge sedan stängt av funderandet, en månad till så är det ok. Har ju ett åtagande också som jag måste ordna för då jag inte vet vad som händer då jag går ut med detta ...
Citera
2015-08-19, 22:59
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurrekotte
Kan du vara vänlig att definiera dom olika typerna av gang stalking då? Just nu är det annars lätt att tro att alla som råkat ut för gang stalking råkat ut för samma fenomen. Vi kanske behöver en tråd för varje typ av gang stalking?

Edit: Kan man förresten som offer få välja själv vad dom olika typerna av gang stalking skall kallas?
Jag menar det verkar ju inte finnas två offer som råkat ut för samma sak, så jag vill gärna att den typen av gang stalking som jag själv har upptäckt skall heta "Hatisk Internationell Tortyr-Terror Avseende Prominenta Åkare"-gang stalking, förkortat HITTAPÅ.

Ja Det hade varit väldigt bra vissa har sin mind control andra har sin zersetzung
Citera
2015-08-19, 23:01
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Tar den koncisa frågan : Semestertider

Ska pröva sända detta med Tor och se om det kommer fram .

Journalister har jag också sänt till samtidigt som juristerna och då dessa klar beskriver att man bör sända krypterat och jag inte gjorde det så lär det blivit norpat på vägen (hoppas jag).

Va? Skolorna har startat, nästan inte en jäkel har semester längre. Polisen och tidningar har garanterat folk på plats och de tar garanterat emot såväl telefonsamtal som personliga besök och vanliga fysiska brev om du nu tycker det är så svårt att kryptera dina mail så det tar en hel månad att få till..

Citat:
Har för länge sedan stänkt av funderandet, en månad till så är det ok. Har ju ett åtagande också som jag måste ordna för då jag inte vet vad som händer då jag går ut med detta ...
Nu börjar jag tro att du inte är seriös.. Du har ju redan tidigare försökt kontakta polis, journalister och advokater säger du, men nu måste du helt plötsligt vänta pga av något mystiskt åtagande...? Åtagande kanske bara var en felstavning av ordet undanflykt?
Citera
2015-08-19, 23:10
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Va? Skolorna har startat, nästan inte en jäkel har semester längre. Polisen och tidningar har garanterat folk på plats och de tar garanterat emot såväl telefonsamtal som personliga besök och vanliga fysiska brev om du nu tycker det är så svårt att kryptera dina mail så det tar en hel månad att få till..

Nu börjar jag tro att du inte är seriös.. Du har ju redan tidigare försökt kontakta polis, journalister och advokater säger du, men nu måste du helt plötsligt vänta pga av något mystiskt åtagande...? Åtagande kanske bara var en felstavning av ordet undanflykt?

Jag har testat med dessa men inte med hela berättelsen och skulle vilja bara ha ett par "sammanträffanden" till bekräftade . Det var drygt 11 år sedan jag tog kontakt med polis i del av ärendet. Allt ned lagt även överprövning och CU (IU )

Jag har länken som jag hittade med mitt namn för en tid sedan så jag vet vad de kommer hävda som skäl då de väl blir avslöjade, men den styrker min redogörelse då datumet är så gott som det samma.

Augusti är ofta en bra månad att ha semester i , varmt i havet etc .
Senast redigerad av Harfager 2015-08-19 kl. 23:13.
Citera
2015-08-20, 15:21
Medlem
Har jobb nu under hösten. GS där varje dag. Kom hem tidigare idag och kemikalielukten slår emot mig när jag öppnar ytterdörren. Det är så starkt att man nästan får andnöd. De måste nyligen ha varit här och sprayat. Ca en-två gånger per vecka stinker det kemikalier när jag kommer hem. Inte lika starkt som idag, men det berodde nog på att jag kom hem tidigare och det som de hade sprayat hade inte hunnit lägga sig på samma sätt.

GS-ligan ägnar sig åt långsamt mord och de är värsta sortens genomruttna kriminella avskum. Den här världen är sjuk. Inget är så som det verkar.

Nej, jag har inga bevis - men jag berättar hur det är och talar sanning.
Citera
2015-08-20, 15:43
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalotus
Har jobb nu under hösten. GS där varje dag. Kom hem tidigare idag och kemikalielukten slår emot mig när jag öppnar ytterdörren. Det är så starkt att man nästan får andnöd. De måste nyligen ha varit här och sprayat. Ca en-två gånger per vecka stinker det kemikalier när jag kommer hem. Inte lika starkt som idag, men det berodde nog på att jag kom hem tidigare och det som de hade sprayat hade inte hunnit lägga sig på samma sätt.

GS-ligan ägnar sig åt långsamt mord och de är värsta sortens genomruttna kriminella avskum. Den här världen är sjuk. Inget är så som det verkar.

Är det av någon speciell anledning du inte skaffar bevis?

Att rigga upp en eller två kameror i ditt hem är varken svårt eller kostar speciellt mycket. Och eftersom de är där och sprayar så regelbundet så borde det vara jätteenkelt att fånga dem på film.

Du har väl polisanmält alla inbrott?
Citera
2015-08-20, 16:25
Medlem
Harfagers avatar
Citat:

Vad påminner doften om/ vad luktar den , är det samma oftast ?

Inget som går i ventilen eller acetondoft som då man ätit för lite ?
Citera
2015-08-20, 17:42
Medlem
Citat:
Vad påminner doften om/ vad luktar den , är det samma oftast ?

Inget som går i ventilen eller acetondoft som då man ätit för lite ?

Det är svårt att beskriva exakt vad lukten påminner om. Inte aceton i alla fall. Det är en väldigt obehaglig kemikalielukt. Kan inte placera vad det skulle kunna röra sig om.

Det är ju inte helt säkert att någon går in i lägenheten och sprayar. Har funderat på om de gör det utifrån via brevinkastet, eller om det möjligtvis sker via ventilationen som du nämnde. Samma typ av kemikalielukt har jag känt av lite då och då i fyra olika hem som jag har bott i under de senaste åren. Vet att på ett ställe var det några hantverkare som bokade in en tid för att komma hem till mig och åtgärda något med ventilationen. Vet ej riktigt vad de gjorde den gången?

Har känt denna lukt ofta, som sagt, men i och med att det inte har varit så starkt på sista tiden så har jag funderat på om jag kanske inbillar mig. Men idag fick jag bekräftat att det inte är inbillning pga hur starkt och påtagligt det var och också pga att det blev svårt att andas. Samma starka upplevelse med andnöd och illamående hände också en gång i min förra bostad.

Vad kan det vara? Någon som har någon idé om vilken sorts kemikalier de använder sig av och hur de går till väga för att sprida det i ens hem?

Det är ganska lätt att urskilja de dagar då de inte har sprayat något för då känns det fritt och behagligt och normalt att komma hem.
Citera
2015-08-20, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av opa2015
hej undrar vem ni fick jobb av. är själv arbetslös ett år tillbacka skicka ett pm.

Hej, är försiktig med att skicka pm just nu. Men jag kan säga att jobbet är via Arbetsförmedlingen.
Citera
2015-08-20, 18:21
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Det är svårt att beskriva exakt vad lukten påminner om. Inte aceton i alla fall. Det är en väldigt obehaglig kemikalielukt. Kan inte placera vad det skulle kunna röra sig om.

Det är ju inte helt säkert att någon går in i lägenheten och sprayar. Har funderat på om de gör det utifrån via brevinkastet, eller om det möjligtvis sker via ventilationen som du nämnde. Samma typ av kemikalielukt har jag känt av lite då och då i fyra olika hem som jag har bott i under de senaste åren. Vet att på ett ställe var det några hantverkare som bokade in en tid för att komma hem till mig och åtgärda något med ventilationen. Vet ej riktigt vad de gjorde den gången?

Har känt denna lukt ofta, som sagt, men i och med att det inte har varit så starkt på sista tiden så har jag funderat på om jag kanske inbillar mig. Men idag fick jag bekräftat att det inte är inbillning pga hur starkt och påtagligt det var och också pga att det blev svårt att andas. Samma starka upplevelse med andnöd och illamående hände också en gång i min förra bostad.

Vad kan det vara? Någon som har någon idé om vilken sorts kemikalier de använder sig av och hur de går till väga för att sprida det i ens hem?

Det är ganska lätt att urskilja de dagar då de inte har sprayat något för då känns det fritt och behagligt och normalt att komma hem.

Det är ju väldigt svårt att filma doften och om du kom tidigare i dag så kan de ju varit planeringsmiss utav den som gjort det.

Ingen hembrännare som slår ut resterna av mäsken i avloppet

Har du två smartfones ? en som du kan lägga hemma ? ljudinspelaren håller på batteri i 12 timmar , kan vara värt att låta den ligga i någon låda eller så ett par gånger , gärna vid hallen så att du kan höra om någon öppnar brevinkastet . Jag vet folk som limmat igen låset för att djäklas med folk så ...
Citera
2015-08-20, 18:43
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Jag skulle nog tvärtom vilja påstå att det är ett antal namn som ofta återkommer som föreläsare och författare i ämnet, dvs att de troligen mer eller mindre livnär sig på detta.

Ingen har väl nekat till att det finns tortyr? Det jag ifrågasätter är hur vanligt det är att okända människor torterar random folk ute på stan i årtionden helt utan anledning, helt utan att framföra sitt budskap, helt utan att ge sig till känna och helt utan att det lämnar några fysiska spår...

Hyser starka tvivel att särskilt många av föreläsarna på konferensen skulle livnära sig på detta ämne, speciellt inte från konferensintäkterna.

Det finns säkerligen flera olika anledningar till covert harassment/stalking. Om jag får rekommendera en läsvärd bok för alla att läsa så blir det: Guinea Pigs: Technologies of Control av John Hall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in