2015-08-16, 12:07
Medlem
Metacognition.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kavasson
Visar acetylfentanyl på analys hos karolinska?
Om de letar efter acetylnorfentanyl annars nej.

Citat:
Further toxicokinetic studies are required to fully elucidate the metabolic pathways responsible for acetyl fentanyl detoxification and excretion.
Hoppas det dröjer läääääänge!
2015-08-16, 19:22
Medlem
Hej allihop nu är de så att jag har flöddrad till de lite i helgen började i torsdags på 4 mg ikto o 2.5 mg x och ca 05 grös. På fredagen tog jag 2 till ikto och 2 x och 0.3 gräs idag rökte jag 0.1-.02 grös och tog en ikto o 1 Ng x. Vet att x kommer vara ute men någon som vet hur det kan se ut med iktona? Har för mig de har högst gränsvärde på stickorna. Upp till 1000ng. Jag ska inte ta mer nu, Jag är alltså ren resterande dag och måndag - fredag. Någon som tror jag e körd? Klarade mig fint förra veckan dock utan ikto intaget, mest de Jah undrat över, så 11 mg utdraget på 4 dagar hur snabbt är de ute? Äter normalt, väger 80 Kg och är 180 lång. Bra metaboliter sedan tidigare. Vill bara höra era åsikter! Tack Peace
2015-08-17, 20:32
Medlem
Akratess avatar
Jag ska lämna urinprov nu under kvällen och jag tog amfetamin i morse
Testerna är en liten burk som ser ut en mini toalett och tror att dom mäter rätt låga nivåer
Just nu sitter jag och klunkar vatten för att ha en chans att bli negativ
Någon som har ett tips på hur jag kan få mitt urin gult/gulaktigt med hjälp av till exempel juice, mjölk etc?
Uppskattar så seriösa och snabba svar som möjligt
2015-08-17, 21:19
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akrates
Jag ska lämna urinprov nu under kvällen och jag tog amfetamin i morse
Testerna är en liten burk som ser ut en mini toalett och tror att dom mäter rätt låga nivåer
Just nu sitter jag och klunkar vatten för att ha en chans att bli negativ
Någon som har ett tips på hur jag kan få mitt urin gult/gulaktigt med hjälp av till exempel juice, mjölk etc?
Uppskattar så seriösa och snabba svar som möjligt
B-vitamin funkar att göra urinen gul när man har lite mer tid på sig, men du är tyvärr chanslös ikväll. Rekommenderar dig att förstöra provet med diskmedel. Du har kort och gott ingen chans att bli negativ. Du kan dricka så pass mycket så att du bara kissar ut vatten, men troligtvis kommer där att finnas spår av amfetamin ändå, sedan kommer det synas tydligt att du försökt fuska eftersom det kommer vara 100% genomskinligt.
2015-08-17, 21:21
Medlem
Akratess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteria90
B-vitamin funkar att göra urinen gul när man har lite mer tid på sig, men du är tyvärr chanslös ikväll. Rekommenderar dig att förstöra provet med diskmedel. Du har kort och gott ingen chans att bli negativ. Du kan dricka så pass mycket så att du bara kissar ut vatten, men troligtvis kommer där att finnas spår av amfetamin ändå.

Okey..
Vad händer när jag tillsätter diskmedel?
Blir allt negativt eller ogiltligt?
2015-08-17, 21:32
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akrates
Okey..
Vad händer när jag tillsätter diskmedel?
Blir allt negativt eller ogiltligt?
Det blir ogiltigt. Förstör alla små burkar så kommer dina päron tro att det är fel på produkterna. Så tipsar du dem om Comedown.se istället
Senast redigerad av Hysteria90 2015-08-17 kl. 21:34.
2015-08-17, 22:42
Medlem
coktcools avatar
Tjena Flashback!
Tänkte kolla om någon kan något om ECA? Tänkte börja ta dom i samband med styrketräning och undrade ifall någon vet ifall det ger utslag på labbtestat urinprov? Hört att det är en minimal mängd efedrin i det men personen jag frågat säger att han torskat med dom och fick tillbaka dom som "oidentifierad substans" och att han var ren på prover osv, men vill ha lite bättre överblick, så är det någon som har erfarenhet angående detta?
2015-08-17, 23:11
Medlem
popcorn.mannens avatar
hejsan. har inte kollat igenom tråden alls så mycket, har koll på det mesta som jag ska fråga om nu. men om man vill få ut thc så snabbt som möjligt ut ur urinet, vad ska man göra då?
finns det andra sätt än att bara äta mycket c-vitamin/askorbinsyra, dricka mycket vatten, träna, svettas, o äta fett snål mat osv osv?? tror jag fick med allt som jag har koll på iallafall.
men som sagt, finns det något mer man kan köpa eller lägga till för att det ska gå snabbare??
2015-08-19, 04:32
Medlem
Hej!

Eftersom detta är mn första tråd i detta förum så tänkte jag mest bara ta en snabb fråga, ursäkta om de tjatats om det ett flertal gånger tidigare, men kunde inte hitta något som riktigt stämde in på min situation.

Om 3 veckor börjar jag på nytt jobb, jag har slängt i mig några Ksalol (6mg) idag och kommer troligtvis göra detsamma imorgon, eventuellt även på torsdag. Jag kommer börjar på ett nytt jobb där de tar drogprov på alla nyanställda, är det något jag bör oroa mig över eller kan jag känna mig lugn? Jag vet ju att just den här typ av Benzo har väldigt kort halveringstid och borde vara ute ur kroppen på några dagar, men skulle jag kunna ta tex 6mg imorgon igen utan problem? Eller är det bättre att i så fall ta en mindre dos och boosta med eventuellt några folköl istället?

Väldigt tacksam för svar då mitt nya jobb hänger på det här.
2015-08-19, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kosmoxis
Tjena, gått på stesolid i några månader som jag fått utskrivet av doktorn, har slutat för kanske en månad sen, lämnar urinprov regelbundet och det visar på benso vilket är förklarligt men samtidigt visar det på clonazepam, alltså ikto vilket jag inte tagit, varför visar det så? och varför finns ikto separat på stickan och inte räknas i med benso?

Lämnade prov idag jag med pga utredning och har 15mg stesolid om dagen plus imovane, visade oxå positivt på ikto. Mycket konstigt då jag inte ätit något annat än det jag har på recept. Skulle skickas på analys så bör ju bli friad men fick du nå svar?
2015-08-19, 18:28
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xorber
Hej!

Eftersom detta är mn första tråd i detta förum så tänkte jag mest bara ta en snabb fråga, ursäkta om de tjatats om det ett flertal gånger tidigare, men kunde inte hitta något som riktigt stämde in på min situation.

Om 3 veckor börjar jag på nytt jobb, jag har slängt i mig några Ksalol (6mg) idag och kommer troligtvis göra detsamma imorgon, eventuellt även på torsdag. Jag kommer börjar på ett nytt jobb där de tar drogprov på alla nyanställda, är det något jag bör oroa mig över eller kan jag känna mig lugn? Jag vet ju att just den här typ av Benzo har väldigt kort halveringstid och borde vara ute ur kroppen på några dagar, men skulle jag kunna ta tex 6mg imorgon igen utan problem? Eller är det bättre att i så fall ta en mindre dos och boosta med eventuellt några folköl istället?

Väldigt tacksam för svar då mitt nya jobb hänger på det här.
Du kommer vara ren om tre veckor även om du käkar imorgon också, så det är lugnt.
2015-08-22, 16:09
Medlem
200kgs avatar
Tjena. Idag har jag käkat 6st Ikto 2mg och igår käkade jag väl 3st eller nåt sånt där. Jag ligger risigt till också. När går dessa ut, om en evighet antar jag? Får försöka hitta på någon bra "ursäkt" för jag vill inte åka in igen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in