2015-08-17, 19:42
Avslutad
Med den summan A är uppe i hos fogden måste det mesta handla om underhållsstöd. Tragiskt att någon kan sätta så många barn till världen frivilligt och sen bara skita i att försörja och betala för dem. Jaja, att man involverar sig med BP är ju en indikation på att man inte prioriterar rätt saker i livet.
Senast redigerad av GenesisP 2015-08-17 kl. 19:54.
Citera
2015-08-17, 19:56
Medlem
Antitrinitarians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Med den summan A är uppe i hos fogden måste det mesta handla om underhållsstöd. Tragiskt att någon kan sätta så många barn till världen frivilligt och sen bara skita i att försörja och betala för dem. Jaja, att man involverar sig med BP är ju en indikation på att man inte prioriterar rätt saker i livet.

Men det går bra att raljera om hur mycket han älskar sina barn, tar hand om dem och hota människor som säger nåt om dem. Han vill bara inte betala för dem och saker de behöver.
Citera
2015-08-17, 20:19
Medlem
Spyrrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antitrinitarian
Men det går bra att raljera om hur mycket han älskar sina barn, tar hand om dem och hota människor som säger nåt om dem. Han vill bara inte betala för dem och saker de behöver.

Fast det beror säkert på att han vill framstå som en bra pappa rent utåt. Att han försöker upprätthålla en fin fasad, så att alla tror att han är en fantastisk pappa som älskar sina ungar och gör allt för dem. Även om det inte är sant.
Citera
2015-08-17, 20:49
Avslutad
Citat:

Ja, exakt.
Sjukt hur vissa män bara skiter i sina barn ekonomiskt. De ska vara glada att Fk finns och täcker upp deras sinnesslöhet. Han skiter i sina barn, vad han än hävdar, för barn är lika med kostnader. Det vet alla. Feg han är. Typisk Berny-personlighet.
Citera
2015-08-17, 20:56
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denosynlige
Helt ärligt så tror jag inte att Andreas träffar sina barn särskilt ofta och det är nog inte omöjligt att domstol bestämt att han måste ha övervakat umgänge om han nu ska träffa sitt barn. Så nu när man vet vad man vet så känns det som att det är lika bra att han inte träffar sina barn. Kan han inte tillföra något vettigt i sina barns liv så kan han lika gärna bara hålla sig undan istället.

Jag tycker synd om alla baby mama's som han gjorde gravida för att sedan lämna i sticket. Tillbe dom högre makterna att Andreas aldrig lyckas göra Berny på smällen med en baby blue.

Man kan hur enkelt som helst påstå att Berny och Andreas är av samma skrot och korn, det är väl därför dom känner att dom hör ihop.

Fått uppgifter om att A inte träffar sina barn alls.
Citera
2015-08-17, 23:23
Medlem
oxsvanss avatar
Efter att ha följt den här tråden extremt lång tid utan att ha skaffat ett eget konto för att kunna förkovra mig ordentligt i skvallret så kunde jag numera inte längre hålla mig.

Varsågod, splitter nytt skvaller angående Björnis & Topsens lyxiga bostadssituation på 30-70 kvm i centrala Malmö.

http://m.imgur.com/HxP7eY3
http://m.imgur.com/ANanlZb
Citera
2015-08-17, 23:28
Medlem
Denosynliges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gafflen
Fått uppgifter om att A inte träffar sina barn alls.

Där ser man, men som sagt lika bra egentligen.

Jag har på senaste fördjupat mina kunskaper om psykopati/sociopati/ASPD/narcissistiskt beteende/ cluster B etc etc och nu har poletten ramlat ner för mig varför Berny är som hon är. ASPD vore inte alls illa diagnostiserat på henne. Tragiskt nog är det näst intill omöjligt att förändra henne till det bättre. Dvs the show must go on.

Jag vet inte hur det ser ut i Sverige men om jag uppfattat det rätt så (i USA) brukar kriminella med psykopatiska drag oftast få fängelse bara för att rättspsykiatrisk vård vore i princip lönlöst eftersom att dom inte brukar bli bättre utav det utan snarare bara bli bättre på att vara psykopat. Så jag gissar att om hennes utredning pekar på ASPD och om hon fortsätter att hålla på såhär så lär hon ha en hel del och säkerligen även återkommande fängelsevistelser i sin framtid. Undrar om hon kommer blogga från fängelset? Kommer hon att skriva på boken? Kommer hon att finna sin nästa BFF eller kanske till och med GF i finkan? Partners in crime? Kommer hon förföra fångvakten och ha sex i sin cell? Mycket spännande som kan hända på insidan!
Citera
2015-08-17, 23:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av oxsvans
Efter att ha följt den här tråden extremt lång tid utan att ha skaffat ett eget konto för att kunna förkovra mig ordentligt i skvallret så kunde jag numera inte längre hålla mig.

Varsågod, splitter nytt skvaller angående Björnis & Topsens lyxiga bostadssituation på 30-70 kvm i centrala Malmö.

Haha, Bjärny ska ju till finkan först och främst. Kanske blir en specialcell på 20-60 kvm.
Citera
2015-08-17, 23:56
Medlem
Antitrinitarians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oxsvans

"Definitivt inte ett barn vänligt område" Hoppas att han syftar på de avkommor han redan har, och inte en kommande.
Citera
2015-08-17, 23:59
Medlem
oxsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Haha, Bjärny ska ju till finkan först och främst. Kanske blir en specialcell på 20-60 kvm.

Hoppas att hon åker dit ordentligt och inte får något förmildrande trams för att hon endast har en marmeladkula till hjärna, manipulation är hon duktig på men knappast kan hon komma undan detta.
Citera
2015-08-18, 00:03
Medlem
sinfons avatar
Citat:
"Definitivt inte ett barn vänligt område" Hoppas att han syftar på de avkommor han redan har, och inte en kommande.

Skulle inte förvåna mig ett dugg om det ingick i Bernys plan att snabba på familjebildningen så att hon kanske slipper fängelse.
Citera
2015-08-18, 00:08
Medlem
oxsvanss avatar
Citat:

Om de skaffade barn nu så hade det varit en ytterligare dimension i efterblivenhet. Hon väntar på rättegång & psykiatrisk undersökning, det ante mig om hon inte skulle vara 7månaders gravid när hon kommer insläntrandes på kåken med krav på cherry coke, nio apelsiner & tretton litet glass, vilket straffet nu än blir.
"Förvägrar du en gravid kvinna att äta?! Detta kommer min påkallat incestuösa prästminister till pappa få höra & då blir det andra bullar, plitjävel, gärna PISTAGEBULLAR!"

Hon föder, han får givetvis inte vårdnaden, de gör slut & hon blir tillsammans med någon 21årig tjackis från Flen. Karusellen startad igen, ungen får bo hos hennes föräldrar eller placeras genom soc, den kommer förmodligen döpas till Andreeeeeeas eller Andrea, för vad gäller hennes fantasi verkar hon ju bara ha det i begränsad tillgång, inte när det gäller stt döpa djur/avkommor/möbler/etc.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in